Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Pris alternativ lading. Salto boks.

Startet av jberge, mandag 09. desember 2013, klokken 19:12

« forrige - neste »

jberge

Noen som får til å starte lading fra App/VisibleTesla?
Hvis du f.eks har ladet opp til 80%, lading stoppet, og du ombestemmer deg og vil lade til f.eks 90%
Har start knapp for lading i VisibleTesla men funker ikke...
#P2765 P85 levert 9/11

sthsa

Har samme problem, blir bare blått lys.

Sent from my iPhone using Tapatalk
P16779 / Rød P85 / 19" hjul - med alt minus barneseter og dobbellader..
Tesla Model S Perf. (Levert 25/10-2013)
#2131 - VIN 167xx
Tidligere primærbil: BMW E39 - 520iA '96
Citroën Berlingo '04
Citroën 2CV AZU '59
Citroën 2CV '73
Honda CBR1000F '87
Honda CBR400RR '92

Spinner

Fungerer med ladekabel fra Mennekes.
Fungerer så vidt jeg vet ikke med Tesla sin UMC.

Muffinman

Etter oppdatering fra amerikansk til offisiell eu android-app kan jeg nå starte lading fra den. Fungerte ikke før.
Har 5.8 på bilen, og bruker Tesla sin UMC.

ebbrey

11/2013 - S85KW Sort/Sort 19" med alt u/barneseter

eviken

Jeg har samme problem. Når jeg trykker på Start Charging så dukker "busy-sirkelen" opp under knappen i 10-15 sekunder, for så å gå tilbake til Start Charging uten at noe fornuftig skjer. Ønsket å fortsette lading fra 85% til max i gårkveld før Oslotur i dag, men det gikk altså ikke. Litt problematisk da bilen midlertidig står i garasjen til brodern som bor 10 minutter gangavstand unna. Jeg tenkte det kanskje kunne være grunnet at jeg har satt ned ladehastighet fra 13 amp til 10 amp? Bruker Teslas UMC. Har forsøkt app fra både amerikansk og norsk app-store, samt Visible Tesla.

Setter veldig pris på om noen har en fix eller noen erfariger med dette.

Muffinman

Jeg overvåket via Visible Tesla når jeg startet og stoppet ladingen via appen. Fungerte fint det. Eneste hickup``en var at det ikke alltid var mulig å se i appen at ladingen var startet uten å restarte app.

jberge

Samme som eviken her ja...Får stoppet lading gjennom appen, men ikke startet. Ender med tur over gården, for å ta ut og sette i ladekabel hvergang. Bruker umc
#P2765 P85 levert 9/11

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA