Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Teknisk: Dashcam-snakk.

Startet av corvette, fredag 13. desember 2013, klokken 00:34

« forrige - neste »

darthy001

Sitat fra: areinh på torsdag 27. november 2014, klokken 09:31
Har hatt min e-up i 2 uker, og car-net har fungert 7 av 10 ganger. 100 EUR kommer jeg ikke til å betale, kunne kanskje strukket meg til 50 EUR hvis det hadde vært mer stabilt.

Edit: iphone 5..
Jeg brukte appen for første gang på flere måneder igår. Da for å skru på varmen. Appen er ikke nyttig nok til at jeg vil vurdere 100EUR for den. Hadde jeg kunnet låse dører etc så skulle jeg vurdert det.

Brukte den en del i starten, men det var jo mest fordi det var morro å følge med på alt som skjedde lademessig, statistikk over kjøring etc.

kasmir

Car-Net fungerte fint de første to ukene, men de siste 5 dagene har den ikke oppdatert seg. Ingen feilmeldinger heller....
Opplever også at bluetooth lyd "hikker". Dette er med iPhone 6 med iOS 8.1.1

ellen

Har hatt E-up siden mai og er kjempefornøyd, har kjørt 11500 km til nå og uten noen feil.
Forsøkte å ta car-net appen i bruk i går for første gang og hadde vel i utgangspunktet i så store forventninger etter alt det negative som er skrevet her på forumet.

Registreringen gikk greit men det stoppet opp da jeg skulle legge inn chassi nr. ugyldig chassi nr. ved hvert forsøk.
Ringte Møller og fikk svar: Feil på server som har ligget nede i 14 dager, prøv igjen til uka.....

Jaja...jeg kommer ihvertfall ikke til å betale 100 euro for dette.  :(
E-up    2014
E-golf  2014

srolvag

Var ikke mulig å registrere bilen på Volkswagen sin hjemmeside for Car-net i går. Fortsatt ikke i dag.
Skal hente bilen i morgen. Kjipt at jeg ikke kan ta i bruk appen fra dag 1 :(

Har fått svar fra kundeservice :)

"Vi beklager at det for tiden er problemer med å registrere bilene til Car-Net
profilene. Vi arbeider for tiden med å finne feilen og rette denne. Vi vil komme
tilbake til deg, så snart vi har løsningen klar."


Tesla Model 3 LR RWD - Venter i spenning
VW E-Up! 2015 - Solgt 2019

Elmo

#154
Jeg registrerte min helt nye eUp på CarNet i går uten problem. Har ikke fått bilen enda, bare vognkortet. Jeg hadde "konto" allerede fordi jobben har en bil.
Men bilen på jobben har jeg ikke fått kontakt med på snart en uke.  Ingen feilmeldinger ut over at det står i app og på Web at info er x  (nå 7) dager gammel.

EDIT: ingen data siden 30.nov kl halv tre  >:(
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

Careka

har ingen problemer,  satte på ladinga via Iphone 4S  nå og alt funker fint.
hadde litt småting rett etter vi fik bilen, men så kom der en oppdatering til appen, og etter det har alt vært heilt OK.
Men nytten av den på 100euro i året,  ja det spørs.......det er jo mest et leketøy :)
E-up,2015mod
P 85, 2014 mod

Stikkkontakt

Hvordan går jeg frem for å forlenge abonnementet mitt?
i-Pace FE 03.2019-
Ampera-e 06.2017-
e-Golf 01.2015-08.2017
e-up! 12.2013-08-2015
Reservert e-tron(spares til Sportback)
Reservert ID3 1st #8X

Elmo

Sitat fra: Stikkkontakt på torsdag 11. desember 2014, klokken 09:11
Hvordan går jeg frem for å forlenge abonnementet mitt?

Jeg hentet nettopp min egen nye eUp. I min CarNet login under "About" står det "3 year free with every new e-Volkswagen when activated within 90 days" (se bildet). Hva står det på gamle brukere ??
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

siforko

Kjører E-Golf FL300

Elmo

Sitat fra: siforko på torsdag 11. desember 2014, klokken 14:47
1 år står det på den Norske siden

Når jeg endrer språk til Norsk så mister jeg to år også  >:(   men jeg forholder meg til det som står på Engelsk 8)
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

Careka

shitt,  tror den der oppdateringen gikk meg hus forbi, er litt sent ute.
E-up,2015mod
P 85, 2014 mod

tlauri

Har vært mye trøbbel den siste uken på car-net appen, må trykke mange ganger for å starte varmen. Svigermor har ikke fått kontakt med sin bil på over en måned. Har prøvd å få kontakt med svigermors bil med å logge meg inn via pc uten at jeg fikk kontakt.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA