Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Skjøtekabel erfaringer

Startet av Nuvolari, tirsdag 03. desember 2013, klokken 23:17

« forrige - neste »

Bjoris

Fikk samme beskjed toS, men min er ikke produsert heller:) Kunne jo uansett vært ok å hatt den her slik den er i MyTesla...

Ett veldig dumt spørsmål, kan en være pålogget fra flere telefoner samtidig? Dersom vi f.eks bytter bil og fruen skal inn på bilen, logger  hun seg på og kaster meg ut da eller?
I bestilling: X60D, Midnight Silver, luft/henger/vinter/AP
Solgt: 70D(75) Titanum, levert 2.9, solgt 4.9!
Solgt: S85 Grå med alt, Solgt Nov 2015
2016 Tekna 30, levering 20.1.2016
Solgt: 2011 US Leaf SL

Roger (NO)

Jeg er i utlandet, på veldig tregt nett, og får ikke testet den nye app'en ordentlig.

Opplever alle at bilen "våkner" bedre til live med den nye app'en enn den gamle, hvor app'en ikke fikk kontakt når bilen var gått i dvale?

takktakk

Kan man aktivere sleep mode nå, og så vekker app bilen - eller er det som før at app "dør" i sleep mode?
P85+ Levert i uke 37 2013 - Solgt
90D Levert høsten 2015

toS

Fikk melding fra DS at den ikke kommer oppi appen før utlevering av bilen. Sikkert like greit og sikrere på den måten. Den er jo ikke "min" før jeg har betalt for den.

Nuvolari

Sitat fra: toS på onsdag 27. november 2013, klokken 14:25
Fikk melding fra DS at den ikke kommer oppi appen før utlevering av bilen. Sikkert like greit og sikrere på den måten. Den er jo ikke "min" før jeg har betalt for den.

Du må selv aktivere remote access i bilen før du får tilgang vi app.
Nordstrand, Oslo
Tesla P85+ mottatt 21.11.13
eGolf
Porsche Mission E reservert

Signature #280

Sitat fra: bjoris på onsdag 27. november 2013, klokken 10:44
Fikk samme beskjed toS, men min er ikke produsert heller:) Kunne jo uansett vært ok å hatt den her slik den er i MyTesla...

Ett veldig dumt spørsmål, kan en være pålogget fra flere telefoner samtidig? Dersom vi f.eks bytter bil og fruen skal inn på bilen, logger  hun seg på og kaster meg ut da eller?

Jepp, du kan være pålogget så mange telefoner eller tablets som du vil :)

Roger (NO)

Sitat fra: takktakk på onsdag 27. november 2013, klokken 13:21
Kan man aktivere sleep mode nå, og så vekker app bilen - eller er det som før at app "dør" i sleep mode?
Noen som kan svare på denne?

jkirkebo

Sitat fra: Roger (NO) på torsdag 28. november 2013, klokken 05:19
Sitat fra: takktakk på onsdag 27. november 2013, klokken 13:21
Noen som kan svare på denne?

Etter at 5.8 kom virket VisibleTesla for meg hele tiden. Det samme gjør appen.
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA