Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: En bank's oppfattning av verditap

Startet av valvolainen, fredag 29. november 2013, klokken 16:24

« forrige - neste »

valvolainen

Sitter på toget fordi clutchen på fossilen mistet trykket idag.
14d0t10m23sek til utlevering av verdens beste bil.
Martin Nystrand
Råde, Østfold.

Frodebo

Jeg hentet fossilen på verksted i går. 9 lapper ut vinduet. Aaaaaaaargh!
2 måneder igjen!
Trondheim. Model S P85 2/2014 Solgt 12/2016
Model X 90D. Levert 11/1-17 Solid hvit, 5-seter, AP2.0, Vossen 22"/PH 20". Signaturmedlem TOCN

Zneip

Jeg måtte ta hovedservice på fossilen siden verdens beste bil er forsinket. 8 lapper ut av vinduet. AAAAAARGH!
Nord Trøndelag | X90D

kjølholdt

skal jeg få solgt min toyota previa 02 modell måtte den være eu godkjent , 20 lapper ut av vinduet >:(
Model s med alt unntatt hattehylle og sikkerhetspakke. En drøm å kjøre pluss El sykkel med 1000 watt !

FruTesla

Sitat fra: Zneip på fredag 22. november 2013, klokken 11:40
Jeg måtte ta hovedservice på fossilen siden verdens beste bil er forsinket. 8 lapper ut av vinduet. AAAAAARGH!

Lettere å selge en bil som nylig har gjennomgått service - AAAARGH blir  :) når du skal selge.......
Mercedes E 220 CDI
Model S 85 perlehvit - hentet des. 2013 (solgt)
Model S 90D - hentes 21. juni 2017

Chlangum

Fossilen solgt (dvs. den jeg brukte til daglig) rett før jeg reiste på jobb.
Verdens beste bil står forhåpentligvis å venter på meg i mors garasje når jeg nå kommer hjem igjen.
Yeey

Hvis ikke må jeg ta bussen til årets julebord.
Det blir et stort AAAAAARGH!
Neste år er garasjen endelig 100% amerikansk igjen. (okey da, 66.67% hvis man regner med sykkelen)

Tesla Model S P85+. Perlemorhvit med mørke felger og full pakke - 416hk 600nm
71 Plymouth Barracuda 340. Lemonyellow med 18" cobra felger - 383 din.hk 542nm (nylig bremset c",)
99 KTM LC4. Svart/orange med svarte 17" supermoto felger - ca 60hk

arnkl

Sitat fra: Chlangum på fredag 22. november 2013, klokken 12:01
Verdens beste bil står forhåpentligvis å venter på meg i mors garasje når jeg nå kommer hjem igjen.
Yeey

Eg pleier alltid ta bussen til julebordet. Men hadde eg fått Teslaen så hadde eg kanskje prioritert å køyre :-)
S85 (blå, med det meste, VIN# *20295)
VW e-Up! (2014, kjøpt brukt)

Chlangum

Sitat fra: arnkl på fredag 22. november 2013, klokken 12:09
Sitat fra: Chlangum på fredag 22. november 2013, klokken 12:01
Yeey

Eg pleier alltid ta bussen til julebordet. Men hadde eg fått Teslaen så hadde eg kanskje prioritert å køyre :-)

Hehe, siste stykke fra hotellet til julebordet blir nok med bussen. Og ikke minst tilbake til hotellet etterpå c",)

Bilen får jeg den 5. Tøffe mor skal hente den.
Kommer hjem fra jobb den 6. på kvelden
Julebordet er den 7.

Første turen blir altså en smålangtur fra Askøy til Stord. Kommer til å bli en langt større opplevelse en selve julebordet c",)
Neste år er garasjen endelig 100% amerikansk igjen. (okey da, 66.67% hvis man regner med sykkelen)

Tesla Model S P85+. Perlemorhvit med mørke felger og full pakke - 416hk 600nm
71 Plymouth Barracuda 340. Lemonyellow med 18" cobra felger - 383 din.hk 542nm (nylig bremset c",)
99 KTM LC4. Svart/orange med svarte 17" supermoto felger - ca 60hk

mgarm

Skal ha min bil på hovedservice før salg. Sikkert en del 1000 lapper som kastes bort. Brukte nettopp 5000kr på reprasjon......
Håper erstattningsbilen kommer i januar........

Amper

hmmm jeg lurer på når trådpolitien vil kalle denne tråden off-topic...  ;D
P85D :o)

scoot

Tror alle her inne at det ikke vil bli noen verkstedkostnader på en Tesla?
2009 Revai

Zneip

Sitat fra: scoot på fredag 22. november 2013, klokken 13:55
Tror alle her inne at det ikke vil bli noen verkstedkostnader på en Tesla?

Jepp  ::)
Nord Trøndelag | X90D

Lille Lance

Dear Mr. Elon Musk and the Tesla staff!

See what I'm struggling with nowadays, just to keep it rollin'  .... My 17 years old petrol van is just minutes from termination ... please hurry up with production of my lovely P85. Need it ASAP!  ;D  8)
X75D med alt utstyr
TOCN medlem
Model S P85 mottatt februar 2014
Model X reservasjon 12. sept 2014 (kanselert)
Model 3 reservasjon 31. mars 2016 (kanselert)
Model S P85 solgt oktober 2018
Model X75D mottatt november 2018

Newbee

Solgte min -09 MB fossil i oktober, samme helg som jeg bestilte Tesla. Ventetiden benyttes i en -98 fossil til 6,500,- jeg kjøpte samme helg, så tapet fra nå blir begrenset..... Men ventetiden er som en selvavstraffelse og regne.
Model S "RAVEN" PERFORMANCE LUDICROUS MODE

19quiz76

Henta min S85 fra lakkering i dag etter én påkjørsel bakfra samt en annen hit'n'run.
AAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRHHGGGGGGHHHHHHHHH!!!!!

Folk, ass'..
Sitering av 19quiz76 sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykke.

TMS S85 VIN P15279. Grå 19" Pano Luft Sort Skinn Tech Lys Parksensorer Vinterpakke Dobbellader. Levert: 30.9.2013

+ stolt eier av -98 Peugeot 106 EL

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA