Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Adaptere

Startet av Tangosierra, søndag 08. desember 2013, klokken 08:35

« forrige - neste »

Tangosierra

Hei!

Er det noen som vet om det trekker mye batteri å bruke radio/mediaspilleren i bilen??

Elmo

Hvis du tenker på om bruk av radio/mediaspiller innvirker på rekkevidde så er svaret definitivt NEI.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

Tangosierra

ok.. så sparer ikke mye rekkevidde av å nyte stillheten? ;-)

03sib113

Tungsten E-Up!

Lurvine

Har noen opplevd problemer med å spille musikk over bluetooth, mobil og Spotify? Usikker på om det er min mobil, overføringen eller anlegget som er problemet.. plutselig kan musikken øke i hastighet... og synke i hastighet... ikke fult så ille som en Walkman på dårlige batterier, men først opp i hastighet så det høres litt "surt" ut, også ned igjen... Ganske merkbart, men ikke konstant på alle låter, heller ikke hver gang på samme låt...
VW e-up (aka Snowflake)
Oslo - Sandvika

Up-grade

Jeg har ikke merket noe til det problemet, høres snedig ut. Jeg har slitt litt med at neste/forrige spor + star/stop ikke funker via garmin. I tillegg får jeg ikke inn kontakt liste. Jeg har Samsung galaxy s II.
Tungsten silver e-up!

Lurvine

Sitat fra: Up-grade på torsdag 20. februar 2014, klokken 19:09
Jeg har ikke merket noe til det problemet, høres snedig ut. Jeg har slitt litt med at neste/forrige spor + star/stop ikke funker via garmin. I tillegg får jeg ikke inn kontakt liste. Jeg har Samsung galaxy s II.

Har en galaxy s3, og det fungerer stort sett bra over Garmin med styring av musikken. Hender seg at lyden hakker litt, men det gjør den over headset også så .. kan vel skylde på telefonen der :p
VW e-up (aka Snowflake)
Oslo - Sandvika

Hyperstress

Ikke det problemet, men når jeg har prøvd BT så har det bare kommet lyd fra venstre side.. :(
e-tron 50 2020
e-golf FL 2017
Tidligere VW e-Up! 2013, TMS85 2014, TMS85 2015

Morten M

Jeg opplever av og til at den spiller falskt når jeg bruker BT.Jeg har Samsung Galaxy S3. andre ganger er det ingen problemer med samme sang.

Tangosierra

spiller musikk gjennom en iPhone 5s.. Aldri hatt problemer..

Elmo

Jeg spiller musikk fra Galaxy sII, helt problemfritt
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

Lurvine

Sitat fra: Morten M på torsdag 20. februar 2014, klokken 23:38
Jeg opplever av og til at den spiller falskt når jeg bruker BT.Jeg har Samsung Galaxy S3. andre ganger er det ingen problemer med samme sang.

akkurat det jeg mener... høres ofte rart ut :p
VW e-up (aka Snowflake)
Oslo - Sandvika

corvette

Har nøyaktig samme problem som deg. Sangen går opp og ned i hastighet, høres veldig rart ut. Samsung Note III har jeg.

mvh John
VW e-Up! kjørt 17100 km

Lurvine

Sitat fra: corvette på onsdag 26. februar 2014, klokken 12:35
Har nøyaktig samme problem som deg. Sangen går opp og ned i hastighet, høres veldig rart ut. Samsung Note III har jeg.

mvh John

Noen som har funnet noen løsning på dette? Evt snakket med Møller?
VW e-up (aka Snowflake)
Oslo - Sandvika

raathass

Funker knirkefritt over BT fra S4 og iPhone5.

Derimot sliter jeg med dropouts sånn ca hvert treje minutt når jeg spiller mp3-filer fra minnekort ... :-(  Kjører 320kbps-filer fra raske minnekort.

/r

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA