Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Ishavsveien i dag

Startet av jgg, lørdag 14. desember 2013, klokken 12:04

« forrige - neste »

Snart-i3

Du rykker stadig bakover i køen.....
Skrev meg på liste 15. august. Ingen tok kontakt, men fikk slutt lov til å skrive kontrakt 20. desember. Ble anslått leveranse april/mai.
I mars skulle bilen produseres i uke 13. Tok kontakt igjen rundt uke 13, og da var produksjon flyttet til uke 17. Nå ringte jeg for å få vite at den var produsert, men bilen har statuskode 111 "Order Accepted at AG", og dagens dato er 21/7.
Føler at jeg ligger bak i køen i forhold til endel andre, og lurer på hva som skjer :'(
2013 i3 med 94Ah. Orange og komplett utstyrt.
2002 A6, 2003 A8, 2008 E93 Alle nesten komplett utstyrt.

LMOR

#601
Sitat fra: Snart-i3 på tirsdag 29. april 2014, klokken 14:52
Du rykker stadig bakover i køen.....
Skrev meg på liste 15. august. Ingen tok kontakt, men fikk slutt lov til å skrive kontrakt 20. desember. Ble anslått leveranse april/mai.
I mars skulle bilen produseres i uke 13. Tok kontakt igjen rundt uke 13, og da var produksjon flyttet til uke 17. Nå ringte jeg for å få vite at den var produsert, men bilen har statuskode 111 "Order Accepted at AG", og dagens dato er 21/7.
Føler at jeg ligger bak i køen i forhold til endel andre, og lurer på hva som skjer :'(
Dette må være en feil.
Nå leveres også Suite etter planen, og du burde hatt din bil allerede.
Mest sannsynlig har forhandleren gjort en feil han ikke vil innrømme, eller at det har vært noen uklarheter rundt finansiering el.l, som ikke har noe med bilen å gjøre.
Leter fremdeles etter ny elbil med tilhengerfeste ++
2019 i3 120Ah
2017 i3 94Ah (solgt)
2014 i3 60Ah (solgt)

Klykken

Høres merkelig ut ja. Jeg signerte kontrakt i slutten av februar, og min startes å produseres i uke 19. Antatt levering er i uke 25.
BMW i3 fra 26.06.2014
Reservert TM3 22.03.17
Tesla Model S85D April 2015, kjøpt juli 2018
Helelektrisk bilpark <3

Snart-i3

Fikk ordrebekreftelse 9/1. Finansieres ikke gjennom BMW og ingen anmerkninger, så det bør ikke være det. Kontaktet også BMW Norge forrige onsdag, men han som jobbet med dette kommer først på jobb i morgen. Han jeg snakket med fant ikke ut av det på direkten. Han sendte SMS fredag med at han trengte mer tid (sikkert pga tidligere nevnt fravær). Godtar det meste bare jeg blir informert, slik jeg ble fra han hos BMW Norge.
2013 i3 med 94Ah. Orange og komplett utstyrt.
2002 A6, 2003 A8, 2008 E93 Alle nesten komplett utstyrt.

Bmwi3

Sitat fra: Snart-i3 på tirsdag 29. april 2014, klokken 14:52
Du rykker stadig bakover i køen.....
Skrev meg på liste 15. august. Ingen tok kontakt, men fikk slutt lov til å skrive kontrakt 20. desember. Ble anslått leveranse april/mai.
I mars skulle bilen produseres i uke 13. Tok kontakt igjen rundt uke 13, og da var produksjon flyttet til uke 17. Nå ringte jeg for å få vite at den var produsert, men bilen har statuskode 111 "Order Accepted at AG", og dagens dato er 21/7.
Føler at jeg ligger bak i køen i forhold til endel andre, og lurer på hva som skjer :'(

Det kan ikke stemme. Jeg skrev kontrakt i Februar og har tidligere levering enn deg.
TM3(Kansellert), BMWi3.
Polestar2.

Gondron

Kontrakt signert 21.02 og har levering 21.07
Håper på tidlgere levering sia andre som har
signert på ca samme tid som meg har fått bekreftet før.
Får lite info av selger når eg har spurt så han har vell my å gjør ::)

Snart-i3

Har nå fått bekreftet at min er forsinket grunnet mangel på interiør (Suite). Jeg regner med at forrige parti med skinn gikk tom før min bil, slik at jeg ligger på neste leveranse.  Skinn tar tid å lage. Produksjon juni, leveranse juli. I praksis etter sommerferien for meg.
Jeg møtte opp personlig for å reservere bil 15. august, men forhandleren har hatt problemer med å finne igjen lappen (men de begynte å sende nyheter på mail). Regner derfor med at jeg er rangert etter alle andre som  skrev seg på liste.
Er ikke helt fornøyd, men...

Får ønske Leifm, janni og Charlotte og dere andre lykke til i sommer med bilene og Suite interiør.
2013 i3 med 94Ah. Orange og komplett utstyrt.
2002 A6, 2003 A8, 2008 E93 Alle nesten komplett utstyrt.

LMOR

Siden samme tid forrige fredag, er det kommet ut 93 biler til vårt område.

Siste nå er VZ61639

Det ble ikke produsert noe i går, så dermed at det per dag samme produksjon som før påske, ca 25 per dag. Så langt har ikke økning i kapasitet gitt noen effekt for vårt område: høyrekjøring, 220v, ren EL (ikke REX).
Leter fremdeles etter ny elbil med tilhengerfeste ++
2019 i3 120Ah
2017 i3 94Ah (solgt)
2014 i3 60Ah (solgt)

Sirka

Det har kommet ut noen bulletiner til forhandlere i USA om at det er problemer med skinnleveranser - sjekk FB-forumet.
Mangeårig fornøyd medlem av Bildeleringen i Bergen - i3 fra 05.03.14 - venter på Polestar 2-levering i juli. :)

leifm

Sitat fra: Sirka på lørdag 03. mai 2014, klokken 02:17
Det har kommet ut noen bulletiner til forhandlere i USA om at det er problemer med skinnleveranser - sjekk FB-forumet.

Har du link til FB forum?
-i3 i mai

Sirka

Mangeårig fornøyd medlem av Bildeleringen i Bergen - i3 fra 05.03.14 - venter på Polestar 2-levering i juli. :)

Pit

Sitat fra: LMOR på fredag 02. mai 2014, klokken 16:59
Siden samme tid forrige fredag, er det kommet ut 93 biler til vårt område.

Siste nå er VZ61639

Det ble ikke produsert noe i går, så dermed at det per dag samme produksjon som før påske, ca 25 per dag. Så langt har ikke økning i kapasitet gitt noen effekt for vårt område: høyrekjøring, 220v, ren EL (ikke REX).
Yippi. Endelig! Da er vår produsert! (VZ61608) med suite interiør.
Og helt iht (oppdatert) schedule.
Bilen ble bestilt i slutten av desember.
Takk for update, LMOR.
Setter veldig pris på din, og andres, entusiasme her inne.  :) :)

Klykken

Gratulerer! :D 4 uker venting før den er i dine hender nå da?
BMW i3 fra 26.06.2014
Reservert TM3 22.03.17
Tesla Model S85D April 2015, kjøpt juli 2018
Helelektrisk bilpark <3

Pit

Sitat fra: Klykken på lørdag 03. mai 2014, klokken 22:16
Gratulerer! :D 4 uker venting før den er i dine hender nå da?
Takk!
Iht selgers schedule er det levering i uke 25, altså om 6-7 uker.
Så vi får se, kanskje den kommer litt tidligere?....

Klykken

BMW i3 fra 26.06.2014
Reservert TM3 22.03.17
Tesla Model S85D April 2015, kjøpt juli 2018
Helelektrisk bilpark <3

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA