Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Dårlig varmeapparat?

Startet av teslaman, lørdag 23. november 2013, klokken 13:35

« forrige - neste »

Harlex

Sitat fra: TS på lørdag 16. november 2013, klokken 11:21

Flott at det er interesse.
Dette er noe Tesla Owner Club Norway har på tapetet, men for øyeblikket er medlemsmassen kun bestående av et styre. Innmeldingsmulighet kommer neste uke ser det ut til.

Det har vært foreslått er at det i tillegg til styret, skal være regionsansvarlige som er primusmotor for slike treff og annet lokalt engasjement

Dette vil det stå mer om på tocn.no når siden kommer opp.
Klubben er for medlemmene, så kom med innspill..

Moderator kan flytte dette til riktig tråd .

Mulighet til å melde seg inn? Jeg innbiller meg at jeg er medlem. Da jeg meldte meg inn i el-bil klubben kunne jeg krysse av for medlem i Tesla owers club...
Model s 90D Hvit perlemor 2017
VW Golf GTE 2016
BMW 320 DAT BSR 2005
Suzuki GSX 1400 2008
Suzuki GSF 600 2003

laumb

Mulighet for innmelding kommer til uken. Planen var forrige uke, men et par tekniske utfordringer i denne web-verdenen forsinket det litt.

Det punktet som sto ved innmelding til elbilforeningen ble satt opp av de innledningsvis når vi diskuterte emnet. Av forskjellige grunner ble ikke det den valgte løsningen - men TOCN etablerte og registrerte seg som en egen forening.
Vi vil få tilsendt en oversikt over alle som har huket av dette når de meldte seg inn i NEF slik at vi kan kontakte dere separat. :)

Stiania79

Har vært medlem av VW Audi Club Norwegian i en årrekke men nå som Audi'n blir byttet ut med TMS så melder jeg meg gjerne inn i TMS club og er med på treff!

Vi er iallefall mange i Oslo området - ser jo 5-6 TMS hver dag og Selveste Fredric Hauge bor 100 meter nede i gaten... Men sin røde Signature TMS.

S

Sent from my iPhone using Tapatalk
S85 | mørk grå | sort skinn | matt abachi |  panotak | tech | luft | lyd | lys | vinter | park | 9Jx20 Vossen VVSCV5 Silver Polished 245/40-20 Vredestein Ultrac Sessanta (sommer) | 8Jx19 TSW Rivage Silver 245/45-19 Nokian Hakka R2 (vinter) | VIN 28595 - levert 03.03.14 + VW E-Up, Tungsten, Pano, tech, dab+ levert 14.03.14 - 100% EL :-)

- Dekk & Felger Levert av www.beckmeister.no -

Postman pat

for østlandet foreslås den bedrift i området som har størst parkeringsplass  med alle p plasser  med motorvarmeruttak  ;D.

mere seriøst:  +1. og forslag til  "lading for dummies" sidekurs.  få salto og andre til å få lov til å vise sine godsaker mot at de holder strøm og ladekurs. 

Venter X90 Blue Sept 2016
P85 RØD levert Nov13  - VIN P22251  Solgt 2014
Miev 2011-2013

D.O

Nå:Model S85P , BMW M5, Fox Mustang og el sykkel
Bestilt:
Model 3 reservert
Før:
Model X-reservert (Ble dessverre kansellert til fordel for P85D)
Model P85D(solgt, ble ikke fornøyd)

Sitering av D.O sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykke.

bosse

Sitat fra: laumb på lørdag 16. november 2013, klokken 22:18
Svette mannfolk på 120 med våt t-skjorte? Pass.

Hva, vil du ha dem i våte helsetrøyer i stedet?
S85 #245xx | MCRed | Dark Leather | Matte Abachi | Tech | Pano | Park | Subzero | Air | Sound | Light | Security | Dual Charger | 19" | Pirelli
Order 2013-09-24 | Prod 2014-01-25 | Transit 2014-02-04 | Prep 2014-03-13 | Estimated 2014-03-24 | Delivered 2014-03-18

Libbis

Sitat fra: D.O på søndag 17. november 2013, klokken 09:11
Og legg det til den nordligste superladeren
Legg det gjerne til Nordkapp, er klar for langtur ;-)
Tesla Model S
Brun standard m/alt utstyr.
Kambo

Cirion

Ikke dumt med en earlybirds treff nå og et større treff til våren...
Kjører Model S Signature P85+ eller X100D 7s. X90D 5s solgt.

jonbon

Viking

Fikk bilen 19.12. Verdt å vente på!

Tesla-man

Nåværende:
P85
P85D
Kommer:
2 x Model E
Porsche Mission E

Zanka

Sitat fra: Viking på onsdag 25. desember 2013, klokken 22:12
Er det noe Tesla treff på gang i Oslo området?
Jeg er klar for en uformell liten samling i område, moro å snakke litt Tesla med noen som faktisk også har Tesla (kan nok bli litt mye Tesla prat for noen)  :)
Kanskje vi kunne tatt det ved 22kw laderen på Strømmen storsenter, navnet passer i hvert fall bra ;D
Ekeberg, Oslo
P85+ og Model 3 LR

frskby

Er gjerne med i Oslo området, og Strømmen er utmerket da jeg bor i Lillestrøm.  :)
Tesla Model X 90D 2016-
Tesla Model S P85 2013-2016

RaBalder

Sitat fra: frskby på torsdag 26. desember 2013, klokken 09:52
Er gjerne med i Oslo området, og Strømmen er utmerket da jeg bor i Lillestrøm.  :)

Da når du nok frem helt greit ved å kjøre via superlader på Lillehammer  ;D

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA