Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Ishavsveien i dag

Startet av jgg, lørdag 14. desember 2013, klokken 12:04

« forrige - neste »

TM

Sitat fra: Zuexi på mandag 09. oktober 2017, klokken 19:19
5 uker fra produksjon til levering, må vel være ny rekord?
De setter alltid 5 uker fra produksjon til levering i ordrebekreftelsen, men i praksis leverer de 1-2 uker tidligere. Må være veldig stor pågang eller lav produksjon når 4 dager senere bestilling gir 2 mnd senere levering. Men det kan skyldes at de prioriterer FC utgaven. Synes bare glatte skinnseter uten sidestøtte er en dårlig kombinasjon i S-utgaven ;)

Agmuns

Jeg bestilte i3 (ikke s) forrige uke og jeg fikk produksjon i uke 49. Levering er ikke så nøye, bare det er etter nyttårsaften.

Zuexi

Var nok litt rask med å lese. Tenkte 5 uker fra bestilling til levering - DET hadde vært ny rekord! :-D

broombroom

Jeg bestilte i3 den 25.09, og estimert levering er i uke 49. Gleder meg til min første elbil [emoji3].

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

2018 BMW i3 Lci 94Ah Fully Charged Edition
2010 BMW E61 535dAT MSport Edition
2007 BMW E61 520dAT (x)
2001 Volvo S60 2.0T (x)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA