Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Ishavsveien i dag

Startet av jgg, lørdag 14. desember 2013, klokken 12:04

« forrige - neste »

grath

#1020
Bestilt 8. juni (uke 24), produsert 2. juli (uke 27), leveringsklar 21. juli (uke 30). Får derimot ikke hentet den før 27. juli grunnet ferie.
Audi e-tron 50 Advanced Sport 2019
BMW i3 2015

Kanon

Hadde vært fint om dere skrev dato for bestilling.
Jeg bestillte 30.06. Tidligst ikke bindende levering uke 40.

TM

Bestilt 6.6.2015 (antar at det var en bil som lå i systemt som ble endret)
Siste endring av spesifikasjon 9.6.2015.
Prod. dato 9.7.2015
Står nå i Drammen og kan leveres neste uke 3-7. august  ;D



HA

Sitat fra: TM på tirsdag 28. juli 2015, klokken 10:16
Bestilt 6.6.2015 (antar at det var en bil som lå i systemt som ble endret)
Siste endring av spesifikasjon 9.6.2015.
Prod. dato 9.7.2015
Står nå i Drammen og kan leveres neste uke 3-7. august  ;D




Oj, gratulerer så mye! :)
Fikk du beskjed om dette av forhandler? Og hvilken forhandler er det du har kjøpt bilen hos?


TM

Sitat fra: HA på tirsdag 28. juli 2015, klokken 10:27
Oj, gratulerer så mye! :)
Fikk du beskjed om dette av forhandler? Og hvilken forhandler er det du har kjøpt bilen hos?
takk det  :).  Selgeren er på ferie, så jeg ringte en kollega og oppga ordrenummeret. Alltid god service, og selgerne hjelper jo hverandre når de er på ferie. Din er nok snart her den også.

HA

Det nærmer seg!
Fikk lastet ned korrekt manual i går kveld, og selger forteller at den venter på å bli sendt til Norge og at han regner med den kommer med båten i neste uke. Ser det går en båt fra Bremerhaven som skal være i Drammen i morra, - det er vel kanskje for mye å håpe på at den får en plass på denne....? Noen som har noen formening om dette?

HA

--- og nå fikk jeg lagt til bilen i Connected Drive :D

Stig Tangen

Sitat fra: Stig Tangen på lørdag 25. juli 2015, klokken 14:12
Min ble produsert uke 29, samt antatt levering uke 33. Håper det stemmer, gleder meg  :D

Da er vi snart ferdig med uke 33, ingen bil enda..

Ingeniøren

Sitat fra: Stig Tangen på lørdag 15. august 2015, klokken 23:21
Sitat fra: Stig Tangen på lørdag 25. juli 2015, klokken 14:12
Min ble produsert uke 29, samt antatt levering uke 33. Håper det stemmer, gleder meg  :D

Da er vi snart ferdig med uke 33, ingen bil enda..

Står vel på en båt eller på havna i Drammen - ikke ? Vi har tracking på alt vi sender i Posten, så dette vet nok selger/BMW Norge....
2007 Subaru Outback 2.5 (Solgt)
2016 BMW i3 (Solgt)
2020 Jaguar I-Pace HSE

skoct

Bestile min i3 7. juni. Skulle få den 25. august, men skal hente den ut på tirsdag 18.aug :)

HA

Tror det står noen i Drammen, men selger mente de måtte ha et "transportnummer" for å få de ut og det mangler de visstnok?  Det synes jeg er veldig rart... Håper på levering uka som kommer, men ikke fått noen dato utover "kanskje midten av august". Ikke fått noen detaljer om betaling heller. Dette er Bilia i Drammen, hvor har dere andre kjøpt?

skoct

Sulland i Trondheim. Da jeg ringte på onsdag for å sjekke Om det var mulig at den kom tidligere, sjekka han opp et nummer og kunne fortelle at den var i transport fra Drammen mot Trondheim

turfsurf

Sitat fra: skoct på søndag 16. august 2015, klokken 09:38
Bestile min i3 7. juni. Skulle få den 25. august, men skal hente den ut på tirsdag 18.aug :)

Da har vi utlevering samme dag :) Bestillte 26. juni dog. Raskt levert!
Model Y Performance Pearl White - i bestilling
I-Pace HSE Corris Grey 2019 - The Englishman
i3 120Ah Imperial Blue 2019  - city fun
x - Model X 100D Pearl White 2017 - Flying Circus
x - Model X 90D premium - kansellert
x - Stormtrooper i3 2015 (lobotomized perfection)
x - Pearl White S 85D 2015 (Release Candidate)
x - Pearl White S 85 2013 (Beta)

HA

Bestilte også den 26., men ingen leveringsdato enda, som sagt. Litt irritert over det, er ikke imponert over kundebehandlinga. 

Ingeniøren

Sitat fra: HA på søndag 16. august 2015, klokken 14:36
Bestilte også den 26., men ingen leveringsdato enda, som sagt. Litt irritert over det, er ikke imponert over kundebehandlinga.

Har og handlet hos Bilia Drammen på Lierstanda som ligger i Lier...... ;). Skjønner jeg må følge opp når det nærmer seg oktober...
2007 Subaru Outback 2.5 (Solgt)
2016 BMW i3 (Solgt)
2020 Jaguar I-Pace HSE

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA