Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Ishavsveien i dag

Startet av jgg, lørdag 14. desember 2013, klokken 12:04

« forrige - neste »

Orbit

Her står en gjeng foreldreløse og fryser i snøen på Drammen havn (live bilde, nederst til venstre. Snapshot fra i dag nedenfor)



2016 BMW i3 94Ah
2019 Audi e-tron 55

Nasatech

Det forklarer hvorfor det er så mange i3 registreringer for tiden! Ser det kommer MANGE hver dag!

Er 268 så langt i november. Det er over 20 hver eneste dag (også helger).

http://www.itanywhere.no/Elbil-reg.php?car=Bmw%20I%20I3&mnd=%25&year=%25

Neste merke er Kia Soul med 134 biler!

http://www.itanywhere.no/Stats.php

Zuexi

Sitat fra: Smbob på torsdag 10. november 2016, klokken 23:58
Gratulerer.
Får vi bil i løpet av et par uker.
Like blå og skal ha samme behandling som din.
Hva måtte du gi for denne behandlingen?
5000,- for bilen + 1250 ekstra for keramisk behandling av glassflater. Synes ikke det var så galt. Fikk tilbud på over 11k fra en frittstående detailer for bare bil. Det synes jeg var vel i overkant på en ny i3 rett fra forhandler.

Zuexi



Sitat fra: Nasatech på fredag 11. november 2016, klokken 13:52
Det forklarer hvorfor det er så mange i3 registreringer for tiden! Ser det kommer MANGE hver dag!

Er 268 så langt i november. Det er over 20 hver eneste dag (også helger).

http://www.itanywhere.no/Elbil-reg.php?car=Bmw%20I%20I3&mnd=%25&year=%25

Neste merke er Kia Soul med 134 biler!

http://www.itanywhere.no/Stats.php

Er det du som drifter siden? Isåfall virker ikke epost funksjonen når bilen er registrert.
Fant min bil i listen, men fikk aldri noen epost.

Toalmar

Min ble bestilt 9. september og født nå i dag. Ser den har kode 5300 nå altså så har monteringen startet.
BMW i3s 94Ah Fully Charged - 2018
Reservert TMYP Hvit / Svart 08.04.2020 - TMY LR Hvit / Svart 07.04.2020
TM3 LR AWD - Svart / Hvit - Solgt 01.04.2020

Nasatech

Sitat fra: Zuexi på fredag 11. november 2016, klokken 23:45


Sitat fra: Nasatech på fredag 11. november 2016, klokken 13:52
Det forklarer hvorfor det er så mange i3 registreringer for tiden! Ser det kommer MANGE hver dag!

Er 268 så langt i november. Det er over 20 hver eneste dag (også helger).

http://www.itanywhere.no/Elbil-reg.php?car=Bmw%20I%20I3&mnd=%25&year=%25

Neste merke er Kia Soul med 134 biler!

http://www.itanywhere.no/Stats.php

Er det du som drifter siden? Isåfall virker ikke epost funksjonen når bilen er registrert.
Fant min bil i listen, men fikk aldri noen epost.

Ja, det er meg. Kan det være den ligger i spam eller noe? Jeg får bcc på alle som blir sendt og det blir sendt mange hver dag. Noen ganger får jeg feilmeldinger fordi e-post er feil skrevet inn. F.eks. Gmail.co og ikke .com. Prøver da å sende de på nytt, men ikke alltid jeg får gjort det.

fluidblack

Hvor lang tid tar det å få fraktet bilen fra havna i Drammen?
Begynner å bli utålmodig nå, hehe
Fikk nyss om at levering ble fremskyndet fra uke 47 til uke 45, men nå er vi i uke 46 og bilen står i Drammen..
BMW i3 94ah Fluidblack

MorMid62

Sitat fra: fluidblack på mandag 14. november 2016, klokken 09:54
Hvor lang tid tar det å få fraktet bilen fra havna i Drammen?
Begynner å bli utålmodig nå, hehe
Fikk nyss om at levering ble fremskyndet fra uke 47 til uke 45, men nå er vi i uke 46 og bilen står i Drammen..
Den må da være på Åråsen. Jeg bestilte 3 uker etter deg hos Bilia på Skøyen, og jeg får min på Fredag. Du må nok stresse selgeren litt!

fluidblack

Sitat fra: MorMid62 på mandag 14. november 2016, klokken 13:16
Sitat fra: fluidblack på mandag 14. november 2016, klokken 09:54
Hvor lang tid tar det å få fraktet bilen fra havna i Drammen?
Begynner å bli utålmodig nå, hehe
Fikk nyss om at levering ble fremskyndet fra uke 47 til uke 45, men nå er vi i uke 46 og bilen står i Drammen..
Den må da være på Åråsen. Jeg bestilte 3 uker etter deg hos Bilia på Skøyen, og jeg får min på Fredag. Du må nok stresse selgeren litt!

Fikk ikke noe mer info enn at den sto i Drammen, og han ringer når den kommer.. Hva er vitsen med å gi inntrykk av å kunne levere 2 uker før når det ikke stemmer? Grr..
BMW i3 94ah Fluidblack

learjet

Er det bare jeg som er skuffet over oppfølging fra BMW/Bilia når det gjelder leveranse av bilen? Jeg har fått beskjed om at bilen leveres i løpet av november, men ikke fått nærmere dato eller status på hvor den befinner seg.

Vet bare at den er ferdig produsert i følge VIN decoder. Jeg er overrasket at BMW ikke har en slags online tracking av bilen, hvor langt den er i prosessen og hvor den befinner seg. Blir litt for dumt at jeg må mase på en selger som virker til å vite like lite som jeg gjør.

/rant  :)

fluidblack

Sitat fra: learjet på mandag 14. november 2016, klokken 16:08
Er det bare jeg som er skuffet over oppfølging fra BMW/Bilia når det gjelder leveranse av bilen? Jeg har fått beskjed om at bilen leveres i løpet av november, men ikke fått nærmere dato eller status på hvor den befinner seg.

Vet bare at den er ferdig produsert i følge VIN decoder. Jeg er overrasket at BMW ikke har en slags online tracking av bilen, hvor langt den er i prosessen og hvor den befinner seg. Blir litt for dumt at jeg må mase på en selger som virker til å vite like lite som jeg gjør.

/rant  :)

Niks! Du er ikke den eneste som er skuffet mtp oppfølging og info rundt levering...
BMW i3 94ah Fluidblack

Holand

Jeg henter vår nye bil i morgen! :D

Fullspekka mineralgrey.
kontrakt ble skrevet 04.08 i Tønsberg. Ble forespeilet levering i uke 49.
Fikk beskjed om at bilen var kommet til Norge for en uke siden.

Amigakongen

@fluidblack
Du får kjøre forbi å snoke litt. Kjørte forbi der i dag. Stod en blå uten skilt på så jeg. Stod en del på garasjetaket som ventet på å bli ferdigstilt. :)
2015 BMW I3 - 11800km

fluidblack

Sitat fra: Holand på mandag 14. november 2016, klokken 20:31
Jeg henter vår nye bil i morgen! :D

Fullspekka mineralgrey.
kontrakt ble skrevet 04.08 i Tønsberg. Ble forespeilet levering i uke 49.
Fikk beskjed om at bilen var kommet til Norge for en uke siden.

Hvaaa? Bestilte du 4/8?? Det er jo mer enn 1mnd etter meg!!
BMW i3 94ah Fluidblack

Roffe78

Bestilte 30.06 fikk min levert på søndag, så d tol jo litt tid.
Ser ut som leverings tiden nå er noe lavere.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA