Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Ishavsveien i dag

Startet av jgg, lørdag 14. desember 2013, klokken 12:04

« forrige - neste »

Protonic Blue

Protonic Blue i3 siden 09/2016

Jokkhov

Nissan leaf tekna 2014 modell (solgt)
Bestilt BMW i3 fully charged 94ah. Levering uke 49

Evani

Bestilte 6.sept og fått oppgitt uke 52. Må være tålmodig...

Roffe78

Bestilte 30.06.16 er d noen andre som har bestilt ca sammtidig å har fått bekreftet leverings dato ?
Har bare fått oktober/november

Jokkhov

Sitat fra: Evani på onsdag 21. september 2016, klokken 19:40
Bestilte 6.sept og fått oppgitt uke 52. Må være tålmodig..

Får håpe det går fortere. Frykter for at julen kan skape kluss...
Nissan leaf tekna 2014 modell (solgt)
Bestilt BMW i3 fully charged 94ah. Levering uke 49

Evani

Sparer ihvertfall et par hundrelapper i årsavgift på uke 1 vs uke 52... Så får man jo en 2017-bil i stedet for 2016, selv om årsmodellen blir den samme. Selger sa dog at et par uker tidligere var meget sannsynlig, så jeg håper at nissen kommer tidlig i år!  :D

Zuexi

Sitat fra: Roffe78 på onsdag 21. september 2016, klokken 19:50
Bestilte 30.06.16 er d noen andre som har bestilt ca sammtidig å har fått bekreftet leverings dato ?
Har bare fått oktober/november
Mener jeg bestilte samme dato. Får antatt levering uke 46.

fluidblack

Sitat fra: Olemann på tirsdag 20. september 2016, klokken 21:24
Det fine med karbon/plast i3 er at du ikke trenger montere brikken, bare legge den rett vei i bagasjerommet foran under panseret, intet stål som hindrer der.....kjekt å slippe ha den i vinduet når det skal vaskes etc :-)

Leste at frunken ikke er helt tett. Noen som vet om dette har noe å si for montering av autopassbrikke? Evt om ladekabel og/eller spylevæskekanne "ødelegger" for brikken?
BMW i3 94ah Fluidblack

fluidblack

Sitat fra: Roffe78 på onsdag 21. september 2016, klokken 19:50
Bestilte 30.06.16 er d noen andre som har bestilt ca sammtidig å har fått bekreftet leverings dato ?
Har bare fått oktober/november
Bestilte 30.06 i Lillestrøm. Bare fått leveringsuke 47. Noen andre med tilsvarende leveringsuke som har fått VIN nr enda? Tenker å høre om det i morgen når den andre bilen hentes på service
BMW i3 94ah Fluidblack

Jonna

Sitat fra: Roffe78 på onsdag 21. september 2016, klokken 19:50
Bestilte 30.06.16 er d noen andre som har bestilt ca sammtidig å har fått bekreftet leverings dato ?
Har bare fått oktober/november

Ingen spesfikk leveringsdato ennå. Tror min bestilling ble bekreftet 27.06, og fikk opprinnelig estimert levering til uke 46. Etter en nærmere prat med selger i begynnelsen av september ble produksjonsuke oppgitt til uke 40 og estimert levering til uke 44. Mao rett i overgangen oktober/november.

- Jonna

RAS

Vår Fluid Black Fully Charged med 4u9 ble produsert i dag.
Snart i3 94Ah Fluid Black
2015 i3 Arravani Gray

Protonic Blue

Grattis! Nå er det bare 3 uker til å vente  :)
Protonic Blue i3 siden 09/2016

TM


RAS

Takk. Har bestilt full H&R pakke, spacers og senk.

4u9 er lurt ja, jeg har allerede hatt opplevelser der fotgjengere ikke har oppfattet at jeg kom kjørene, så når det ble mulig å bestille så var det ikke noe å tenke på for min del.
Snart i3 94Ah Fluid Black
2015 i3 Arravani Gray

Usikker på detta

#1859
Og her er miin... :)
Fikk et bilde av selger igår. Synes den ble helt rå med foliering :)

Hentes til uken så fort jeg kommer meg hjem fra utlandet.




© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA