Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Lading med 16A når vi får blått adapter

Startet av Stefan J, tirsdag 10. desember 2013, klokken 17:42

« forrige - neste »

Stefan J

Actia Laderen på min Think Classic er muligens defekt igjen etter at jeg fikk den fikset for et par år siden. Men for å finne 100 % sikkert ut om det er den som er årsaken til at den ikke lader trenger jeg å låne en intakt Actia lader for 100 % sikker feilsøking med "eliminasjonsmetoden". Er det noen som kan hjelpe så ring (97666987) eller mail (stefan.jacobsen@ntnu.no). Min grå EL10587 som jeg kjøpte i 2002 står for tiden hos Terje Winther/mekonomen på Lade 873929456) som også tok EU-kontroll hjelper meg med å finne ut av det hele. Terje har fått noe hjelp til å sjekke diverse kort inne i laderen men får en del feilmeldinger på Actias diagnoseinstrument som han ikke får slettet. Håper noen kan hjelpe meg.
Mvh Stefan Jacobsen, Tyholt

elektrolux

En tryggere måte er å teste din mistenkelige lader i en annen fungerende bil.  ;)
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

mits

Har en lader jeg kan låne bort jeg :-)
send sms 91697427

Stefan J

Hei beklager veldig seint svar på din veldig hyggelige respons på min forespørsel. har vært travel med ulike ting (inkl å drømme om en ny tesla men har funnet ut at det er for dyrt :o. JA TAKK til å låne din actia. hvordan gjøre det rent praktisk? hilsen Stefan J 97666987 stefan.jacobsen@ntnu.no

OneMore

Sitat fra: Stefan J på mandag 02. desember 2013, klokken 18:13
Actia Laderen på min Think Classic er muligens defekt igjen etter at jeg fikk den fikset for et par år siden. Men for å finne 100 % sikkert ut om det er den som er årsaken til at den ikke lader trenger jeg å låne en intakt Actia lader for 100 % sikker feilsøking med "eliminasjonsmetoden". Er det noen som kan hjelpe så ring (97666987) eller mail (stefan.jacobsen@ntnu.no). Min grå EL10587 som jeg kjøpte i 2002 står for tiden hos Terje Winther/mekonomen på Lade 873929456) som også tok EU-kontroll hjelper meg med å finne ut av det hele. Terje har fått noe hjelp til å sjekke diverse kort inne i laderen men får en del feilmeldinger på Actias diagnoseinstrument som han ikke får slettet. Håper noen kan hjelpe meg.
Mvh Stefan Jacobsen, Tyholt

Hvor fikk du fikset laderen din dengang?
Har blitt noen THINK ja, vil gjerne bytte til meg 5 dørs SAXO. Utfører batteritesting!
Skrur også på 2 stk Cruzin Coolers!

elektrolux

Elbilmek har nå etablert samarbeid med en av de ansatte i Actia. Dermed kan de være behjelpelige med reparasjoner av slike ladere. ;)

Mener en reparasjon ligger på ca 7000 kr
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA