Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Pris gummimatter?

Startet av Belloq, torsdag 05. desember 2013, klokken 20:15

« forrige - neste »

godhelg

Har Tekna 13 modell. Spiller av spotify med iphone 5 over USB pga bedre lydkvalitet enn med Bluetooth. USB funksjonen fungerer ikke tilfredsstillende hos meg heller. Når man skifter sang fra ratt tar det lang tid før det skjer noe. Plutselig hopper tiden frem og tilbake i displayet. Har flere ganger fått opp meldingen "leser USB" og kommer ikke videre før jeg kobler fra/til på nytt.

Persn

Ja, den står på USB-inngang. I display står det ingen USB-enhet funnet ( eller noe i den duren). Det blir heller ikke noe lys i USB stikket som settes inn, ei heller lading av mobil.

Belloq

Sitat fra: godhelg på fredag 29. november 2013, klokken 00:53
Har Tekna 13 modell. Spiller av spotify med iphone 5 over USB pga bedre lydkvalitet enn med Bluetooth. USB funksjonen fungerer ikke tilfredsstillende hos meg heller. Når man skifter sang fra ratt tar det lang tid før det skjer noe. Plutselig hopper tiden frem og tilbake i displayet. Har flere ganger fått opp meldingen "leser USB" og kommer ikke videre før jeg kobler fra/til på nytt.

Er akkurat det samme som skjer på min bil >:(
P85 2014

Belloq

fikset problemet , løsningen for meg var og slå av bluetooth på telefonen og koble til før man aktiverer bilen.
P85 2014

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA