Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Ishavsveien i dag

Startet av jgg, lørdag 14. desember 2013, klokken 12:04

« forrige - neste »

LMOR

#690
Siste så langt i dag er VZ62042

Det blir 23 biler per dag, hvis vi trekker fra gårsdagen som var fridag i Tyskland også.

På vei opp igjen. Så flere Suite, og de hopper ikke over produksjonsnummer lengre, så de har nok fått kontroll på tilgang og planlagt produksjon av Suite. Sikkert derfor flere av dere har fått utsatt levering, slik at de slipper å gå tom.

Det går ca 18 EV versjoner til USA per dag,
og ca 10 REX til fastlands EU
og ca 30 REX til resten av verden.

Nå er det snart slutt på seriene som jeg følger med på (vår er det en del igjen på), og det betyr at jeg mister muligheten for å følge opp.
For å klare det trenger jeg nye VIN fra de forskjellige landene. Så kom med de dere plukker opp.
Leter fremdeles etter ny elbil med tilhengerfeste ++
2019 i3 120Ah
2017 i3 94Ah (solgt)
2014 i3 60Ah (solgt)

Sandpusher

BMW i3
Scott E20 Sportster el-sykkel
Scott trøsykkel
Apostlenes hester

Thomas81

Når er det vanlig at man får VIN nummeret? Kommer det automatisk?
BMW i3 Capparis white
BMW 116d M-sport alpine white

LMOR

Sitat fra: Thomas81 på lørdag 31. mai 2014, klokken 16:34
Når er det vanlig at man får VIN nummeret? Kommer det automatisk?
Nei, du må spørre selger. De har den ca 7-8 uker før leveringsdatoen du fikk.
Leter fremdeles etter ny elbil med tilhengerfeste ++
2019 i3 120Ah
2017 i3 94Ah (solgt)
2014 i3 60Ah (solgt)

Øybil

Hei,

Ser på dn.no reklame for I3 og med teksten nå med kortere leveringstid. Stemmer det ? Vurdere å bestille enda en I3

Øybil

Olemann


Fikk bilen 27/5 og skrev kontrakt 2. januar, nokså nøyaktig 5 måneder det, laaaang ventetid, men for en bil!

Rett nok uten Le Mans striper som min Reva hadde ..... ;D

Mvh Ole

Roman

Fikk telefon fra Bavaria i Kr.sand. Bilen kommer vist frem innen 2 uker da den befinner seg allerede på et transport skip på vei fra tyskland! \o/

Pippi

Sitat fra: Roman på mandag 02. juni 2014, klokken 13:00
Fikk telefon fra Bavaria i Kr.sand. Bilen kommer vist frem innen 2 uker da den befinner seg allerede på et transport skip på vei fra tyskland! \o/
Hei :)
jeg fikk en skjermdump i dag... å der var det kommet et chassinummer....
er det ikke slik at vi kan finne litt info ang bilen da?

Bmwi3

Sitat fra: Pippi på mandag 02. juni 2014, klokken 13:08
Sitat fra: Roman på mandag 02. juni 2014, klokken 13:00
Fikk telefon fra Bavaria i Kr.sand. Bilen kommer vist frem innen 2 uker da den befinner seg allerede på et transport skip på vei fra tyskland! \o/
Hei :)
jeg fikk en skjermdump i dag... å der var det kommet et chassinummer....
er det ikke slik at vi kan finne litt info ang bilen da?

http://www.bmwarchive.org/vin/bmw-vin-decoder.html
TM3(Kansellert), BMWi3.
Polestar2.

Sandpusher

Kommet til VZ62074 per nå, da begynner de å skru sammen min på onsdag tror jeg :)
BMW i3
Scott E20 Sportster el-sykkel
Scott trøsykkel
Apostlenes hester

LMOR

Sitat fra: Sandpusher på mandag 02. juni 2014, klokken 16:10
Kommet til VZ62074 per nå, da begynner de å skru sammen min på onsdag tror jeg :)
De har nok kommet langt på den nå. Datoen du ser er datoen bilen forlater siste post i fabrikken. De bruker ca. 5 arbeidsdager på en bil, så de begynte nok å skru forrige uke.
Leter fremdeles etter ny elbil med tilhengerfeste ++
2019 i3 120Ah
2017 i3 94Ah (solgt)
2014 i3 60Ah (solgt)

Sandpusher

Sitat fra: LMOR på mandag 02. juni 2014, klokken 17:54
Sitat fra: Sandpusher på mandag 02. juni 2014, klokken 16:10
Kommet til VZ62074 per nå, da begynner de å skru sammen min på onsdag tror jeg :)
De har nok kommet langt på den nå. Datoen du ser er datoen bilen forlater siste post i fabrikken. De bruker ca. 5 arbeidsdager på en bil, så de begynte nok å skru forrige uke.
Så kjekt LMOR, takk for opplysningen! Og når den har kommet opp på http://www.bmwarchiv.de/vin/bmw-vin-decoder.html tar det normalt 4-6 uker før man får den?
BMW i3
Scott E20 Sportster el-sykkel
Scott trøsykkel
Apostlenes hester

Bmwi3

Sitat fra: Sandpusher på mandag 02. juni 2014, klokken 18:02
Sitat fra: LMOR på mandag 02. juni 2014, klokken 17:54
Sitat fra: Sandpusher på mandag 02. juni 2014, klokken 16:10
Kommet til VZ62074 per nå, da begynner de å skru sammen min på onsdag tror jeg :)
De har nok kommet langt på den nå. Datoen du ser er datoen bilen forlater siste post i fabrikken. De bruker ca. 5 arbeidsdager på en bil, så de begynte nok å skru forrige uke.
Så kjekt LMOR, takk for opplysningen! Og når den har kommet opp på http://www.bmwarchiv.de/vin/bmw-vin-decoder.html tar det normalt 4-6 uker før man får den?

Ja...
TM3(Kansellert), BMWi3.
Polestar2.

Pippi

Sitat fra: Bmwi3 på mandag 02. juni 2014, klokken 21:28
Sitat fra: Sandpusher på mandag 02. juni 2014, klokken 18:02
Sitat fra: LMOR på mandag 02. juni 2014, klokken 17:54
Sitat fra: Sandpusher på mandag 02. juni 2014, klokken 16:10
Kommet til VZ62074 per nå, da begynner de å skru sammen min på onsdag tror jeg :)
De har nok kommet langt på den nå. Datoen du ser er datoen bilen forlater siste post i fabrikken. De bruker ca. 5 arbeidsdager på en bil, så de begynte nok å skru forrige uke.
Hei hei :)

jeg har fått dette nr... : VZ62064 masse som sto på tysk?!
Så kjekt LMOR, takk for opplysningen! Og når den har kommet opp på http://www.bmwarchiv.de/vin/bmw-vin-decoder.html tar det normalt 4-6 uker før man får den?

Ja...

Chrisp


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA