Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Ishavsveien i dag

Startet av jgg, lørdag 14. desember 2013, klokken 12:04

« forrige - neste »

john

Sitat fra: Snorre på mandag 22. august 2016, klokken 10:55
Sitat fra: sfinxern på mandag 22. august 2016, klokken 10:50
Sitat fra: Snorre på mandag 22. august 2016, klokken 10:06
Fikk beskjed at bilen kommer til Drammen på onsdag. Vet enda ikke når overlevering skjer. Hvor lang tid tar normalt dette? VIN opplyst er V547596

Ubekreftet levering var uke 40, ergo får jeg bilen tidligere. Protonic Blue

Merkelig. Min bil litt over 100 etter din, produsert 29/7.
Den har vært hos forhandler en ukes tid, og i drammen en drøy uke før det igjen.

Min selger sa det gikk veldig sakte i drammen for tiden. Kan jo kanskje slå ut forskjellig.

Hvilke forhandler og når bestilte du?
Ser at bilen din ble produsert 27. Juli.

Bilia Skøyen. Bestilte 27/5

Milo

Hei,

Første innlegg som medlem av forumet, men jeg har fulgt med en lang stund allerede.

Har i bestilling en Fully Charged, Platinum Silver med tidligste ikke bindende levering i uke 44. Gleder meg :=) Ser jo ut som at noen får bilene før kommunisert dato. Så det er lov å håpe. Bestilling ble gjort 10.06 hos Bilia Skøyen.

Protonic Blue

Fikk beskjed at bilen kommer til Drammen på onsdag. Vet enda ikke når overlevering skjer. Hvor lang tid tar normalt dette? VIN opplyst er V547596

Er det mulig at det er 4 uker produksjonsforsjell når man bestiller med en dags forskjell hos samme forhandler???  :o
Bestillte en Fully Charged Protonic Blue
Protonic Blue i3 siden 09/2016

Snorre

Sitat fra: Protonic Blue på mandag 22. august 2016, klokken 14:27

Er det mulig at det er 4 uker produksjonsforsjell når man bestiller med en dags forskjell hos samme forhandler???  :o
Bestillte en Fully Charged Protonic Blue

Bestilte charged, og standard interiør. Kan være årsaken?
BMW i3 94Ah

Magster

Jeg var og bestilte Protonic Blue Fully charged den 12. mai, men tror ikke bestillingen ble sendt før 19.mai, den datoen som står på bestillingsbekreftelsen jeg fikk på mail. Likevel burde min bil i det minste være på vei, men jeg tror ikke produksjon er startet en gang. Neste gang reiser jeg til en større forhandler, som feks billia på skøyen. Har tydeligvis mye og si hvor man bestiller.

Amigakongen

Hvor bestilte du?

Sitat fra: Magster på mandag 22. august 2016, klokken 16:40
Jeg var og bestilte Protonic Blue Fully charged den 12. mai, men tror ikke bestillingen ble sendt før 19.mai, den datoen som står på bestillingsbekreftelsen jeg fikk på mail. Likevel burde min bil i det minste være på vei, men jeg tror ikke produksjon er startet en gang. Neste gang reiser jeg til en større forhandler, som feks billia på skøyen. Har tydeligvis mye og si hvor man bestiller.
2015 BMW I3 - 11800km

Magster

Amigakongen

@Magster

Jeg var innom 13.mai. :)
Fikk forventet levering uke 43 om jeg ikke husker feil. Men ikke noe stress for min del.
Men blir EK regnr på oss. Demobilen dems har 130xx om jeg ikke husker feil. Jeg som håpet på EL99999. :P
2015 BMW I3 - 11800km

kln66

Bestilte Charged edition m/standard interiør den 19/8, hos Bavaria Lillestrøm.
Da antydet selgeren uke 50 for levering, basert på en bestilling sendt tidligere samme dag.
I går ringte han imidlertid og kunne fortelle at bestillingen var sendt, og at tidligste leveringstidspunkt nå var uke 39  :)

MrManaMode

Jeg bestilte fully charged ed. i midten av mai hos BMW Kokstad (Bergen) og skal visst få bilen ila neste uke. Den var allerede på vei til Norge.
Fikk originalt estimert levering i uke 37, så de er faktisk før tiden med min bil.

VIN skal være V882673, uten at jeg vet hvordan jeg bruker dette nr.

Luniboy

Hmm... Store variasjoner her, jeg bestilte 15.08, og har fått ubekreftet levering i uke 49
94Ah Fully charged - Bavaria Kristiansand, farge ikke valgt ennå ....
2017_BMW 94 Ah i3_FC
2018_TMS100D_med alt

TM

Sitat fra: MrManaMode på tirsdag 23. august 2016, klokken 11:41
Legg det inn i www.bimmer.work, så ser du spesifikasjon og illustrasjon på bilen din. Du kan også laste ned appen BMW i Drivers Guide appen og legge inn VIN nummeret, så får du tilgang til online dokumentasjonen som er laget for din bil  ;)

masae

Hentet min i dag hos Bavaria Oslo.
Hadde opprinnelig levering i uke 40.

Veldig fornøyd med å få EL-skilt :D

BMW i3 94 Ah protonic blue levert 24.08.2016

TFSE

Sitat fra: masae på tirsdag 23. august 2016, klokken 17:06
Hentet min i dag hos Bavaria Oslo.
Hadde opprinnelig levering i uke 40.

Veldig fornøyd med å få EL-skilt :D

Men hallå, vad är detta för "teaser", ge mig fler bilder högupplöst tack  ;D ;D

Grattis, ser riktigt snygg ut på de bilderna där, har tydligen sett på bilder med dålig kvalité tidigare, detta var något annat!

MrManaMode

Sitat fra: TM på tirsdag 23. august 2016, klokken 15:00
Sitat fra: MrManaMode på tirsdag 23. august 2016, klokken 11:41
Legg det inn i www.bimmer.work, så ser du spesifikasjon og illustrasjon på bilen din. Du kan også laste ned appen BMW i Drivers Guide appen og legge inn VIN nummeret, så får du tilgang til online dokumentasjonen som er laget for din bil  ;)

Jeg prøvde den siden, og idag appen. Begge sier at jeg skal legge inn de siste 7 sifrene i VIN. Men det tallet der har jo bare 6 siffer og er dermed dømt ugyldig av både internettsiden og av appen.
Kanskje jeg har fått feil type nr av forhandler?

Til Masae, vennligst legg ut flere bilder :-) Av innsiden også!

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA