Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Farge i vognkort

Startet av ebbrey, torsdag 05. desember 2013, klokken 06:15

« forrige - neste »

ebbrey

Har noen andre opplevd dette?

Var i en telefonsamtale via bluetoothen mens jeg var ute å kjørte. Stoppet opp i et kryss og trykket da på en av controls knappene "Knappen" på skjermen responderte ikke. Prøvde igjen.. Telefonsamtalen sluttet å fungere via bluetooth og havnet tilbake på telefonen. Radioen skrudde seg ikke automatisk på. Prøvde trykke på controls.. Ingen ting skjer.. Det kommer opp det varseltegnet for airbag helt til venstre i displayet. Jeg kjører bare videre, også etter 2 minutter så begynner det å blinke i hovedskjermen en 5-6 ganger. Og plutselig er tlf tilbake på bluetoothen og skjermen responderer.
11/2013 - S85KW Sort/Sort 19" med alt u/barneseter

petersv

Prøv å skru omm varmen  8)

Hold inne rullehjulene i noen sek. så restarter skjermen.

Arntiv

Hei. Vet dette har blitt diskutert i andre tråder den siste tiden. De siste månedene har jeg blitt plaget med fryst skjerm nå og da. Mener dette kom etter oppdatering til versjon 8.0. Det fikses greit med restart, men ikke med power off/on. Det er irriterende å måtte restarte så ofte, da det tar litt tid.

Er det andre som plages med det samme? Finnes det noen quick fix på dette? Har det kommet en oppdatering som fikser dette, eller må jeg ta den sure turen inn til SC?
Bekreftet 27.07.13. Levert 21.12.13, Svart S85 med pano, lyd, luft og hattehylle. 19" Polar Wheels med Hakka 8.

Cirion

Løsningen er enklere enn man skulle tro...

1. Slett navigasjons historikken
2. Hvis trip a og b er like, nullstill en av dem.

Selv hadde jeg historikk tilbake til August 2013 og jeg bruker alltid navigasjon...
Jeg fikk 8.0 rett før Alicante turen i November, og den frøs 5-6 ganger hver vei.

Har ikke skjedd siden jeg ryddet opp.
Kjører Model S Signature P85+ eller X100D 7s. X90D 5s solgt.

Arntiv

Takk for tipset. Dette skal jeg prøve :)
Bekreftet 27.07.13. Levert 21.12.13, Svart S85 med pano, lyd, luft og hattehylle. 19" Polar Wheels med Hakka 8.

petersv

Fikk for første gang instruks fra bilen om å resette MCU-en.

o.b.lix

«Vi må passe oss for å overinvestere i vei»

2017 Tesla model X 90D (Ap2.0) / 2019 Leaf Tekna 40kW
2015 Tesla model S 85D (Ap1.0) / 2014 Leaf Acenta 24kW

RaBalder

cstromme

Vi hadde også problemer med en skjerm som fryser, men som drevne nordmenn vant til litt kulde så løste vi det problemet lett.

Tesla Model X 75
Tesla Model S 85 - Vin: 37234 (SOLGT)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA