Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: lade hjemme = nedbrent hus og hage?

Startet av knnygar, lørdag 23. november 2013, klokken 22:06

« forrige - neste »

Lanber

Noen flere her som har irritert seg over en spylervesketank som er tett på umulig å fylle uten å grise og rommer omtrent like mye som et stort vannglass?

RunarBT

Blir litt søl, men tok unna 3 liter i dag uten at det var fullt. Usikker på kor store dine vannglass er?

Går bedre med pose-typen enn kanne. Denne er fleksibel og enkel å styre tuten nedi.

Mhal

Forlenger til kanne bør ver standar utstyr i einkvar frunk :)

Philip Marlowe

Hjelper det ikke med en trakt heller? (Jeg har brukt dette i mange år. Har ikke hatt noen bil som det har vært enkelt å fylle spylevæske uten dette)
Model 3, hvit, dobbelmotor, langrekker. Fikk bil 6.4.19. EV65xxx.
Model S85, rød. Fikk bil 27.3.14. Solgt 6.4.19.

Eivind_Bergen

Hva venter du deg, bilen er jo designet i California.  ;D
Spøk til side så anskaffet jeg meg en trakt til dette formålet før bilen var kommet i hus, men har faktisk ikke hatt behov for å etterfylle ennå.

Lanber

Da må jeg ha en feil på min, den tok ca 1 liter

Stighl

Enig med Runar. Ingen problem med treliters poser. Hold fingeren foran turen og før den oppi. Ingen søl i det hele tatt.
Nes på Romerike.
Tesla Model S

Muffinman

Skal vel være enig i at plasseringen er passe idiotisk, men dette er ikke et problem med mindre man gjør det til det. Har fylt etter en gang, uten å ha fått indikasjon om lavt nivå. Fylte vel på 2-3 liter da.

OleJA

Sitat fra: Lanber på lørdag 16. november 2013, klokken 21:08
Da må jeg ha en feil på min, den tok ca 1 liter
Sikker på at du ikke fylte i bremsevæsketanken da  ::)
Perlehvit P85, VIN P15981
Reservert 2 x Model Y

Knut Øygard

Jeg har også fylt en gang etter indikasjon. Det går litt spylervæske på Rv7 om dagen:-/
Valgte 3l pose fordi den er mer fleksibel. Fylte hele posen og sølte ikke en dråpe. Enig i at plasseringen ikke er ideel men det går helt greit.

Jeg irriterer meg mer over spylertrykket. Har bilen prostatabesvær? De første sekundene med spyling kommer det kun en slapp stråle på høyre side. Så begynner det å piple litt på venstre side, men det meste havner på skotuppene...
Model S 85, P1480 Hentet 28. Sept 2013

eledille

Sånn skal det ikke være. Min spyler som bare f.
Oslo
Think City 2001 siden 2007       :)    Nå med havarert batteri :(
TMS 85 siden september 2013  8)
Nissan Leaf siden februar 2014 :)

VigdisA

Sitat fra: eledille på søndag 17. november 2013, klokken 00:46
Sånn skal det ikke være. Min spyler som bare f.
Og jeg finner spylerveskerester helt bak på skjermen ved bakhjulet.
Tesla Model S Signature P85+ :)
Nestleder i Tesla Owners Club Norway

Muffinman

Trykket imponerer ikke meg heller. Treffer langt ned på ruta. Men det er likt på begge sider og gjør nytten.

Stiania79

Sitat fra: Muffinman på søndag 17. november 2013, klokken 07:14
Trykket imponerer ikke meg heller. Treffer langt ned på ruta. Men det er likt på begge sider og gjør nytten.

...meg bekjent kan disse muflerne reguleres så stikk innom Tesla så fikser de sikkert. Viktig med riktig og sterk stråle :-)

Sent from my iPhone using Tapatalk
S85 | mørk grå | sort skinn | matt abachi |  panotak | tech | luft | lyd | lys | vinter | park | 9Jx20 Vossen VVSCV5 Silver Polished 245/40-20 Vredestein Ultrac Sessanta (sommer) | 8Jx19 TSW Rivage Silver 245/45-19 Nokian Hakka R2 (vinter) | VIN 28595 - levert 03.03.14 + VW E-Up, Tungsten, Pano, tech, dab+ levert 14.03.14 - 100% EL :-)

- Dekk & Felger Levert av www.beckmeister.no -

Knut Øygard

Sitat fra: Stiania79 på søndag 17. november 2013, klokken 07:22

Sitat fra: Muffinman på søndag 17. november 2013, klokken 07:14

...meg bekjent kan disse muflerne reguleres så stikk innom Tesla så fikser de sikkert. Viktig med riktig og sterk stråle :-)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ok. Da tar jeg det neste gang jeg er innom på Alnabru:-)
Trodde det var sånn på alle bilene...
Model S 85, P1480 Hentet 28. Sept 2013

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA