Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: "Forvarming" av bil kun for komfort og lavere rekkevidde ved 13A lading

Startet av FThorsen, torsdag 21. november 2013, klokken 12:12

« forrige - neste »

JumboTour

Sitat fra: BMW850 på torsdag 03. september 2015, klokken 16:58
Skjønner ikke hvorfor folk gidder å klasse diverse dingser på frontruta. Den her er jo konge... når ikke i bruk sleng den i hanskerommet ;) Fåes kjøpt på Jula :D


Akkurat hva jeg har lett etter!
Takk for tipset

Spinner

Sitat fra: BMW850 på torsdag 03. september 2015, klokken 16:58
Skjønner ikke hvorfor folk gidder å klasse diverse dingser på frontruta. Den her er jo konge... når ikke i bruk sleng den i hanskerommet ;) Fåes kjøpt på Jula :D
For å slippe å stille og ikke minst slippe å glemme :)
Er da mindre jobb å feste en dings til frontruta èn gang, enn å finne fram en dings fra hanskerommet, stille den og putte den tilbake hver gang man parkerer på en offentlig plass ???

BMW850

Tar to sekunder. Selvfølgelig forstår jeg dersom man daglig har bruk for parkeringsur, men for dem som bruker det en gang i blant synes jeg Juladingsen er helt topp ;)
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

jkirkebo

Sitat fra: BMW850 på torsdag 03. september 2015, klokken 16:58
Skjønner ikke hvorfor folk gidder å klasse diverse dingser på frontruta. Den her er jo konge... når ikke i bruk sleng den i hanskerommet ;) Fåes kjøpt på Jula :D

Poenget med et automatisk parkeringsur er jo at ting skal gå automatisk. Da kan det ikke ligge i hanskerommet ;)
Spesielt for de som sjelden har bruk for det er automatisk ur fint synes jeg, da det er vanskelig å huske på noe man sjelden bruker.
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

BMW850

Ok? Behøver du ikke å stille det inn hver gang? Det visste jeg ikke ;)
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

Tuxedo

Sitat fra: BMW850 på torsdag 03. september 2015, klokken 19:04
Ok? Behøver du ikke å stille det inn hver gang? Det visste jeg ikke ;)
Nei, det har bevegelsesføler som gjør at tiden i displayet fryses nå bilen står stille.
P85, Sølv.
Mottatt 25.11.13

Dag A.

Sitat fra: petersv på torsdag 03. september 2015, klokken 09:11
Hvis noen er ute etter billig og bra ur har de tilbud på rusta på nordby.

Er dette samme uret som tilbys her til 899,- ???

Selv bruker jeg alternativet i hanskerommet, og opp i vinduet en gang innimellom.
Men nå skal de sies at etter at jeg har glemt dette 2 ganger så vurderes automatisk tidsur.
Nissan Leaf 2012 - 45.000 km - Solgt
Tesla P85D - Levert Mars 2015
Tesla M3 - Reservert
Vinteren er kommet - GSXR 1000 parkert - Kamp om  Teslaen

petersv


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA