Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Ishavsveien i dag

Startet av jgg, lørdag 14. desember 2013, klokken 12:04

« forrige - neste »

KristianP

Hei - hva gjør at jeg får feilmelding bimmer hele tiden? Burde gått i produksjon: V884407

Protonic Blue

Ikke noe feil med den. Står at den er ferdig produsert 14.09.2016

Av og til vil den ikke. Da må man bare vente litt og prøve igjen litt senere.
Protonic Blue i3 siden 09/2016

KristianP

Ok - takk. Får bare Something went wrong, please solve the captcha.
.

Tips til ETA?

KristianP

Protonic Blue

Hos meg er det eksakt 3 uker.

Produsert 31.08. levering 21.09.  ;D ;D ;D
Protonic Blue i3 siden 09/2016

Rayray

Sitat fra: Sør på torsdag 15. september 2016, klokken 22:02
Ny i3 bestilt i dag! Første elbil her i huset,  så dette blir spennende. Bestillingen blir sendt fra forhandler i morgen, men selger var ganske bestemt på at jeg fikk bilen før jul.

Litt OT, men fikk lov til å teste en i8 etter at avtalen var i boks. Fytti grisen for en bil. Totalt ubrukelig til alle fornuftige formål, men for en bil!

Grattis!

Ikke for å være den kjipe, men det skal vel hode hardt å få den før jul....?

Jeg bestilte i midten av juli og har estimert levering uke 49. Snakket med selger tidligere i uken og fortsatt samme estimat.. så med mindre de har kjørt på og økt produksjonen drastisk helt nylig, så høres det vel ikke heeeelt sannsynlig ut at de skal ha 2 måneder kortere levering helt plutselig, uten at vi andre har fått en eneste uke kortere estimert leveringstid..

Sør

Vil selvsagt ha bilen så raskt som mulig, men er innstilt på å vente til over jul. Selger sa at han hadde bestilt en annen bil tidligere i uken, og den hadde fått levering før jul. I forhold til estimatene på levering opplevde de at bilene som regel kom før dette, men han kunne selvsagt ikke gi noen garantier.

Gleder meg uansett, men tar det kun som en bonus dersom jeg får den på denne siden av nyttår :)
Audi e-tron 55
BMW i3 FC 94Ah

MartinsenKristian

Noen som vet når det går båten fra Bremerhaven til Drammen? Av en eller annen grunn mistenker jeg at bilen min er på den båten  :)

Orbit

Sitat fra: KMfluid black på fredag 16. september 2016, klokken 10:58
Noen som vet når det går båten fra Bremerhaven til Drammen? Av en eller annen grunn mistenker jeg at bilen min er på den båten  :)

Se side 4 her, fem av båtene går (bl.a) Bremerhaven-Drammen: http://www.uecc.com/Portals/0/Content_SailingSchedule/schedule.pdf
Første fremtidige ankomster er 18/9, 19/9, 22/9 og 26/9.
2016 BMW i3 94Ah
2019 Audi e-tron 55

KristianP

Noen som har hatt en bil produsert mot slutten av august som har fått levert bilen sin? :)

ApeX

Sitat fra: KristianP på søndag 18. september 2016, klokken 21:10
Noen som har hatt en bil produsert mot slutten av august som har fått levert bilen sin? :)

Protonic Blue sin i3 ble produsert 31.08. Etter det han har skrevet får han levert bilen på onsdag. Min ble produsert samme dato, men har ikke hørt noe fra selger om levering enda. Siste oppdatering jeg fikk var overlevering tidligst 29.09, men det er et par måneder siden.
Tesla Model 3 LR     | Bestilt 20.05.2019
Tesla Model X 100D |04.2018 - 03.2019
Tesla Model S 75D   |06.2017 - 04.2018
BMW i3 94 ah FC     |09.2016 - 06.2017

KristianP

Hører støtfangeren bak er litt utfordrende ift. skraper/merker - noen forslag i Oslo/Strømmen området som folierer eller har gjort noe her? Evt. pris?

Magster

Bilen min er klar på Tirsdag.  Usikker på produksjonsdato, men jeg bestilte 12/5, men tror ikke den ble sendt før 19/5.

Så forresten minst 5 protonic Blue på lastebil i Drammen nå (og en hvit).

Jokkhov

Fully charged 94ah bestilt idag. Estimert levering uke 52. Blir spennende!
Nissan leaf tekna 2014 modell (solgt)
Bestilt BMW i3 fully charged 94ah. Levering uke 49

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA