Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Ishavsveien i dag

Startet av jgg, lørdag 14. desember 2013, klokken 12:04

« forrige - neste »

TM

En uke fra eller til betyr lite bare min kommer først  ;D

tito

Har fått muntlig antydning om levering i slutten av august men ikke noe skriftlig.

Mr.Zero

Sitat fra: morten69 på tirsdag 10. mai 2016, klokken 10:11
Sitat fra: Goggen123 på mandag 09. mai 2016, klokken 22:48
Noen som har kjøpt i3 med 4% Agrol-rabatt her (medlemskap og Norges bondelag (? Er det pes eller funker det greit?

Mange som har gjort det med Leaf og gode resultater. Må ha vært medlem i 4 mnd før du bestiller, medlemskap er jo bare 800-900 kroner så blir jo noe å spare:)
Er ihvertfall mange hobby bønder som kjører leaf ;D
Kollegaen kjøpte Leif ved påsketider og da holdt det med 2 mnd medlemsskap.
Ski

Citroën C-Zero 2012, 63.000km - "motvillig" solgt - leveres 6/7-16
Honda Transalp 2001 - første batteriskift i 2012!
BMW i3 Full Pakke Protonic blue
www.rekkeviddeangst.com ..her blir det liv - trodde jeg, men så kom hurtigladerne...

sail4fun

Bestilte vår første elbil i dag, produksjon i uke 34 , de hadde vist et betydelig pådrag med bestillinger i dag.
Vi trenger ikke bilen før 1 Oktober , så da skulle det holde greit får vi tro.
e-golf
I3

LMOR

Kanskje det går som sist, at Norge får inn så mange bestillinger, at vi får kvoter fra andre land som sliter med salget. Hvis ikke Tyskland nå tar alt siden de nå får 35 000.- i subsidier.
Leter fremdeles etter ny elbil med tilhengerfeste ++
2019 i3 120Ah
2017 i3 94Ah (solgt)
2014 i3 60Ah (solgt)

Magster

Får dere mail med produksjonsuke osv? Bestilte i går, men ikke fått denne enda..

LMOR

Sitat fra: Magster på onsdag 11. mai 2016, klokken 19:43
Får dere mail med produksjonsuke osv? Bestilte i går, men ikke fått denne enda..
Du får en ordrebekreftelse med en leveringsuke (tidligste). Produksjonsuken er ca 5 uker før det.

Er det noen som har fått levert en fully charged nå i mars/april/mai?
Hvordan var leveringsuken ift det som stod i ordrebekreftelsen?
2019 i3 120Ah
2017 i3 94Ah (solgt)
2014 i3 60Ah (solgt)

Beckern

Sitat fra: Sungrazer på fredag 06. mai 2016, klokken 19:06
Sitat fra: Amigakongen på fredag 06. mai 2016, klokken 18:52
Uff da, og jeg som trudde jeg var den eneste med i3 her i kommunen. :P

Hehe - jeg vet om ihvertfall 2 til. Alle innenfor en 2 km radius av der jeg bor. :)

Hånd. :)

sail4fun

Sitat fra: Magster på onsdag 11. mai 2016, klokken 19:43

Fikk den på mail fra selger rundt 2 timer etter bestilling nå i ettermiddag.
e-golf
I3

Magster

Takk, Jeg får ringe selgeren og høre i morgen!

Ble forresten en Fully charged edition på meg også, selv om jeg (samboer) i utgangspunktet ikke ville ha skinnseter. Håper det ser bra ut, kun sett Suite interiør på bilder.

Ansjosfilet

Suite ser helt jævlig ut. Neida, det er lekkert.
Bmw i3
Bmw iX3 reservert

Kanutten

Ser det er enkelte som ikke vil ha skinnseter - hva er årsaken til dette? Er de stygge, vonde, rare?
I-PACE FE
e-UP
Tysk sportsbil med bensinmotor bak :)

LMOR

Sitat fra: Kanutten på torsdag 12. mai 2016, klokken 07:24
Ser det er enkelte som ikke vil ha skinnseter - hva er årsaken til dette? Er de stygge, vonde, rare?
Jeg ville ikke ha det, med har nå kjøpt med. De ser flotte ut, er mykere å sitte i, tåler mer. Alt en ikke ønsker  ;)
Jeg vil helst ha skinnseter, men jeg synes i3 er flottest med lyse seter, spesielt Lodge.
Jeg liker generelt ikke mørke seter.
Men med soltak kommer det mer lys inn, og de er mer behagelige. Så dette skal jeg klare  :D
2019 i3 120Ah
2017 i3 94Ah (solgt)
2014 i3 60Ah (solgt)

model3citizen

Sitat fra: Magster på onsdag 11. mai 2016, klokken 21:22
Takk, Jeg får ringe selgeren og høre i morgen!

Ble forresten en Fully charged edition på meg også, selv om jeg (samboer) i utgangspunktet ikke ville ha skinnseter. Håper det ser bra ut, kun sett Suite interiør på bilder.

Det er helt nydelig, angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte en demobil med Suite usett.
'15 i3, '16 i3, '19 T3P

Bli med i Rekkeviddeangstforeningen

JorgenM

Sitat fra: Kanutten på torsdag 12. mai 2016, klokken 07:24
Kalde om vinteren.
Varme om sommeren.

i3 er forresten den første bilen min UTEN skinnseter. Har alltid vært slik at jeg MÅ ha skinnseter, men etter å ha prøvd "vanlig" har jeg skiftet mening. Ikke knirker det heller :)
Men dette er nok en smakssak.
i-Pace levert 04.07.2019 - 2013 Tesla S P85 (solgt) - Nitrox EL go-cart - BMW i3 (solgt)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA