Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Ladesuksess på Strømmen Storsenter

Startet av rakriste, torsdag 28. november 2013, klokken 19:08

« forrige - neste »

rakriste

Jeg er ikke første eier på bilen så lurer på hvordan jeg får lagt den inn i min profil så jeg kan bruke app'n. Har lastet ned til Android,  har profil på tesla sine sider.
På mandag var jeg på tesla skøyen på service og da la han meg som eier i systemet og resten skulle jeg kunne gjøre på websiden evnt tesla ownership?.   

Får ikke til, hjelp :)
Tesla Model X 90D - 2017

x Tesla Model S P85 - 2013

OleJA

Finner du bilen din dersom du logger inn på MyTesla?

http://www.teslamotors.com/no_NO/mytesla

Dersom du ikke 'ser' bilen der så har ikke Tesla registrert deg korrekt, evt
ikke koblet bilen opp mot din MyTesla konto.

Finner du bilen her så skulle det i teorien virke med App også.

Perlehvit P85, VIN P15981
Reservert 2 x Model Y

rakriste

Nei, finner en ikke der. Det var det jeg mente, hvordan får jeg lagt den inn der?
Hvem må jeg kontakte
Tesla Model X 90D - 2017

x Tesla Model S P85 - 2013

Neemaz

Har sendt deg PM. Vil ikke "oute" vedkommende sin mail på forum, men denne personen legger inn og fikser for oss som har handlet utenom Tesla :-) .Du vil nok ikke få opp bilen i MYTESLA, men appen fungerer uansett.

jovo

Hei,
Vet dere hvor jeg kan få registrert meg slik at jeg får brukt Tesla appen?
Har kjøpt brukt Tesla..
E-Golf 2014

espenf

Jeg kjøpte også brukt og var innom servicesenteret idag for å flytte eierskapet i Tesla sine arkiver. Måtte vise vognkort, samt fylle ut et ark med informasjon for å få app-tilgang. Gikk smertefritt.

Muffinman

Her må nok Tesla etterhvert finne et mer strømlinjeformet system for eierskifte. Med et mål på 500.000 biler i året og etterhvert kanskje en million eller to biler på veiene blir det mange eierskifter som må håndteres manuelt med dagens metode.

Epleskreller

Kan sende mail på ServiceHelpEU@teslamotors.com

Legg ved kopi av førerkort på ny eier og nytt vognkort.
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

RonnyØ

Ap(p)ropo.. Har det alltid vært et grønt lys i ladeporten på bilen i appen når man lader?
Husqvarna Automower 320

Thor2014

Sitat fra: RonnyØ på torsdag 20. august 2015, klokken 22:18
Ap(p)ropo.. Har det alltid vært et grønt lys i ladeporten på bilen i appen når man lader?
Ja, dersom bilen ikke er låst.

Trønderleaf

Sitat fra: Epleskreller på torsdag 20. august 2015, klokken 21:54
Kan sende mail på ServiceHelpEU@teslamotors.com

Legg ved kopi av førerkort på ny eier og nytt vognkort.

+1

Jeg gjorde dette når jeg kjøpte brukt. Sent på en fredags kveld fikset de dette på 10 minutter, jeg fikk opp bilen på mytesla og på appen! Tror dette er mye raskere en å snakke med service senter i Norge!
Leaf tekna 2014 solgt
Model S P85 2014 solgt
Model 3 AWD LR 2019 med EAP

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA