Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Bestilling / kjøpskontrakt

Startet av fonberg, torsdag 28. november 2013, klokken 06:52

« forrige - neste »

Car-El

Royal Garden i Trondheim har en parkerings kjeller som er trang, men som har 3 eller 4 32A 400V3~ kontakter. Og om man blir puttet i vaskeplassen, slik som jeg ble, så er det en 16A 400V3~ der. Høytrykkspyleren er på den. Og så er det mange Schuko kontakter.

250kr døgnet er stiv pris men det er dyrt å parkere lenge i Trondheim.

Har tipset dem om å bygge om til Mode3/Type2-kontakter.
Tesla Model S siden 20. Nov 2013.

Ofolde

Skal overnatte i Bergen i neste måned. Tips om hotell med ladefaseliteter mottas med takk.
TMS85

Hyperstress

Nutheim gjestgiveri (langs E134) meldte nylig at de har klar 2x22kw punkter pluss 1x32A og flere Schuko ila september. :) ikke verst!
e-tron 50 2020
e-golf FL 2017
Tidligere VW e-Up! 2013, TMS85 2014, TMS85 2015

Tesla-man

Scandic Citi i Stavanger har type 2 i kjelleren. 4 plassser såvidt jeg husker.  Gratis strøm og parkering for gjestene.

Nåværende:
P85
P85D
Kommer:
2 x Model E
Porsche Mission E

Philip Marlowe

Model 3, hvit, dobbelmotor, langrekker. Fikk bil 6.4.19. EV65xxx.
Model S85, rød. Fikk bil 27.3.14. Solgt 6.4.19.

fonberg

Lagt til Quality Hotell Olavsgaard på Skedsmo. Fem p-plasser forbeholdt el-biler, schukolading, gratis for hotellgjester.
-2018 i3 FC
-2017 S90D
-2012 Leaf
---
Model Y bestilt.
-TOCN-signaturmedlem.

Tesla-man

Sitat fra: Philip Marlowe på lørdag 16. august 2014, klokken 20:02
Sitat fra: Tesla-man på lørdag 16. august 2014, klokken 13:55
Scandic Citi i Stavanger har type 2 i kjelleren. 4 plassser såvidt jeg husker.  Gratis strøm og parkering for gjestene.

Legg det inn her: https://docs.google.com/spreadsheet/lv?key=0Auprj9Z9uilAdC1fdjBjeWFINXRmZWVPSzloU2NQVVE&usp=sharing

Hadde tenkt til det, men Rogaland eksisterte ikke, så da balla jeg ikke mer med det....
Nåværende:
P85
P85D
Kommer:
2 x Model E
Porsche Mission E

mecanica vergara

Scandic Kristiansand Bystranda har 4 plasser med 13A 230v. Parkeringen koster 180kr pr. Dag enten det er elbil eller fosil.
Sølv 75D hentet desember 2107
Sort 3SR+

Oreo

Ladet på Rica Stiklestad Hotell, mest for å teste ut lademulighetene. Fikk beskjed i resepsjonen om å parkere på baksiden så skulle de komme ut med en skjøtekabel/trommel. Egentlig trengte jeg ikke å lade, men ville sjekke ut fasillitetene. Testet derfor ikke før søndag morgen, og fant selv frem til to stk Blå kontakter merket med 32A (rød sirkel). Kirkebø's adaptersett kom (igjen) til sin rett. Om lokalisasjone/parkeringa er så gunstig på ukedager vet jeg ikke.
Resepsjonen kunne forøvrig informere at de hadde planer om å sette opp lademuligheter ved parkeringsplassen (synes å ha hørt slikt før..).
Sør-Trøndelag, x-Hvit Nissan LEAF, 19.01.12-13.05.13
Tesla Model S, P85+ #P12xx/VIN 14 4xx 11.09.13
Tesla Model X, 100D 17.12.2017

ingare

Er det noen som kjenner til hoteller i Kristiansand som har lademuligheter? Ser at Rica Hotell Dyreparken har. Men er det flere? 

(https://docs.google.com/spreadsheet/lv?key=0Auprj9Z9uilAdC1fdjBjeWFINXRmZWVPSzloU2NQVVE&usp=sharing)
S85D - Levert
S85 - Solgt

TerjeS

Overnattet for noen uker siden på Atlanterhavsveien Sjøstuer, rett i nordenden av Atlanterhavsveien. Eieren var svært positiv til elbil og vi fikk toppet opp batteriet fra et 16 A stikk i boden. Uten ekstrabetaling.

Muffinman

Hvis ikke skulle du fått lade hos meg. Har 32A 1-fase ☺

Øggen

Sitat fra: TerjeS på onsdag 12. november 2014, klokken 13:12
Overnattet for noen uker siden på Atlanterhavsveien Sjøstuer, rett i nordenden av Atlanterhavsveien. Eieren var svært positiv til elbil og vi fikk toppet opp batteriet fra et 16 A stikk i boden. Uten ekstrabetaling.

He he, min Onkel har egentlig lyst på Tesla selv. Han likte godt den prøveturen han fikk.

B_Tesla

Skal en tur til Røros om ikke lenge. Skal bo på Bergstadens Hotel, som mente de kunne ordne en skjøteledning. Men er det noen som kjenner til om det er annen lademulighet i denne lille byen. Er det satt opp noe på jernbanestasjonen?
--------------------------------------------------------
Innlegg postet med denne brukeren kan ikke refereres til utenfor elbilforum.no, uten godkjenning av brukeren

OddB

TOCN er på utkikk etter et egnet sted å sette opp en 22kW-lader i Røros. Finner du en egnet  kandidat  (med 400V) så si i fra !
Roxy -(rød S85) mottatt 19. mars 2014 kl 18:00
Styremedlem i Tesla Owners Club Norway

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA