Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Skistativ til Model S

Startet av Mr.Zero, mandag 02. desember 2013, klokken 16:53

« forrige - neste »

Mr.Zero

Denne løken av en fjøsnisse-trailerkusk sørget for en heller kald tur på jobb i dag for meg og noen andre miljøvennlige bilister. Det ble 3 timer i stillestående kø på Mosseveien ved Svartskog i 5-6 blå - men heldigvis startet jeg kjøreturen med fulladet batteri.. Dog gjør 3 timer med fyring noe med rekkevidden... Syntes faktisk at en fossilist kunne bedt meg inn i varmen..hehe.. ::)

Overleve - eller komme frem...? I dag gikk det bra! Husk ull under, dunjakke og noen ullpledd i bilen..! En vet aldri... ;)
Ski

Citroën C-Zero 2012, 63.000km - "motvillig" solgt - leveres 6/7-16
Honda Transalp 2001 - første batteriskift i 2012!
BMW i3 Full Pakke Protonic blue
www.rekkeviddeangst.com ..her blir det liv - trodde jeg, men så kom hurtigladerne...

dørvakta

Skjønner frustrasjonen men trailersjåføren hadde nok loke lite lyst til å stå der som deg... hvordan hadde du likt det hvis du fikk motorstopp på motorveien og en bak deg tok bilde og kalte deg løk og fjøsnisse i all offentlighet?

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2

Øyvind.h

Sitat fra: dørvakta på mandag 25. november 2013, klokken 13:59
Skjønner frustrasjonen men trailersjåføren hadde nok loke lite lyst til å stå der som deg... hvordan hadde du likt det hvis du fikk motorstopp på motorveien og en bak deg tok bilde og kalte deg løk og fjøsnisse i all offentlighet?

Motorstopp? Jeg trodde denne lastebilen ikke fulgte med og kjørte i rompa på en annen lastebil?
Sjekk bilde forfra:

Mercedes EQC AMG 2020
Model Y Performance bestilt
x Tesla Model X90D 2016
x Kia eNiro 2019
x Tesla Model S 90D 2016
x Nissan Leaf mars 2012
x Model S aug 2013

dørvakta

Å så det var en trafikkulykke ja. Ja da er han skikkelig løk, ass. Håper han skadet seg skikkelig så han lærer seg at man aldri skal gjøre feil i trafikken. Da blir det jo så kaldt for oss elbilister.

Mr.Zero

Sitat fra: dørvakta på mandag 25. november 2013, klokken 14:34
Å så det var en trafikkulykke ja. Ja da er han skikkelig løk, ass. Håper han skadet seg skikkelig så han lærer seg at man aldri skal gjøre feil i trafikken. Da blir det jo så kaldt for oss elbilister.

Håper da inderlig at han ikke skadet seg.. Men JEG hadde i beste fall ligget på Ullevål Sykehus hadde batteribilen min befunnet seg mellom denne og traileren foran. Likevel viser du sikkert sympati for denne sjåføren som ikke fikk med seg at trafikken stoppet opp i god tid før fotoboksen ved innsnevringen - for det har jo aldri skjedd før på dette stedet på mårrakvisten.
Ski

Citroën C-Zero 2012, 63.000km - "motvillig" solgt - leveres 6/7-16
Honda Transalp 2001 - første batteriskift i 2012!
BMW i3 Full Pakke Protonic blue
www.rekkeviddeangst.com ..her blir det liv - trodde jeg, men så kom hurtigladerne...

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA