Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Når får vi bilene våre ?

Startet av Kvikken, søndag 08. desember 2013, klokken 11:46

« forrige - neste »

TB

Sitat fra: crom på torsdag 02. januar 2014, klokken 12:29
Sitat fra: glennha på mandag 02. desember 2013, klokken 10:55
På vei til jobb igjen i dag var det en Think som kjørte sammen med bussen for å spare 300m kø. Jeg vet ikke om jeg tror på dette noen sier at mange elbillister ikke er klar over at de ikke har lov til å kjøre i "gjelder ikke buss." feltene.

Dette høres ut som E6 nordgående ut fra Oslo, forbi busstoppet Furuseth Skole. Her kunne nok politiet håvet inn greit med gebyrer om de hadde stilt seg opp.

På veg heim idag såg eg ein sivil politibil som hadde stoppa ein Leaf rett etter busstoppen ved Furuset. Veit ikkje om han hadde kjørt her, men mest truleg.

Ser daglig mange som tar denne snarvegen. Må innrømme eg har testa det ut, men lite og spare - og mykje og tape - så eg legg meg heller inn i køen.
Lørenskog
Hyundai KONA electric 2019 ( venteliste 2017 - 2019)
Citroen C-Zero 2012 med OVMS - 97 000 km - solgt 2019

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA