Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Ishavsveien i dag

Startet av jgg, lørdag 14. desember 2013, klokken 12:04

« forrige - neste »

LMOR

#480
Tror dette blir siste rapport, det blir for mange serier å holde styr på. Så langt i dag 19 biler i 230V-Høyre-EV serien, og 7 til Norge. Er kommet til 981. (Gratulerer magmin!)(Det kommer sikkert flere senere i kveld også)

Siden det er siste, kan jeg ta med:
REX til 230V-Høyre: 16 stk
EV til USA: ca 18 stk
REX til USA: Aner ikke
EV til UK: Aner ikke
REX til UK: 8 stk
Biler til land med 110V og venstrekjøring: Aner ikke

Totalt bør det bli ca 70 stk  :)

(men har ikke sett noen Suite i dag heller)
(fikk også er tegn på at dagen i dag var riktig dag å slutte på. Jeg ble akkurat svartelistet igjen  >:()
Leter fremdeles etter ny elbil med tilhengerfeste ++
2019 i3 120Ah
2017 i3 94Ah (solgt)
2014 i3 60Ah (solgt)

magmin

Hyggelig lesing har det vært - selv om min er ferdig produsert kommer jeg til å savne den daglige statusen. :)
BMW i3

Keiko

Har termin (for "elektrisk fødsel") på onsdag 19.3. EL 34979.  :D 
i3 marsl 2014 Capparis hvit med svart overkropp - som en spekkhugger, derfor døpt MyOrca :-). Atelier intereiør. Pusher min trofaste A2 1.4 TDI på min gode broder i april om han er grei. :-) (dermed har jeg tilgjengelig langtursbil ... )))

Sirka

Grattis, Keiko - jeg får kikke etter en sjåfør i en eksepsjonelt fin bil med smilet helt rundt på onsdag! ;D
Mangeårig fornøyd medlem av Bildeleringen i Bergen - i3 fra 05.03.14 - venter på Polestar 2-levering i juli. :)

TAS

Fikk beskjed i går om at bilen kan hentes onsdag 26 mars :-) Har ikke fått reg nummer enda, men kan vel hende det blir EL 35...

Capparis hvit med Suite interiør, og avtalt levert med 20" sommerdekk - vi får satse på at dagens snøfall på østlandet er forbigående :-)

BMW i3 Capparis/suite
Range Rover 4.4 V8 Vogue Arden
Porsche 944
mfl.

Thomas81

Så har man fått ordrebekreftelse og ordrenummer. Whells (20") are in motion.
BMW i3 Capparis white
BMW 116d M-sport alpine white

Yttertorjen

Sitat fra: Thomas81 på onsdag 19. mars 2014, klokken 21:12
Så har man fått ordrebekreftelse og ordrenummer. Whells (20") are in motion.

Gratulerer !  Kan jeg spørre om kontraktsdato og tidligste leveringstidspunkt de opererer med nå ?  Spurte forhandleren min, men det var ingen bekreftet endring ( les tidligere)  av leveringene så langt

Thomas81

Skrev kontrakt 11.3 og tidligste ikke-bindende levering er 29.7.
BMW i3 Capparis white
BMW 116d M-sport alpine white

Yttertorjen

Sitat fra: Thomas81 på torsdag 20. mars 2014, klokken 06:28
Skrev kontrakt 11.3 og tidligste ikke-bindende levering er 29.7.

Ok. Da kan det se ut som at de har "kjørt inn" 14 dagers leveringstid på en mnd produksjon. Mine datoer er 10/2 og 15/7. Måtte det bare fortsette :) :)

Oisuri

Endelig kommer bilen min! Forsinket på alle måter men bare litttt til venting nå.

Avtalt overlevering hos selger i Trondheim den 1.April
1988 Range Rover, 1990 BMW E30 325ix touring, 2014 BMW i3

LMOR

Endelig var den her. Blir nok "borte" en stund. For mange ting som skal testes ut.
Leter fremdeles etter ny elbil med tilhengerfeste ++
2019 i3 120Ah
2017 i3 94Ah (solgt)
2014 i3 60Ah (solgt)

Klykken

BMW i3 fra 26.06.2014
Reservert TM3 22.03.17
Tesla Model S85D April 2015, kjøpt juli 2018
Helelektrisk bilpark <3

Yttertorjen

Sitat fra: LMOR på fredag 21. mars 2014, klokken 18:42
Endelig var den her. Blir nok "borte" en stund. For mange ting som skal testes ut.

Gratulerer LMOR !!  Håper du kommer tilbake, setter veldig pris på dine innlegg. For oss som venter på "julaften" er det fantastisk lærerikt med dine og andres erfaringer og ikke minst kunnskapen dere har skaffet dere rundt bilens fantastiske muligheter. En stor takk så langt :) :)

Rabiat22


Sirka

Endelig - gratulerer, LMOR! Regner med det kommer mange erfaringsbaserte innlegg etter en velfortjent pause. Nyt! :)
Mangeårig fornøyd medlem av Bildeleringen i Bergen - i3 fra 05.03.14 - venter på Polestar 2-levering i juli. :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA