Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Parkering nær sjølyst med elbil

Startet av Marius84, onsdag 27. november 2013, klokken 14:13

« forrige - neste »

Muffinman

Citroen har hydraulisk fjæring, og kan dermed ikke sammenlignes. Har for øvrig hatt en C5 (2005 mod) hvor dette fjæringssystemet feilet før bilen var et år gammel.

Mr.G

Ser at mange favoriserer park sensor. Nå er jeg i den situasjonen at denne boksen ble glemt i iveren etter å få bestilt bilen i august. Er det bortimot umulig å få parkert denne sleden uten sensorer? Sliter jeg?

Muffinman

Nei, du får ikke problemer med å parkere. Ved å bruke sidespeilene i kombinasjon med ryggekameraet vil du være godt hjulpet. Kan hende du må ut og gnikke av kameraet i ny og ned riktignok.

Parksensorene har heller ikke fungert veldig bra på min bil. Har rygget på en annen bil uten å få varsel, og opplevd "stop" uten at det har vært hindring bak. Ustabile greier.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA