Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Ishavsveien i dag

Startet av jgg, lørdag 14. desember 2013, klokken 12:04

« forrige - neste »

phantomblot

Jeg har sittet og vurdert fram og tilbake på et tilbud, men usikkerhet på levering, innbyttet og hjemmeladestasjonsmuligheter har gjort at jeg har slått det fra meg.

Dessuten er det brune skinnet grovt og ikke særlig kult....

Klykken

Sitat fra: hemi på tirsdag 07. juni 2016, klokken 22:46
Men man "må" ha skinn og alt det andre utstyret?
Velg utstyr selv. Du MÅ ikke gå for kampanjemodeller.
BMW i3 fra 26.06.2014
Reservert TM3 22.03.17
Tesla Model S85D April 2015, kjøpt juli 2018
Helelektrisk bilpark <3

model3citizen

Sitat fra: ApeX på tirsdag 07. juni 2016, klokken 22:41
Det er rimelig mørkebrunt, jeg er ikke kjempe fan av brun selv, men har ikke noe imot interiøret på Fully Charged. Er du i tvil, så er det sikkert greit å ta en titt på en fully charged i3 hos forhandler, om du ikke allerede har gjort det allerede.

Enig, jeg prøvekjørte biler med standard- og lodgeinteriør før jeg gikk for en usett demobil med Suite. Var veldig usikker på dette brune skinnet helt til jeg fikk sett og opplevd det i virkeligheten.

Angrer ikke et sekund på den beslutningen.
'15 i3, '16 i3, '19 T3P

Bli med i Rekkeviddeangstforeningen

hemi

På reaksjonene her virker det ikke så grusomt

Sender inn bestilling en på i3 fully charged blå da :)

Jeg liker å ha "alt" når jeg først skal ha noe, både på min gamle e-golf, nåværende P85D og da nå snart i3 har jeg krysset av på absolutt alt ;)

utstyr på elbil er litt morro siden vi slipper mva, gjerrigknark-technofriken tar overhånd.

ApeX

Hva av ekstrautstyr er det som ikke følger med på Fully Charged, alarm og elektrisk justerbare seter?
Tesla Model 3 LR     | Bestilt 20.05.2019
Tesla Model X 100D |04.2018 - 03.2019
Tesla Model S 75D   |06.2017 - 04.2018
BMW i3 94 ah FC     |09.2016 - 06.2017

john

Sitat fra: ApeX på onsdag 08. juni 2016, klokken 12:00
Hva av ekstrautstyr er det som ikke følger med på Fully Charged, alarm og elektrisk justerbare seter?
Elektriske seter finnes ikke til bilen.

Så ja, alarm, askebeger og låsebolter til hjulene. (de to siste er uansett løse ting du kan kjøpe etterpå til samme pris).

Sungrazer

Lydgenerator (4U9) inngår heller ikke i fully charged, om det er interessant. Lager kunstig "motorlyd" i lave hastigheter.
2015 BMW i3 - (solgt)
2018 BMW i3 - LCI Imperial Blue Metallic

TM

Sitat fra: Sungrazer på onsdag 08. juni 2016, klokken 12:39
Lydgenerator (4U9) inngår heller ikke i fully charged, om det er interessant. Lager kunstig "motorlyd" i lave hastigheter.
Koster bare 720 kr. Det er en knapp innvendig for deaktivering. Lyden slår seg også av over 30 km/time. Opsjonen har ikke kommet med i gjeldende prisliste.

LMOR

Er dette rette tråden å diskutere utstyr? Burde den ikke kun inneholde spørsmål om og oppdatering på leveringstider?
Leter fremdeles etter ny elbil med tilhengerfeste ++
2019 i3 120Ah
2017 i3 94Ah (solgt)
2014 i3 60Ah (solgt)

LMOR

Ser ikke ut som subsidiene i Tyskland sjeler prioritet foran Norge. Nå har noen fått leveringsdato i November der nede.
Men det betyr vel også at det ikke blir ekstra kvoter til Norge.
Leter fremdeles etter ny elbil med tilhengerfeste ++
2019 i3 120Ah
2017 i3 94Ah (solgt)
2014 i3 60Ah (solgt)

TM

Nå er det nok ikke mer enn ca 3 uker til de første bilene får tildelt chassisnummer. Jeg har sett eksempler på at biler har blitt levert 3-4 uker etter produksjon, så første teoretiske mulighet er vel fra media august.
Noen som vet når de første demobilene kommer til forhandlerne ?

Klykken

Midten av august sa de på Visborg i Verdal. :)
BMW i3 fra 26.06.2014
Reservert TM3 22.03.17
Tesla Model S85D April 2015, kjøpt juli 2018
Helelektrisk bilpark <3

MrBeery

Vi har fått leveringsdato i slutten av august, uke 35. Det gledes :D

hemi

Signerte kontrakt på blå fully charged i dag, fikk uke 42 ikke bindende

Når får man noe mere info på disse andre nummerne?

Har vel aldri kjørt i3, så det blir gøy å prøve det i oktober :p

MrBeery

Jeg ville kanskje prøvd en i3 eller to fra forhandleren først. Ikke pga. jeg ikke tror du kommer til å like den, men for å bestemme utstyrsnivå/interiør etc. Mitt inntrykk ble totalt forandret da jeg prøvde Fully Charged. Vi hadde bestilt en Charged med litt ekstra, men det ble raskt forandret. Du kan fritt endre konfigurasjon frem til noen uker før produksjon.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA