Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Adaptersett til Tesla Model S

Startet av Ctr46, lørdag 23. november 2013, klokken 14:29

« forrige - neste »

shb

Jeg fikk .22 DAB fungerte i 4 mil. Kunn 1 tunell det ble stille i. Før var det lyd de siste 5 km. Har innvendig temp på appen som noen mistet.
Tesla Model S Signatur P85 og Leaf Tekna 2014, blir byttet i en e-Golf med VP.

Havebigfun

#106
Sitat fra: sindrej på mandag 18. november 2013, klokken 14:43
Jeg fikk .24  Sist gang ville den oppdatere rett etter den var ferdig med en oppdatering.  De ble imidlertid ingen forskjell på versjonsnumrene, så jeg tror det er en bug i oppdateringen som gjør at den av og til vil oppdatere på nytt, selv om det faktisk er snakk om samme versjon.  Du/dere som opplever det får notere versjonsnummer før og etter, jeg tipper de er like.
Helt riktig- jeg oppdaterte to ggr til  v 5.8(1.49.24)

Høgis

Stod  v 5.8(1.49.24) etter 1. oppdatering i går, nå står den og oppdaterer så får vi se.
P27864 Mørk grå P85, carbon,  mell.brunt int.  22" Vossen CV4, full pakke untatt dobbeltlader.
Solgt TMS til fordel for BMW 640i Grand coupe,  byttet til en BMW M6 Grand Coupè, AC Schnitzer. Nå ble det Porsche Taycan (tidlig April 2020)

Spinner

App'en kobler seg nå opp raskt og på første forsøk for meg. Slipper å restarte den ørten ganger før den kobler til 8)

P85_Norway

Oppdaterte for annen gang nå, satt i bilen, det tok bare 10 min. via WIFI.
Fikk samme v 5.8(1.49.24)
Tesla M3 Performance

ebbrey

Var å poka litt på bilen idag for å se hvordan denne update skjermen ser ut.. Ingen update på vent
11/2013 - S85KW Sort/Sort 19" med alt u/barneseter

Lacaixxa

Oppdaterte i går. DAB fungerte strålende til jeg skulle hjem fra jobb. På an igjen med ctr alt del. :(
2013 Model S P85 (solgt)
2017 Model S 90d
2016 e-golf
2019 Model 3 bestilt

jorkus

Etter oppdatering har heller ikke jeg temp visning i App/VT. Leste at noen hadde det? Er det ikke litt merkelig at det varierer? v5.8 (1.49.24) burde jo fungere på samme måte for alle??
85S Levert 15.11.2013! Helhvit solgt 11.02-16
S85D sølv 2015 kjøpt 11.02-16 solgt juli-18
X75D Hvit kjøpt sept 18
Elsykkel Birk EOne
Elsykkel Ghost solgt
Elsykkel Buddy M4

Muffinman


Amoss

Ny blogg fra Elon, der han bla. nevner denne endringen av kjørehøyde i den nyeste oppdateringen:


http://www.teslamotors.com/no_NO/blog/mission-tesla
"Your Model 3 was reserved on 31/03/2016."
ReservationId 364902

Elkjell

Sitat fra: Amoss på tirsdag 19. november 2013, klokken 10:23
Ny blogg fra Elon, der han bla. nevner denne endringen av kjørehøyde i den nyeste oppdateringen:


http://www.teslamotors.com/no_NO/blog/mission-tesla

Og utvider garantien til å dekke skader ifm brann . Dette bør man ta med til forsikringsselskapet når det skal forhandles pris  :D
solgt S85 - solgt S85D - bestilt model 3 - reservert model Y -kjører X75D

Alfa Bergen

Har ikke lest hele tråden, så med forbehold om ar det er besvart allerede: Er det noen som har klart å aktivere serviceposisjon på vindusviskerne? På min bil skjer det ikkeno når jeg trykker den nye knappen
Model S85 Levert 7.11.2013. (Solgt)
Model S100D Levert 8.6.2019

Beste biler jeg har kjørt. Punktum!

OleJA

Sitat fra: Alfa Bergen på tirsdag 19. november 2013, klokken 10:51
Har ikke lest hele tråden, så med forbehold om ar det er besvart allerede: Er det noen som har klart å aktivere serviceposisjon på vindusviskerne? På min bil skjer det ikkeno når jeg trykker den nye knappen
Tror det var slik at man må starte viskerne også, så stopper de etter ett halvt sveip.
Perlehvit P85, VIN P15981
Reservert 2 x Model Y

Øyvind.h

#118
Sitat fra: Amoss på tirsdag 19. november 2013, klokken 10:23
Ny blogg fra Elon, der han bla. nevner denne endringen av kjørehøyde i den nyeste oppdateringen:


http://www.teslamotors.com/no_NO/blog/mission-tesla
Herregud, der kom han med mye vås og tull. Ganske ødeleggende for hovedbudskapet.

Han kunne bare skrevet - Bilens garanti dekker nå brann, såfremt eier ikke har gått inn for å sette fyr på bilen. Og finnes noe som må rettes, så retter vi det.

Isteden kommer han med en haug påstander som lett lar seg smadre :( På den annen side er det jo dette media gjør, bare med motsatt vinkling.
Mercedes EQC AMG 2020
Model Y Performance bestilt
x Tesla Model X90D 2016
x Kia eNiro 2019
x Tesla Model S 90D 2016
x Nissan Leaf mars 2012
x Model S aug 2013

Nuvolari

Sitat fra: Amoss på tirsdag 19. november 2013, klokken 10:23
Ny blogg fra Elon, der han bla. nevner denne endringen av kjørehøyde i den nyeste oppdateringen:


http://www.teslamotors.com/no_NO/blog/mission-tesla

Elon melder om ny sw oppdatering i januar hvor brukeren selv kan stille høyden på bilen.
Nordstrand, Oslo
Tesla P85+ mottatt 21.11.13
eGolf
Porsche Mission E reservert

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA