Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Ishavsveien i dag

Startet av jgg, lørdag 14. desember 2013, klokken 12:04

« forrige - neste »

Vind

Sitat fra: MortenH på onsdag 15. januar 2014, klokken 09:39
Noen hadde rotet til sorteringen på registreringsskjemaet igjen. Jeg prøvde å fikse det, men det var ikke lett. Jeg anbefaler at dere ikke bruker sorteringsknappene øverst i skjemaet. Alle endringer blir nemlig lagret automatisk.
Jeg la inn en egen sorteringskolonne.  Sortering på dato ser ikke ut til å være en god Google Doc's funksjonalitet  :o  .  Nå kan man sortere på Sort, og så oppdaterer vi den litt manuelt.
BMW i3 (60Ah) (EL) 16/1 2014 - Juli 2016
BMW i3 (94Ah) (EK) September 2016 - November 2019
BMW i3s (120Ah) (EB) November 2019 -
Jaguar I-Pace HSE (EV) Oktober 2018 -

i3_X5_730

Fikk beskjed i dag at i3'en kanskje kom tidligere enn uke 8 (!)  8) Herlig hvis det skjer!

jaxry

Sitat fra: i3_X3_X5_730 på onsdag 15. januar 2014, klokken 11:38
Fikk beskjed i dag at i3'en kanskje kom tidligere enn uke 8 (!)  8) Herlig hvis det skjer!
Så bra! Når var original forventet leveringsuke?
BMW 120da (x), BMW 523iat (x), BMW 318dt (x), BMW 525xi, BMW i3, S85

i3_X5_730


Toralfsen

Nå er det kommmet en bil i Ålesund. Noen her som eier den?

MortenH

Den er ikke min. Jeg fikk i går opplyst statuskode 193 fra forhandleren min, hvilket betyr at min bil står på kaien i Bremerhaven.  :)
2011-2014: Mitsubishi i-MiEV
Fra jan 2014: BMW i3
Bryne - Rogaland

Pit

Hei
Bestillte bil 27. desember. (Har ikke stått på reservasjons listen). Fikk i begynnelsen av januar en bekreftet leveringstid i uke 17.
Men nå her jeg fått dårlige nyheter. :-\ Levering blir ikke før i uke 27.  :'( Det var visst ikke mer produksjon tilgjengelig i april....
Flere i samme situasjon?

jgilberg

Ble ringt opp i går, levering fremskyndet til 31 jan kl 14!!!

Jeg reserverte 3 juni, kontrakt 29 nov, ordrebekreftelse på levering 21 feb, men i går fikk jeg altså telefon om at bilen kommer 31 jan! Det blir bra!

Black P85 | VIN *20264 | 21" Hjul | Carbon Dekor | Karbonfiber Spoiler | Lydstudio-pakke  | Lyspakke | Mellombrunt Performance Interiør | Panoramatak | Parkeringsassistent | Tech-pakke | barneseter | bil levert des13 | i3 med alle opsjoner levert jan14 |

SE

Fikk en stund etter kontrakt tidligste levering satt til 19.feb 2014.  Snakket med selger på torsdag uke 3, og han fortalte at bilen min produseres uke 4.  Antar da at jeg ikke kan forvente noen 'uker tidligere'  :(
Men det er likevel ikke lenge til ..

jgilberg

Har hørt det tar 4 uker fra den produseres


Sent from my iPhone using Tapatalk
Black P85 | VIN *20264 | 21" Hjul | Carbon Dekor | Karbonfiber Spoiler | Lydstudio-pakke  | Lyspakke | Mellombrunt Performance Interiør | Panoramatak | Parkeringsassistent | Tech-pakke | barneseter | bil levert des13 | i3 med alle opsjoner levert jan14 |

Coachen

Da har jeg fått beskjed om at min bil gikk i produksjon fredag og jeg kan forvente å få den i slutten av Februar eller starten av Mars.
Satt meg på liste i slutten av Juni i følge selger (mener selv jeg gjorde dette i slutten av Juli)
Snart eier av I3 som skal ta over bil nr.1 jobben fra min BMW 318dat.
Elsker alt som går på strøm!
Har både Robot gressklipper og Robot støvsuger samt de vanlige elektriske sex lekene :-)

LMOR

Sitat fra: Coachen på mandag 20. januar 2014, klokken 10:13
Da har jeg fått beskjed om at min bil gikk i produksjon fredag og jeg kan forvente å få den i slutten av Februar eller starten av Mars.
Satt meg på liste i slutten av Juni i følge selger (mener selv jeg gjorde dette i slutten av Juli)
Kanskje du registrerte deg først på nettet slik som meg, og hørte ikke mer før du selv tok kontakt og skrev under. Jeg fikk også godskrevet en tidligere dato. Sikkert fordi de etter hvert gikk gjennom registreringene og oppdaterte dato. Jeg husker ikke den nøyaktige dato jeg registrerte meg på nettet fordi jeg ikke fikk noen kvittering.
Leter fremdeles etter ny elbil med tilhengerfeste ++
2019 i3 120Ah
2017 i3 94Ah (solgt)
2014 i3 60Ah (solgt)

Coachen

Det er mulig.
Datoen jeg signerte var i slutten av Juli hvertfall.
Klager ikke, jo tidligere jo bedre :-)
Snart eier av I3 som skal ta over bil nr.1 jobben fra min BMW 318dat.
Elsker alt som går på strøm!
Har både Robot gressklipper og Robot støvsuger samt de vanlige elektriske sex lekene :-)

skritt

Etterspurte eksakt dato fra Sulland Trondheim og fikk produksjon uke 6 og ankomst Trondheim uke 10-11.  :D Var de første som skrev kontrakt i Trondheim, men havnet ikke på reservasjonslisten før i oktober. Uansett fornøyd med bil i mars.

tjomswrx

#104
Skal bestille bil innen lørdag. Er innstilt på i3 men skal prøve tesla i morgen for å være helt sikker i valget. Fikk i dag opplyst at de som bestiller i3 nå får levering først i juni (tilsvarende som for tesla). BMW selger fortsatt som varmt hvetebrød, og jeg skjønner hvorfor:). Glimrende bil.
S85

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA