Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Ishavsveien i dag

Startet av jgg, lørdag 14. desember 2013, klokken 12:04

« forrige - neste »

østfolding

#180
Sitat fra: Tinhlevan på tirsdag 04. februar 2014, klokken 19:56
Sitat fra: østfolding på tirsdag 04. februar 2014, klokken 19:00
Noen som vet at din bil er produsert og sendt fra fabrikk - men ikke når den kommer til Norge? Skriv gjerne her hva du har fått vite fra din agent hvis du er i samme situasjon...

Fikk vite idag at min er ombord på båten og på vei til Drammen, men herfra vet de ikke mer før båten kommer i land og blir registrert i tollen etc..

Godt å høre, da er "vi" nok i samme båt!

Dette bør vel ikke ta mange dagene..?

MortenH

Listen var i uorden igjen. Gjenopprettet versjonen fra i dag morges.
2011-2014: Mitsubishi i-MiEV
Fra jan 2014: BMW i3
Bryne - Rogaland

Tinhlevan

Sitat fra: østfolding på tirsdag 04. februar 2014, klokken 19:57
Sitat fra: Tinhlevan på tirsdag 04. februar 2014, klokken 19:56
Sitat fra: østfolding på tirsdag 04. februar 2014, klokken 19:00
Noen som vet at din bil er produsert og sendt fra fabrikk - men ikke når den kommer til Norge? Skriv gjerne her hva du har fått vite fra din agent hvis du er i samme situasjon...

Fikk vite idag at min er ombord på båten og på vei til Drammen, men herfra vet de ikke mer før båten kommer i land og blir registrert i tollen etc..

Godt å høre, da er "vi" nok i samme båt!

Dette bør vel ikke ta mange dagene..?

Alt avhenger jo av når den ble satt på båten, og hvor lang tid det tar å klargjøre alt på kaia, med fortollingspapirer etc.. men håper på maks 1-2 uker.

østfolding


Sitat fra: Tinhlevan på tirsdag 04. februar 2014, klokken 22:00
Sitat fra: østfolding på tirsdag 04. februar 2014, klokken 19:57
Sitat fra: Tinhlevan på tirsdag 04. februar 2014, klokken 19:56
Sitat fra: østfolding på tirsdag 04. februar 2014, klokken 19:00
Noen som vet at din bil er produsert og sendt fra fabrikk - men ikke når den kommer til Norge? Skriv gjerne her hva du har fått vite fra din agent hvis du er i samme situasjon...

Fikk vite idag at min er ombord på båten og på vei til Drammen, men herfra vet de ikke mer før båten kommer i land og blir registrert i tollen etc..

Godt å høre, da er "vi" nok i samme båt!

Dette bør vel ikke ta mange dagene..?

Alt avhenger jo av når den ble satt på båten, og hvor lang tid det tar å klargjøre alt på kaia, med fortollingspapirer etc.. men håper på maks 1-2 uker.

Det kom et skip som har levert i3-er tidligere i år til Drammen ca. 08.00 i morges. Fra Bremerhaven.
http://www.marinetraffic.com/no/ais/index/itineraries/all/mmsi:255801570/shipname:AUTOPROGRESS

Men det er kanskje ikke den... (?)


jgilberg


Sitat fra: østfolding på lørdag 01. februar 2014, klokken 14:03
Noen som har sett noen kundebiler i Østfold enda?
Brors fikk en på fredag (Ambjørnerød i FrStad). Jeg fikk i dag (jessheim) :-)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Black P85 | VIN *20264 | 21" Hjul | Carbon Dekor | Karbonfiber Spoiler | Lydstudio-pakke  | Lyspakke | Mellombrunt Performance Interiør | Panoramatak | Parkeringsassistent | Tech-pakke | barneseter | bil levert des13 | i3 med alle opsjoner levert jan14 |

jkirkebo

Sitat fra: jgilberg på onsdag 05. februar 2014, klokken 00:10

Sitat fra: østfolding på lørdag 01. februar 2014, klokken 14:03
Noen som har sett noen kundebiler i Østfold enda?
Brors fikk en på fredag (Ambjørnerød i FrStad). Jeg fikk i dag (jessheim) :-)

Kanskje det var den jeg så hurtiglade i Apenesfjellet i dag morges? Den var hvit.
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

Mikmik

Var en kjapp tur innom Bavaria Stavanger i dag. Kjørte feil først og kom til Forus nord. Der sto det 7 til klargjøring. Og hos forhandleren på Forus sør fikk vi kjørt oss er tur så en kollega fikk prøve også. Merker det er lenge til april....... :-[
Bor i Porsgrunn. Kjørt i3 fra april 2014. :-)

Plumbofantomet

GOD NYHET.

Avtalt levering uke 10. Fikk nettopp mail fra jaeger Åsane at jeg vil motta min I3 i neste uke..  ;D ;D ;D

Håper være i bergen holder seg  :P
2014 BMW I3
2006 Opel Combo

Terondo

Kult. Jeg har også avtalt levering i uke 10 fra Jæger Sentrum Åsane. Hørte med selgeren som mente min ble fremskyndet 1-2 uker. Noe som vil i så fall si at jeg får den om 2 uker. Vet du noe om når din ble produsert?

Min ble produsert 16. januar.
2014 BMW i3 - Laurel Grey / Suite
- På veien i Bergensområdet -

Terondo

Sitat fra: MortenH på tirsdag 04. februar 2014, klokken 21:01
Listen var i uorden igjen. Gjenopprettet versjonen fra i dag morges.

Er det ikke bare sorteringen som folk diller med? I så fall er det jo bare å sortere den om igjen, på den måten du ønsker.
2014 BMW i3 - Laurel Grey / Suite
- På veien i Bergensområdet -

Tinhlevan

Første estimerte dato var mai, så slutten av feb. starten av mars. Men så kom mail idag, kan du komme fredag 14.02.......en meget hyggelig overraskelse:-)


Plumbofantomet

Sitat fra: Terondo på onsdag 05. februar 2014, klokken 15:47
Kult. Jeg har også avtalt levering i uke 10 fra Jæger Sentrum Åsane. Hørte med selgeren som mente min ble fremskyndet 1-2 uker. Noe som vil i så fall si at jeg får den om 2 uker. Vet du noe om når din ble produsert?

Min ble produsert 16. januar.

Fant ut at den ble produsert i uke 3 (13-17 januar) Så tror ikke den er så langt vekke nei :D
2014 BMW I3
2006 Opel Combo

Obba

I ordrebekreftelsen var uke 8 angitt som tidligste levering, men siste oppdatering er at Bavaria forventer at bilen ankommer i uke 12.

Rabiat22

Jez, da kommer min. Har den på veien (Haugesund)onsdag håper eg :)

haug

Sitat fra: Obba på fredag 07. februar 2014, klokken 22:02
I ordrebekreftelsen var uke 8 angitt som tidligste levering, men siste oppdatering er at Bavaria forventer at bilen ankommer i uke 12.

Var det Bavaria som ringte deg, Obba, eller måtte du kontakte selger selv for oppdatering?
Min ble produsert denne uken, så er veeldig klar  :D

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA