Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Ishavsveien i dag

Startet av jgg, lørdag 14. desember 2013, klokken 12:04

« forrige - neste »

TM

Der står den jo og venter på meg :-)

tito

@TM Glad du fant din :) Min kom nok på denne båten også, men pga ferietid så er svarene litt vage fra forhandler. Bilen kommer til de i uke 33 eller 34 sa de nå sist.

LMOR

Mange blå biler er flyttet på i dag, så nå er de på vei rundt i landet. Kommer sikkert frem før jeg er tilbake fra utlandet.
Leter fremdeles etter ny elbil med tilhengerfeste ++
2019 i3 120Ah
2017 i3 94Ah (solgt)
2014 i3 60Ah (solgt)

Protonic Bleu

Hei,
er tilbake fra feriene. På nest siste dag besøkte vi i3 fabrikken i Leipzig. Turen varte i nesten 3 timer og det var mye spennende å se og en god del ny informasjon å høre. Desverre får man, forståelig nok, ikke ta bilder i fabrikken :(
Jeg hadde jo selvfølgelig håpet å få se en og annen protonic blue i3  ;D Og det fikk jeg. En god del ferdige stående ute på vent til transport og maaange på produksjon. De fleste hadde soltak, så de er sikkert på vei til Norge  :P

Jeg må si at jeg ikke angrer fargevalget ett sekund!!! Bilen er bare nydelig! Nå blir ventingen enda verre. Har leveringstid i uke 42.

Det var snakk om møte i Drammen før jul. Jeg er med  8)

Forøvrig så jeg en norsk Tesla på lading ved Irschenberg, sør for München retning Salzburg  :o Men ikke en eneste i3 i selve BMW-byen München. Heller ikke den nye 2017 modellen hos BMW-Welt...  :'(

TM

Høres lovende ut. Blir gøy å se hvor mange Protonic vi kan få med på familiebildet til høsten  :)

JorgenM

Får jeg bli med hvis jeg protonicfolierer min laurel-i3?  ;D
i-Pace levert 04.07.2019 - 2013 Tesla S P85 (solgt) - Nitrox EL go-cart - BMW i3 (solgt)

TM

Sitat fra: JorgenM på søndag 31. juli 2016, klokken 19:04
Får jeg bli med hvis jeg protonicfolierer min laurel-i3?  ;D
Dette må styret i Protonic-klubben ta stilling til. Men i utgangspunktet tror jeg de vil være velvillig innstilt til en søknad om opptak i klubben  ;D

TM

Her er en av de første norske 94Ah på vei til forhandleren. Fargen ser helt riktig ut  ;D

sfinxern

Oi som jeg gleder meg  ;D ;D!!!

Skikkelig fin farge!

Håper august måned går fort!
2017 Tesla Model S 75D
Bestilt 31.8.2017 - levert 4. desember
2016 BMW i3 94ah Fully Charged Protonic Blue
Produsert 26.8.2016 - levert 16.september 2016.
Min første elbil :)
Helelektrisk bilpark fra 4. desember 2017

hemi

Fargen er litt bmw M, kler kun biler med riktige stuket, og ser ut som i3'en har det :)

sfinxern

Og så var det jo litt ikonisk at første post på side nr 100 viser en i3 protonic blue på vei til Norge 8)!
2017 Tesla Model S 75D

tito

Kjørte forbi Sulland i Trondheim idag og der stod det tre-fire protonic blue på parkeringen. Så det er flere som straks får 94Ah-utgaven.

klilleng

Må ha vært veldig mange som la inn bestilling ved "første mulighet". Selv om jeg bestilte ca samme dag som det var mulig, er det ikke estimert levering før i september. Eller bruker de veldig lang tid fra ankomst til landet, frem til endelig levering?

sfinxern

Kan vel være en stor andel som er nye demobiler hos forhandlerne også vil jeg anta?
Kanskje jeg tar turen forbi Bavaria Økern i dag for å se om det har kommet inn noen 94ah der også!
2017 Tesla Model S 75D

Eilbjo

Yo! Bestilte Protonic blue med full pakke den 12. mai hos Bilia Drammen. Fikk tidligst uke 33 ved bekreftet bestilling. Noen som har fått konkret leveringsdato?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA