Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Ishavsveien i dag

Startet av jgg, lørdag 14. desember 2013, klokken 12:04

« forrige - neste »

RAS

Ja den ble stilig! Likte folien! Hvilken farge er det?
Snart i3 94Ah Fluid Black
2015 i3 Arravani Gray

Usikker på detta

Sort matt  ;D

Standard sort under folieringen, da dette er en enkel farge å selge videre når den tiden kommer :)

Jokkhov

Veldig flott farge! Mulig å spør hvor mye du betalte for folien?
Nissan leaf tekna 2014 modell (solgt)
Bestilt BMW i3 fully charged 94ah. Levering uke 49

Usikker på detta

Ja jeger meget fornøyd med det lille jeg ser ut ifra bildet. Gleder meg fryktelig til å se den i live :)

Jeg håpet ingen skulle spørre om pris... ::)
23k...   :o
For meg er det verdt det.

Luniboy

OMG ...  ::)
Hvor lenge forventer du/firmaet at denne holder seg fin før den må/bør byttes ?
2017_BMW 94 Ah i3_FC
2018_TMS100D_med alt

Usikker på detta

Fikk 5 eller 7 års garanti på folien, husker ikke i farta.
Jeg har aldri en bil lenger enn 4-5år.

zaltoz

Er det en egen tråd rundt diskutering av pris for bilen? Eller er det ikke noe rom for pruting da den er såpass ny, og at prislisten er gjeldende?
Tesla Model 3 LR m/AP

Jokkhov

Jeg fikk over 30 000 i avslag på storbilkunde... Sjekk om firmaet ditt er kvalifiserende.

TM

Sitat fra: zaltoz på torsdag 22. september 2016, klokken 11:56
Er det en egen tråd rundt diskutering av pris for bilen? Eller er det ikke noe rom for pruting da den er såpass ny, og at prislisten er gjeldende?
Det er BMW Norge som selger i3, så "forhandleren" er en kommisjonær. Det betyr at det er fast pris med mindre du er tilknyttet en bedrift eller organisasjon som har rammeavtale med BMW.

Sør

Har og fått beskjed om fastpris, med unntak av storkundeavtale. Vi fikk 8% rabatt på grunn av storkunde :)
Audi e-tron 55
BMW i3 FC 94Ah

fluidblack

Tok kontakt med selges i dag. Bilen skulle produseres ila nærmeste tiden sa han. Estimert levering flyttet to uker frem i tid fra uke 47 til uke 45!
Sweet!
BMW i3 94ah Fluidblack

Jokkhov

Fornøyd med bilen @protonic blue? Noe å dele med oss andre som venter og venter?

Nasatech

Husk at dere kan legge inn VIN-nummer her om dere vil vite når bilen blir registrert og hvilket skilt den får :)

http://www.itanywhere.no/vin.php

Zuexi

Kontaktet selger'n min i forrige uke. Fikk da beskjed om at de ikke fikk VIN før etter at bilen var produsert.
Da jeg konfronterte han med at andre eiere fikk VIN inntil 2 uker før bilen ble produsert fikk jeg til svar at de fortsatt ikke fikk VIN før etter bilen var produsert OG at BMW hadde byttet ordresystem for 14 dager siden, hvor de nå ikke kan sjekke ordre.

Noen som kan bekrefte eller avkrefte dette?

Rayray

Jeg fikk også til svar at de fikk vin når bilen er produsert og at jeg skulle få beskjed når bilen er på vei til Norge, frem til det fikk han visstnok ingen oppdateringer.....

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA