Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Car needs service...

Startet av Perlmorhvits85, torsdag 21. november 2013, klokken 22:31

« forrige - neste »

Perlmorhvits85

Jeg får levert min S85 nå i desember. Bilen er hvit perlmor med alt utstyr, beige interiør. Til og med 7 seter. Gi en lyd om noen vil bytte den i en performance utgave. Gjør ikke noe om det er leveringstid om en stund.
Lykkelig eier av en Model S Performance + Signature. .

P85D+

#1
Kona har en rød med ALT inkl +.

Km. 12000
P85D og 85D

heggvin

Jeg får en blå performance levert i Trondheim i midten av desember. Lyst skinn, dobbellader, ellers ikke noe ekstra. Jeg har bestilt vinterdekk på felg hos Tesla Trondheim. Hakkapelitta 7. Er ikke noe begeistret for panoramatak og 21 tommers hjul, men kunne kanskje likevel være interessert.

Lokführer

Elbilist som unnlater å bruke kollektivfelt.

den12mann

#4
Er ikke omregistreringsavgiften ved bruktsalg ca 20000? Greit å huske på..

-edit-
De første 2 månedene etter at bilen er nyregistrert er det gratis å omregistrere

Trustno1

Sitat fra: den12mann på torsdag 21. november 2013, klokken 07:28
Er ikke omregistreringsavgiften ved bruktsalg ca 20000? Greit å huske på..

-edit-
De første 2 månedene etter at bilen er nyregistrert er det gratis å omregistrere

Jeg mener  at dersom man omregistrerer innen 3mnd etter forrige overdragelse så er man fritatt

ELTesla


BmwTesla

Gratis omreg. gjelder innen 2 mnd.(ikke 3)

Avgiftsfritak
I visse tilfeller kan du slippe å betale omregistreringsavgift:
Kjøretøyet omregistreres til ektefelle. (Omregistrering mellom samboere gir ikke avgiftsfritak.)
Mellom foreldre og barn som arv (gjelder ikke forskudd på arv).
Kjøretøyet har vært registrert i mer enn 30 år.
Kjøpet blir hevet eller omlevert etter kjøpslovens eller forbrukerkjøpslovens bestemmelser. Søknad sendes Tollvesenet.
Kjøretøyet har vært registrert på samme eier i to måneder eller mindre.
Ved fusjon mellom aksjeselskaper.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA