Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Adaptere

Startet av Tangosierra, søndag 08. desember 2013, klokken 08:35

« forrige - neste »

tjomswrx

Er det noen som gidder å ta seg bryet med å forklare de ulike måtene man kan høre musikk/radio på i TMS? Jeg hører endel på musikk, men har aldri hatt DAB radio. Bruker til daglig FM og Spotify hjemme som i fossilbilen.

Slik jeg har forstått det er dette mulighetene i TMS:
FM radio = ok, denne kan jeg;).
DAB radio (lydpakke) = antar at dette er like enkelt å bruke, bare trykke på en knapp og søke opp kanaler. Sendes f.eks NRKp3 på DAB?
USB = kan koble til f.eks minnepenn, fat32 formatert med musikkfiler
Blåtann = kan koble til ulike enheter som f.eks iphone, pc...... Er det slik man må/bør koble opp iphone for å kunne bruke f.eks spotify?
35mm jackplug = finnes det, og bruker dere det?
CD-spiller = finnes vel ikke i TMS (?)
Slacker, Rdio osv.... = er dette internettradio, dvs DAB radio søkemotor, og funker det bare i byene?
S85

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA