Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Elbil hilsen

Startet av kjonix, mandag 25. november 2013, klokken 15:25

« forrige - neste »

kjonix

Jeg trodde ikke jeg hadde grøftelys og ble overrasket over at de lyste da jeg sto mot et vindu i dag...men kun når jeg satt bilen i revers. Klarte ikke få de til å lyse på noen annen måte...

Noen som har en forklaring?

cra

Er ikke dette slike som kommer på i skarpe svinger i lav hastighet da? I små rundkjøringer, f.eks?
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

Alfa Bergen

Er dessverre ikke grøftelys, men "svingelys" som uvisst av hvilken grunn lyser i revers, men som lyser i lav hastighet når du svinger.
Model S85 Levert 7.11.2013. (Solgt)
Model S100D Levert 8.6.2019

Beste biler jeg har kjørt. Punktum!

Teslafrank

fint å ha når du svinger og rygger samtidig. Så slipper du å dra med deg den muren som plutselig står i veien:)

Muffinman

Ikke så mye nytte i disse uansett. De lyser så tett inntil bilen at man må strekke hals for å se området de lyser opp.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA