Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Think koden er knekt! Snart kan Elbilhjelpen.no tilby omprogramering av Simotio

Startet av nyzeroeier, mandag 09. desember 2013, klokken 20:50

« forrige - neste »

nyzeroeier

Har ett problem med tilkoblingen av telefonen. Alt virker tilsynelatende, telefonen kobles til, jeg kan motta og ringe. Men... de som jeg snakker med, hører ingenting av hva jeg sier... Er det en "mute" knapp eller noe som er slått på? Instruksjonsboken er på fransk, så den sier meg ingenting.. Har liksom ikke tatt meg bryet med å laste ned en norsk utgave enda... ::)
Black Citroèn C-zero 2011

Mr.Zero

Velkommen i klubben! :) Ta kontakt med Autobjørn på Lambertseter (hvis du bor i Oslo), så løser de nok problemet ditt! Selv har min bil fått ny blåtannboks, mikrofon, radio - og nå venter vi på en siste boks som også kan forårsake problemet. Nå er problemet slik at dette skjer periodisk i min bil - og dermed ikke så lett å finne ut av. Håper på at siste boks blir løsningen...
Alt dekkes forøvrig av garanti, men siden zero'n din trolig er importert fra Frankerike (og dermed har 3 års fabrikkgaranti), bør du få kommet deg på merkeverksted så snart som mulig. Det kan også hende det skal skiftes en vakumpumpe samt oppdateres batteristyring - kostnadsfritt.
Ski

Citroën C-Zero 2012, 63.000km - "motvillig" solgt - leveres 6/7-16
Honda Transalp 2001 - første batteriskift i 2012!
BMW i3 Full Pakke Protonic blue
www.rekkeviddeangst.com ..her blir det liv - trodde jeg, men så kom hurtigladerne...

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA