Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Skjøtekabel erfaringer

Startet av Nuvolari, tirsdag 03. desember 2013, klokken 23:17

« forrige - neste »

Høgis

Sitat fra: Moray på tirsdag 26. november 2013, klokken 19:46
Kult. Funker med norsk Apple-id, og ligger i den norske "app-storen". Slettet den amerikanske, og går over til den norske.

Edit: virker som den amerikanske, men har justerbar chargelimit.

Gjorde det samme, det skulle jeg ikke gjort. Ser at bilen jeg har nå er fjernet fra My Tesla. Jeg får en ny erstatnings bil, som produseres i disse dager og den ligger der, men får selvfølgelig ikke kontakt med den. Finner ikke noe sted og legge inn VIN nr. Hva gjør f.eks folk som kjøper/har kjøpt TMS brukt?

P27864 Mørk grå P85, carbon,  mell.brunt int.  22" Vossen CV4, full pakke untatt dobbeltlader.
Solgt TMS til fordel for BMW 640i Grand coupe,  byttet til en BMW M6 Grand Coupè, AC Schnitzer. Nå ble det Porsche Taycan (tidlig April 2020)

Terhar

Nissan Leaf fra mars 12
Model S P85 fra sept. 13, innbytte hos Tesla til fordel for
Model X 100D hentet 19.6.17
Model 3 LR 18.2.19

Lein

jeg syntes den er helt lik den amerikanske utgaven? noen som ser noe forskjell
P85 2013-2015
70D 2016-idag

rakriste

Sitat fra: Høgis på tirsdag 26. november 2013, klokken 20:03
Kult. Funker med norsk Apple-id, og ligger i den norske "app-storen". Slettet den amerikanske, og går over til den norske.

Gjorde det samme, det skulle jeg ikke gjort. Ser at bilen jeg har nå er fjernet fra My Tesla. Jeg får en ny erstatnings bil, som produseres i disse dager og den ligger der, men får selvfølgelig ikke kontakt med den. Finner ikke noe sted og legge inn VIN nr. Hva gjør f.eks folk som kjøper/har kjøpt TMS brukt?

sitter på gjerdet og venter :p
Jeg har endelig fått min over i mitt navn og skal være tilgjengelig via app i morgen.  Har mailet bevis på eierforhold og snakket med eu customer service i nederland på tlf idag.
De virker veldig hjelpsomme iallefall selv om dette burde bli veldig mye enklere etter hvert som tiden går og flere bytter eiere.
Tesla Model X 90D - 2017

x Tesla Model S P85 - 2013

Øggen

Ja ja, typisk at ifon blir prioritert...........

valvolainen

Tar sikkert ikke mange dagene før vi kan installere på droid.
Martin Nystrand
Råde, Østfold.

Birger

Sitat fra: Øggen på tirsdag 26. november 2013, klokken 21:57

Ja ja, typisk at ifon blir prioritert...........

Android og iPhone har ventet lenge på europeisk app. På Min Nokia har jeg hatt det lenge :-)

Er ikke ofte WinMobile er først noe sted.

App'en er ikke Teslas , men en tredje part som lager om jeg har forstått riktig
Blå standard 85 med masse goodys og den er bare deilig :-)

fonberg

Jeg får typical range i den nye versjonen, hadde ideal range i forrige versjon. Bra! Samt mulighet for å justere charge limit, kjekt.

Men utetemp har jeg ikke sett. Og kupetemp vises ikke hver gang. Noen som kan forklare hvordan dette har seg?

Sent from my iPhone using Tapatalk
-2018 i3 FC
-2017 S90D
-2012 Leaf
---
Model Y bestilt.
-TOCN-signaturmedlem.

Libbis

Får opp kupetemp når du starter varmen...
Lurte på dette selv :-)
Tesla Model S
Brun standard m/alt utstyr.
Kambo

Alfa Bergen

Sitat fra: Libbis på tirsdag 26. november 2013, klokken 22:21
Får opp kupetemp når du starter varmen...
Lurte på dette selv :-)

Trenger ikke starte varmen. Det holder å trykke på den ikke-aktiverte temperaturvelgeren. Da kommer kupetemp opp.
Model S85 Levert 7.11.2013. (Solgt)
Model S100D Levert 8.6.2019

Beste biler jeg har kjørt. Punktum!

VigdisA

Tesla Model S Signature P85+ :)
Nestleder i Tesla Owners Club Norway

Signature #280

Jeg har ikke kunne startet forvarming av bilen når bilen var ferdigladet og koblet til, idag oppdaget jeg til min store glede at dette endelig fungerer med den oppdaterte appen! Tidligere har det vært rødt ladelys, 12 Volts feil og Car needs Service.. Spent på hva som står når jeg kommer ut i bilen idag..

Cowboystrekk

Håper androidappen er oppe å går snart. Rart at ikke Tesla gir ut denne appen offisielt da den gir mye positivt og utnytter potensialet i bilen bedre enn uten.
Tesla Model S 2013 - SOLGT
Tesla Model 3 SR+ 2020 - >

stor66

Hey, hey, hey! Dette var godt nytt! Sjekka akkurat, og appen som jeg la inn fra US-app store for en måneds tid siden hadde blitt oppdatert i går til siste versjon. :)
Det var ikke nødvendig å slette og legge den til på nytt. Me likes! ;)
-S- #1791 - VIN 15893 - Kongsberg - lev: 30/9 kl.10.00
Tesla S Std. 85kWh 19" hjul +alt, men ikke -bakoverseter -sikkerhet -pakkehylle -dobbeltlader

toS

Skal man få opp kjøretøyet i appen selv om den ikke er utlevert ennå? Får melding om at det ikke er knyttet noe kjøretøy til min konto og at "Your vehicle may not be ready". Men den er snart i Drammen så vidt jeg vet.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA