Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Teknisk: Dashcam-snakk.

Startet av corvette, fredag 13. desember 2013, klokken 00:34

« forrige - neste »

Lurvine

Sitat fra: vivjohan på onsdag 14. mai 2014, klokken 12:40
Problemer med Garmin enheten: forvrenger musikken over Bluetooth. Musikken går opp og ned i hastighet

er det noen som har funnet løsning på forvrenging av lyden jeg har selv samsung

I følge Møller er det problemer med Samsung-telefonene i dag. Mitt problem startet etter siste Android oppgradering. Jeg forsto det på han at han trodde at Samsung hadde plukket opp problemet og jobbet med det...
VW e-up (aka Snowflake)
Oslo - Sandvika

Lurvine

Sitat fra: Lurvine på torsdag 22. mai 2014, klokken 00:14
Sitat fra: vivjohan på onsdag 14. mai 2014, klokken 12:40
Problemer med Garmin enheten: forvrenger musikken over Bluetooth. Musikken går opp og ned i hastighet

er det noen som har funnet løsning på forvrenging av lyden jeg har selv samsung

I følge Møller er det problemer med Samsung-telefonene i dag. Mitt problem startet etter siste Android oppgradering. Jeg forsto det på han at han trodde at Samsung hadde plukket opp problemet og jobbet med det...


Fikk tips fra samsung om å tilbakestille bluetooth på telefonen ved å gå på "programstyring" og trykke "tøm data" på Bluetooth (bluetooth deling, hette programmet hos meg) Dette funket for musikken i går kveld og i morges, men i ettermiddag ble musikken "syrlig" igjen. Men ikke fult så ille som det var. Det positive var at jeg fikk tilbake de andre funksjonene, som at garminenheten leste opp leser opp sms.
VW e-up (aka Snowflake)
Oslo - Sandvika

L. Mäkinen

Hoppas ni kan ursäkta mitt språk...
Jag har noterat att min e-up! visar olika förbrukningssiffror i displayen i hastighetsmätaren och i "navigatorn".
Det kan skilja snittförbrukning där ena visar 11,2 och den andra 11,4.
Någon mer som sett detta?

odahle

Etter den siste oppdateringen av applikasjonen (iOS) så har den helt sluttet å virke. Jeg blir kastet direkte ut når jeg prøver å bruke den.
Elbilist siden 2013, kjører nå 2018 Tesla Model X75D og 2016 VW e-golf.

Tidligere 2013 e-up! og 2017 BMW i3.

pladask

#139
Sitat fra: odahle på torsdag 12. juni 2014, klokken 10:03
Etter den siste oppdateringen av applikasjonen (iOS) så har den helt sluttet å virke. Jeg blir kastet direkte ut når jeg prøver å bruke den.
Samme her!
Edit: Fikk den i gang igjen ved å slette den og installere på nytt.

odahle

VW har endelig oppdatert applikasjonen igjen. Den ser ut til å virke helt fint nå.
Elbilist siden 2013, kjører nå 2018 Tesla Model X75D og 2016 VW e-golf.

Tidligere 2013 e-up! og 2017 BMW i3.

Schled

OBS! Det blir VELDIG fort riper i lakken på innsiden av bakluka.
Har akkurat fått bilen min men allerede nå er det masse riper i lakken på innsiden av lasteterskelen. Noen handleposer og ladekabelen er det eneste som har blitt tatt ut og inn av bagasjerommet.

Skal ut å kjøpe noe å lime på ved første anledning...
2014 VW e-up
2018 Hyundai Kona Electric

Louise

Sitat fra: Schled på fredag 04. juli 2014, klokken 12:33
OBS! Det blir VELDIG fort riper i lakken på innsiden av bakluka.
Har akkurat fått bilen min men allerede nå er det masse riper i lakken på innsiden av lasteterskelen. Noen handleposer og ladekabelen er det eneste som har blitt tatt ut og inn av bagasjerommet.

Skal ut å kjøpe noe å lime på ved første anledning...


Jeg får levert min nå i mnd skiftet. Får påmontert lastekantbeskytter. Kanskje noe å vurdere ?
https://www.volkswagenbutikken.no/shop/no/vw/volkswagen-tilbehor/beskyttelse/lastekantbeskyttelse-%28folie%29-up%21-1s0061197-p

Morten M

#143
Har montert en annen type lastekantbeskyttelse på støtfangeren.  Den er i hardplast og sølvfarget. Kjøpt hos VW.

odahle

Er det noen som har sett informasjon om hvor mye "Car-Net" vil koste oss etter 1 års bruk?
Elbilist siden 2013, kjører nå 2018 Tesla Model X75D og 2016 VW e-golf.

Tidligere 2013 e-up! og 2017 BMW i3.

Terjer

#145
Sitat fra: odahle på tirsdag 25. november 2014, klokken 09:27
Er det noen som har sett informasjon om hvor mye "Car-Net" vil koste oss etter 1 års bruk?

Det var ikke værre enn på sende en epost til Møller å spørre. Her er hva jeg fikk som svar:

kundehenvendelser@moller.no
12. aug.

til meg
Din henvendelse til Harald A. Møller AS er stengt SAK19669
Hei!

Din henvendelse angående:
Car-Net pris etter ett år?
er nå besvart.

Informasjon fra Harald A. Møller AS:
Hei Terje!

Vedrørende din henvendelse.

Prisen for abbonement på Car-Net etter det første året er 100 euro pr. år.

Vi takker for din henvendelse og ønsker deg velkommen tilbake på våre nettsider.


Vennlig hilsen / Best regards
xxxxxxxxxxxx
Customer Care/Kundehenvendelser
_________________________________________________________________
Harald A. Møller AS
Norway
VW e-up! - Aurskog-Høland

tryvann

Tidenes optimister på Møller! Hvem i all verden kommer til å betale ei krone for en tjeneste som fungerer så inn i granskauen ustabilt som car-net? Vi bør jo egentlig FÅ penger for å teste ut en dårlig beta-versjon av dritten!
2014 VW e-UP!
2014 P85+ (solgt)
2017 X75D (lev nov/des)
Model 3 (reservasjon)

odahle

Sitat fra: tryvann på onsdag 26. november 2014, klokken 07:38
Tidenes optimister på Møller! Hvem i all verden kommer til å betale ei krone for en tjeneste som fungerer så inn i granskauen ustabilt som car-net? Vi bør jo egentlig FÅ penger for å teste ut en dårlig beta-versjon av dritten!
Jeg hadde store problemer tidlig på året, men etter våren kom så har jeg hatt lite problemer. En og annen stopp har det vært, men føler at applikasjonen blir mer og mer stabil. Men jeg vil ikke betale før jeg evnt ser at det ubedres enda mer, jeg har ikke så stort bruk for den personlig.
Elbilist siden 2013, kjører nå 2018 Tesla Model X75D og 2016 VW e-golf.

Tidligere 2013 e-up! og 2017 BMW i3.

Morten M

På min Samsung galaxy s3  er det utrolig mange
ganger den ikke har virket i år. Etter siste oppdatering ble det etter litt kluss,  veldig bra. Men nå har problemet begynt igjen,  ingen kontakt med bilen,  så etter noen minutter virker det,  men sette på fjernvarme er som å vinne i Lotto. Den appen betaler jeg ikke en krone for. Enig i at vi burde hatt betalt for å bruke den.

areinh

Har hatt min e-up i 2 uker, og car-net har fungert 7 av 10 ganger. 100 EUR kommer jeg ikke til å betale, kunne kanskje strukket meg til 50 EUR hvis det hadde vært mer stabilt.

Edit: iphone 5..

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA