Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Ishavsveien i dag

Startet av jgg, lørdag 14. desember 2013, klokken 12:04

« forrige - neste »

chiefoff

Bestilte min 12.10. Skal hente den i morgen

Snapcase

Ah, det var jo ikke så ille. Ikke 2mnd engang.

Geir Bergmann

Sitat fra: Snapcase på onsdag 02. desember 2015, klokken 14:40
Da har jeg skrevet under kontrakt!  Herregud å jeg gleder meg,  første splunka ny bil jeg har kjøpt noen gang.

Dere som har bestilt nå i det siste og fått\får bilen. Hvor lang ventetid har det vært? Selger kunne ikke love noen dato, men tippet Februar.

Jeg bestilte rundt 20 oktober. Ikke sikker på når jeg får den ennå, men tipper siste halvdel av desember  :)
BMW i3 fra 23.12.2015

scopas

2017 Model X 75D AP2,0 bestilt 8/8-17
2017 BMW i3 bestilt
2016 BMW I3 solgt

Geir Bergmann

BMW i3 fra 23.12.2015

AndreS

aner ikke. Jeg fikk beskjed om at han skulle underrette meg ved signifikant bevegelse, og at fra han fikk faktura så kunne han som regel levere ut innen 3 dager.
I3 i bestilling

twi3ns

Hentet min i dag. Mineral Grey, Produsert 30.10.2015. Veldig stas med ny bil og all den nye teknologien  :D Min første nybil.
2016 BMW i3 - Mineral Grey

Snapcase

Sitat fra: twi3ns på mandag 07. desember 2015, klokken 21:18
Hentet min i dag. Mineral Grey, Produsert 30.10.2015. Veldig stas med ny bil og all den nye teknologien  :D Min første nybil.

Oh, ny farge det også. Sleng ut bilde

AndreS

I3 i bestilling

Geir Bergmann

Min ankom Drammen i dag. Da kan det vel være sjanse for å få den neste uke? :) Bor i Tønsberg.
BMW i3 fra 23.12.2015

Geir Bergmann

Nå har bilen stått i Drammen i over en uke i påvente på at lastebilen skal fylles opp.. Er det vanlig? :P
BMW i3 fra 23.12.2015

ifarta

Overlevering avtalt 4 Jan. Så blir den også registrert i det nye året.  Vi gleder oss......... STARTROOPER.
Venter på BMW i3 i hvit med loft interiør.

Geir Bergmann

BMW i3 fra 23.12.2015

Ansjosfilet

Hei!
Jeg bestilte bilen tidligere i desember. Estimert levering uke ni.
Bmw i3
Bmw iX3 reservert

Geir Bergmann

Sitat fra: Ansjosfilet på tirsdag 22. desember 2015, klokken 21:58
Hei!
Jeg bestilte bilen tidligere i desember. Estimert levering uke ni.

Er estimert levering fra selger eller på bestilling? Den varierte ihvertfall veldig hos meg, hehe.
I mitt tilfelle stemte selgers best. Ble en del forsinkelser som det visstnok pleier å bli.
Jeg bestile i slutten av oktober. Tok altså ca 2 mnd.
BMW i3 fra 23.12.2015

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA