Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Ishavsveien i dag

Startet av jgg, lørdag 14. desember 2013, klokken 12:04

« forrige - neste »

elbil2

Min står i Drammen. Transport til Ski er bestilt. Føler fortsatt at det er 100 år til den kommer.

bjorngb

Hvordan får du vite hvor bilen er? Henge på forhandler?
i3 Fully Charged Protonic Blue - signert 2016-06-20

NiiN

Sitat fra: elbil2 på torsdag 06. oktober 2016, klokken 16:53
Min står i Drammen. Transport til Ski er bestilt. Føler fortsatt at det er 100 år til den kommer.
Når bestilte du? Har nok bestilt hos samme forhandler (bilia) som deg. Var leveringstid innenfor det som de forventet?

MorMid62

Bestilte uke 29, fikk tidligst levering i uke 49/50. Fully charged Mineral Grey.
Fikk oppdatering i dag, levering tidligst uke 47/48! Alt hjelper!!
Skal være ferdig produsert i løpet av uke 43! Får VINnr om et par uker
:D

TM

Sitat fra: MorMid62 på fredag 07. oktober 2016, klokken 19:52
Bestilte uke 29, fikk tidligst levering i uke 49/50. Fully charged Mineral Grey.
Fikk oppdatering i dag, levering tidligst uke 47/48! Alt hjelper!!
Skal være ferdig produsert i løpet av uke 43! Får VINnr om et par uker
:D
VIN nr er vel klart neste uke. Uke 43 er jo snart  ;)

elbil2

Sitat fra: NiiN på fredag 07. oktober 2016, klokken 13:17
Sitat fra: elbil2 på torsdag 06. oktober 2016, klokken 16:53
Når bestilte du? Har nok bestilt hos samme forhandler (bilia) som deg. Var leveringstid innenfor det som de forventet?

Bestilte i midten av juni. Ble forespeilet levering fra slutten av september til slutten av oktober, så estimatet stemmer greit

oroeltoro

Da ble vår ferdig bygget i dag, Vin 910312 som ble bestilt 29/6, og de er i rute til å  klare tidligste estimerte leveringstid som var uke 46 :-)
Model S 85 2014 solgt, Model X 100D i transitt. BMW i3 som konebil. Model 3 er reservert.

Diesel

Sendte epost til Jæger på fredag og da va bilen akkuratt kommet! Levering til uka, så da blir det to uker før tiden for min del.
BMW i3

morgull

Vi bestilte oss en BMW i3 i sommer og gleder oss skikkelig til vi får den. Den skal erstatte en i-MiEV vi snart har hatt i 5 år. Har fått beskjed om at den blir levert i slutten av oktober / første halvdel av november av forhandler.
Den har VIN nr V909851.
Har prøvd å søke på bmwdecoder.com og bimmer for å finne status, men får hele tiden beskjed om at det er feil på siden eller feil VIN nummer.
Har prøvd over flere dager, men for samme melding hele tiden.
Er det flere som opplever samme problemer med sidene, eller er det bare jeg som er uheldig?

fluidblack

Hvor lang tid må jeg ca regne med fra produksjon til bilen kan leveres?
BMW i3 94ah Fluidblack

TM

Sitat fra: fluidblack på lørdag 08. oktober 2016, klokken 20:49
3-5 uker er det normale. De oppgir gjerne 6 uker til "tidligste levering", men det går som regel raskere.

TM

Sitat fra: morgull på lørdag 08. oktober 2016, klokken 20:48
Vi bestilte oss en BMW i3 i sommer og gleder oss skikkelig til vi får den. Den skal erstatte en i-MiEV vi snart har hatt i 5 år. Har fått beskjed om at den blir levert i slutten av oktober / første halvdel av november av forhandler.
Den har VIN nr V909851.
Har prøvd å søke på bmwdecoder.com og bimmer for å finne status, men får hele tiden beskjed om at det er feil på siden eller feil VIN nummer.
Har prøvd over flere dager, men for samme melding hele tiden.
Er det flere som opplever samme problemer med sidene, eller er det bare jeg som er uheldig?
Ikke noe problem med www.bimmer.work. Husk å ta med "V". Bilen ble produsert 28.9.2016, så den er nok snart i Drammen.
Gratulerer, det blir litt av en overgang fra i-miev  ;)

KristianP

Sitat fra: fluidblack på lørdag 08. oktober 2016, klokken 20:49
Min ble produsert 14.9, kom til Drammen 3.10 og utleveres førstkommende torsdag 13.10.
Bavaria i Oslo.

morgull

Takk for info TM! Da nærmer det seg. Blir nok litt av en overgang ifh til i-Miev'en selv om vi har vært godt fornøyd med den.
Jeg har prøvd å ta med "V" foran VIN nummeret (skriver "V909851") når jeg prøver å legge det inn på www.bimmer.work, men får beskjed om at det er feil med siden eller feil VIN nummer. Mulig det er noen innstillinger / rettigheter i nettleseren min som er årsaken..

Zuexi

Sitat fra: morgull på søndag 09. oktober 2016, klokken 23:22
Takk for info TM! Da nærmer det seg. Blir nok litt av en overgang ifh til i-Miev'en selv om vi har vært godt fornøyd med den.
Jeg har prøvd å ta med "V" foran VIN nummeret (skriver "V909851") når jeg prøver å legge det inn på www.bimmer.work, men får beskjed om at det er feil med siden eller feil VIN nummer. Mulig det er noen innstillinger / rettigheter i nettleseren min som er årsaken..
Er nok det. Siden og VIN nr fungerte fra min mobil. Eneste jeg reagerte over var at den kom med engelsk "språkdrakt" og svensk manual og ikke norsk.
Mineral Grey med dark oak dashbord?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA