Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Ishavsveien i dag

Startet av jgg, lørdag 14. desember 2013, klokken 12:04

« forrige - neste »

Ansjosfilet

Uke ni er estimert av selgeren på bestillingen.  :)
Bmw i3
Bmw iX3 reservert

Ingeniøren

Sitat fra: Geir Bergmann på tirsdag 22. desember 2015, klokken 21:54
Henter min i morgen kl 9!!

Snakk om julegave - du får slenge på et par ruller julepapir og sløyfe og spare'n til i morgen  ;D
2007 Subaru Outback 2.5 (Solgt)
2016 BMW i3 (Solgt)
2020 Jaguar I-Pace HSE

Geir Bergmann

Sitat fra: Ingeniøren på onsdag 23. desember 2015, klokken 09:17
Sitat fra: Geir Bergmann på tirsdag 22. desember 2015, klokken 21:54
Henter min i morgen kl 9!!

Snakk om julegave - du får slenge på et par ruller julepapir og sløyfe og spare'n til i morgen  ;D

Haha, hell no ;)
Jeg har henta den nå.
Med skitt på innsiden av døra og mulig riper på panser....
Håper det ikke er riper, men bare elendig polering.
BMW i3 fra 23.12.2015

KHL

Vil anbefale deg å sjekke taket også. Alt som er sort på bilen (unntak for Fluid Black da) er nemlig ikke lakkert og skades/ripes veldig lett.

Geir Bergmann

Sitat fra: KHL på onsdag 23. desember 2015, klokken 13:48
Vil anbefale deg å sjekke taket også. Alt som er sort på bilen (unntak for Fluid Black da) er nemlig ikke lakkert og skades/ripes veldig lett.

Takk for anbefaling, da skal jeg gjøre det i morgen :)
BMW i3 fra 23.12.2015

Klykken

Alt ripes veldig lett hvis det ikke behandles som det bør. Sort er minst tilgivende, og viser riper veldig godt.
BMW i3 fra 26.06.2014
Reservert TM3 22.03.17
Tesla Model S85D April 2015, kjøpt juli 2018
Helelektrisk bilpark <3

Nodland

#1191
Bestilte igår(29.12) og har fått forventet tidligest men ikke bindende overlevering uke 11. :)

Mineral grey ble fargen, vår første nybilkjøp. bilen skal brukes av fruen til og fra jobb(35km hver vei).

Vi gleder oss :)
Tesla Model S 75D 2018

TM

#1192
Godt valg Nodland ! Jeg bestilte også en Mineral Grey samme dag som deg  :)  Har samme farge på en 2016 1-serie...forandring fryder ikke  ;D

Lbil

Bestilte min nye i3 i slutten av november. Fikk melding fra forhandler at den kan hentes neste uke  :D Gleder oss :)

Snapcase

Sitat fra: Lbil på lørdag 09. januar 2016, klokken 23:14
Bestilte min nye i3 i slutten av november. Fikk melding fra forhandler at den kan hentes neste uke  :D Gleder oss :)

Da burde vel min også nærme seg, bestilte 2. Desember og fikk ordrebekreftelse av selger samme dag.

Nodland

Nå er den vist i Bremenhaven og venter på skyss over dammen til drammen :p høhø
Tesla Model S 75D 2018

Ansjosfilet

Wohoo!
Da hentet jeg min bil i går. Bestilte i begynnelsen av desember og ble forespeilet uke 9. To uker tidligere er hyggelig beskjed.
For et produkt!!
Bmw i3
Bmw iX3 reservert

LithiumRider

Bestilte i dag 22.2.2016 I3 med forespeilet levering månedsskiftet april/mai

Så da er det bare å vente....................... :)
Min første batteribil med pizza kuttere.  BMW i3 fluid black, fully charged 2016.

Skattefuten

Bestilte min den 7 desember.
Fikk regningen idag :o

Men bilen er vel ikke langt unna :D ;D

Hvitmalt

Bestilte en DEILIG Fully Charged edt i fluid black i forrige uke. Er forespeilet levering april / mai - tidligst...

Lurer på hva jeg skal gjøre om BMW i Geneve lanserer oppgradert batteripakke for 2017 modellene. Noen som vet når de vanligvis starter produksjonen av neste års modell?
Model S 75 AP2.5 EAP - December 2017

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA