Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Ishavsveien i dag

Startet av jgg, lørdag 14. desember 2013, klokken 12:04

« forrige - neste »

marovic

Sitat fra: Oisuri på mandag 17. februar 2014, klokken 12:23
Kjedelig å vente på bil !!
Jeg må også dra ett stykke for å hente den, Jeg bor i Ålesund og måtte bestille i Trondheim. Rekkevidden er heller ikke lang nok til å kjøre, så blir nok hurtigruten.
Men også litt styr å klare å må ta fri fra jobb for å hente bil.  Kom akkurat hjem fra en lang ferie, så vil ikke kreve for mye fra arbeidsplassen heller.
Jeg har bestilt fra Bergen og får levert bilen til Brages i Ålesund uten ekstra kostnad....  :o

Oisuri

Sitat fra: marovic på mandag 17. februar 2014, klokken 13:03
Jeg må også dra ett stykke for å hente den, Jeg bor i Ålesund og måtte bestille i Trondheim. Rekkevidden er heller ikke lang nok til å kjøre, så blir nok hurtigruten.
Men også litt styr å klare å må ta fri fra jobb for å hente bil.  Kom akkurat hjem fra en lang ferie, så vil ikke kreve for mye fra arbeidsplassen heller.
Jeg har bestilt fra Bergen og får levert bilen til Brages i Ålesund uten ekstra kostnad....  :o

Hmmmm. jeg prøvde på det tidligere, men da trodde han ikke dette gikk...så jeg får presse han igjen !

Takk for info !

Når bestillte du og når har du fått beskjed om levering?
1988 Range Rover, 1990 BMW E30 325ix touring, 2014 BMW i3

Oisuri

Sitat fra: LMOR på mandag 17. februar 2014, klokken 12:34
Kan du ikke få dem til å sette bilen på en av bil-transporten som går til Ålesund?

Prøvde det i November, men de var det noe med det var spesialt trente folk som gjorde bilen klar og info osv... 
så virket ikke som det var mulig da. Men etter infoen jeg fikk i post over så prøver jeg igjen.   mye styr å dra til Tondheim for å hente bil...
1988 Range Rover, 1990 BMW E30 325ix touring, 2014 BMW i3

marovic

Sitat fra: Oisuri på mandag 17. februar 2014, klokken 13:15Hmmmm. jeg prøvde på det tidligere, men da trodde han ikke dette gikk...så jeg får presse han igjen !

Takk for info !

Når bestillte du og når har du fått beskjed om levering?
Brages er ihvertfall serviceverksted for i3, så vil tro de har kompetanse til å gjennomføre en utlevering.

Har nettopp bestilt bil så jeg er vel omtrent 5 måneder unna. Håper den er på plass i løpet av juli..  :-X Fikk øynene opp alt for sent!

Coachen

Da har jeg fått maset meg til mer info og min I3 er nå på vei til Drammen!
Burde ikke være lenge igjen nå da :-)
Snart eier av I3 som skal ta over bil nr.1 jobben fra min BMW 318dat.
Elsker alt som går på strøm!
Har både Robot gressklipper og Robot støvsuger samt de vanlige elektriske sex lekene :-)

LMOR

I dag har de fått ut 43 biler fra fabrikken. Fortsetter de med det, så har de fått økt kapasiteten noe. Siste produserte er VZ60410.
Leter fremdeles etter ny elbil med tilhengerfeste ++
2019 i3 120Ah
2017 i3 94Ah (solgt)
2014 i3 60Ah (solgt)

TAS

Vet du hvor mange som produseres daglig? Jeg har VZ60435; og idag er 60410 klar i systemet - min blir kanskje produsert i morgen ?  ;)
BMW i3 Capparis/suite
Range Rover 4.4 V8 Vogue Arden
Porsche 944
mfl.

Coachen

Min har nummeret VZ60079
Hvor lang tid beregnes i frakt?
Snart eier av I3 som skal ta over bil nr.1 jobben fra min BMW 318dat.
Elsker alt som går på strøm!
Har både Robot gressklipper og Robot støvsuger samt de vanlige elektriske sex lekene :-)

skritt

Sitat fra: Coachen på mandag 17. februar 2014, klokken 18:53
Min har nummeret VZ60079
Hvor lang tid beregnes i frakt?

Våre biler er nok på samme båt, vi har avtalt overlevering 7. mars med værforbehold.

LMOR

Sitat fra: TAS på mandag 17. februar 2014, klokken 18:24
Vet du hvor mange som produseres daglig? Jeg har VZ60435; og idag er 60410 klar i systemet - min blir kanskje produsert i morgen ?  ;)
Ja, det miste jeg har sett er 30 på en dag. Men av og til hopper de over noen, sikkert fordi de mangler deler eller finner feil.
2019 i3 120Ah
2017 i3 94Ah (solgt)
2014 i3 60Ah (solgt)

LMOR

Sitat fra: TAS på mandag 17. februar 2014, klokken 18:24
:-(
Ser du som om de har sett for mye på OL i dag, kanskje like greit at du ikke da får produsert bilen i dag da. Det ut som om de kun klarte 20stk i dag, og da bare kommet til 430.
2019 i3 120Ah
2017 i3 94Ah (solgt)
2014 i3 60Ah (solgt)

TAS

Jeg har fulgt med selv idag (ikke OL, men på produksjonen;-)), og innser at jeg får vente med bløtkaken til i morgen!
BMW i3 Capparis/suite
Porsche 944
mfl.

LMOR

Sitat fra: TAS på tirsdag 18. februar 2014, klokken 18:43
Jeg har fulgt med selv idag (ikke OL, men på produksjonen;-)), og innser at jeg får vente med bløtkaken til i morgen!
Jeg tror den er ferdig, men at de ikke fikk papirene ferdig i dag. Pleier å være 5-10 som blir registeret før 08:00 om morgenen, som sikkert er de siste som ble produsert dagen før.
2019 i3 120Ah
2017 i3 94Ah (solgt)
2014 i3 60Ah (solgt)

Jorgensen

For en uke siden sjekket jeg VIN-nummeret på min bil VZ60307 og fikk da vite produksjonsdato 12.02.2014. Jeg har da vært innom og sjekket nummerett noen ganger etter dette, og i dag viser den produksjonsdato 19.02.2014. Det virker nesten som om bilen har stoppet opp i produksjon eller venter på deler.
-------------------------------------------------------
Hyndai KONA Electric - aug 2018
Solar Orange BMW i3 - mars 2014

TAS

Da ble det bløtkake!

Bilen ble produsert i dag morges (VZ60435), og nå blir det noen fryktelig lange uker med venting ;-)

Ser fra spesifikasjonslisten at bilen kun er satt opp med sommerfelger; er det vanlig?

Jørgensen; gratulerer med dagen ;-)
BMW i3 Capparis/suite
Porsche 944
mfl.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA