Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Registrer dine kjøreturer - Batterinivå - Kjørelengde - Vær/temperatur

Startet av esselt, søndag 08. desember 2013, klokken 22:19

« forrige - neste »

FrodeJ

Sitat fra: LMOR på fredag 07. mars 2014, klokken 13:03
Vet ikke om jeg ble så mye klokere. På bildene av bilene ser Laurusgrå mørkest ut, men hvis du ser på panelene, så ser du akkurat det jeg måtte tilbake for å sjekke. Der ser Laurusgrå mye lysere ut...

Metalliken skinner mer så da kan den oppfattes lysere på bildene. Men hvis du ser på bildet med alle panelene samlet ser man bedre at Laurus er mørkere. Men Arravani ser mørkere og penere ut på disse bildene enn noen andre bilder jeg har sett. Blir spennende å se den i virkeligheten.

znaky85

Noen som har tatt egne bilder av solar Orange?

LMOR

Sitat fra: LMOR på fredag 07. mars 2014, klokken 09:35
Sitat fra: Vind på fredag 07. mars 2014, klokken 09:23
- Iconic silver - Har ikke sett en eneste kundebil med denne - selv synes jeg den er litt kjedelig, og det virker ikke som mange velger den (her kan kansje LMOR sjekke produksjons statistikken)
Skal prøve å følge med om noen går til Norge, men det er en del jeg har sett produsert, uten at jeg bet meg merke i hvor de skulle. (lagrer ikke opplysningene, for da vil det ta for mye tid).
Har nå sett flere, f.eks. VZ60806. Så prosenten som står øverst i denne tråden er nå ca riktig eller for liten %.
Leter fremdeles etter ny elbil med tilhengerfeste ++
2019 i3 120Ah
2017 i3 94Ah (solgt)
2014 i3 60Ah (solgt)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA