Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Går dette som skjøteledning?

Startet av bjorn_2390, torsdag 05. desember 2013, klokken 13:37

« forrige - neste »

Mr.Zero

Sitat fra: tomrh på fredag 29. november 2013, klokken 14:43
Sitat fra: TorC på fredag 29. november 2013, klokken 13:17
Unnskyld...  :-[ 
Helt i orden, TorC, hyggelig av deg! :)

Daeedor: noen ganger kan det være litt vanskelig på et nettforum å se forskjell på humor og latterliggjøring, man ser jo ikke personen i andre enden. En blunkesmiley etc. hjelper litt.

Ingen problem på forumet er ubetydelige, det som kanskje er en filleting for meg er superirriterende for andre. Jeg bryr meg f.eks. null og niks om radioen i bilen fordi jeg ikke liker å høre på radio. Kanskje den til og med ikke virker? Andre er helt avhengige av den og går helt i kjelleren hvis den skulle svikte.

Herregud'a!! Radioen er noe av det viktigste i bilen..! Hadde daua uten å få med meg den ufattelige herlige reklamefrie NRK Østlandsendingen hver eneste morgen..!  :D
Ski

Citroën C-Zero 2012, 63.000km - "motvillig" solgt - leveres 6/7-16
Honda Transalp 2001 - første batteriskift i 2012!
BMW i3 Full Pakke Protonic blue
www.rekkeviddeangst.com ..her blir det liv - trodde jeg, men så kom hurtigladerne...

jkirkebo

Sitat fra: Mr.Zero på fredag 29. november 2013, klokken 15:30
Herregud'a!! Radioen er noe av det viktigste i bilen..! Hadde daua uten å få med meg den ufattelige herlige reklamefrie NRK Østlandsendingen hver eneste morgen..!  :D

Hadde klart meg fint med integrert Spotify selv. Ingen reklame der heller ;)
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

VG

Jeg er enig at dette er en bagatell, men jeg har aldri hatt en bil som tikker så høyt! Dette irriterer meg også..
Bestefar hadde en 1981 mod Ford Fiesta, den tikka muligens like høyt.:-)
Men seriøst, jeg tipper det er et rele som tikker, ikke en høytaler.
Haugesund
Sort Leaf, januar 2013

Razor

Sikkert samme reele som i Fiestaen, men uten all motorstøyen........

snurre100

Er nok en slags høyttaler.
• Combination meter outputs the turn signal sound with the integrated buzzer while blinking the turn signal
indicator lamp according to the turn signal indicator lamp signal.

http://www.mynissanleaf.com/viewtopic.php?f=37&t=4317&p=162248&hilit=indicator+lights+sound#p162248
Venter på Kia E Niro

bjorn_2390

Sitat fra: snurre100 på fredag 29. november 2013, klokken 18:46
Er nok en slags høyttaler.
• Combination meter outputs the turn signal sound with the integrated buzzer while blinking the turn signal
indicator lamp according to the turn signal indicator lamp signal.

http://www.mynissanleaf.com/viewtopic.php?f=37&t=4317&p=162248&hilit=indicator+lights+sound#p162248
Kult innlegg lagt inn. Bra!
Det ser ikke ut som at det er så mye å få gjort med dette, virker det som.
Blå Euro-Leaf (2012)

bjorn_2390

Blå Euro-Leaf (2012)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA