Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Breaking: Offisiell ladeinformasjon for Norge og EU

Startet av Milzit, onsdag 20. november 2013, klokken 06:38

« forrige - neste »

cstromme

Sitat fra: Milzit på fredag 28. mars 2014, klokken 19:36

Sitat fra: Roger (NO) på fredag 28. mars 2014, klokken 14:41
Noen non-sig som har fått dette ettermontert?
Noen som har den eksakte datoen for når de ble fjernet fra tech-pakken?
Jeg fikk min bil (veldig) tidlig, og er overbevist om at dette var en del av tech-pakken da jeg bestilte...
Samme her. Men vi har fått kurvelys, de var ikke nevnt tech pakken da.

Kommer den med kurvelys nå?
Tesla Model X 75
Tesla Model S 85 - Vin: 37234 (SOLGT)

Milzit

Sitat fra: cstromme på fredag 28. mars 2014, klokken 19:48

Jeg fikk min bil (veldig) tidlig, og er overbevist om at dette var en del av tech-pakken da jeg bestilte...

Alle som har fått bil med tech pakke har kurvelys.
Men når vi bestilte tidlig fikk ikke tåkelysene, men vi fikk kurvelys som da ikke stod i specen. Og kurvelys har jeg mye mer bruk for en tåkelys..LED stripen er kul ja, men kan ikke brukes uten tåkelys.

P85_Norway

Ja i Tech-pakka, er det det eneste lyset som er igjen, LED kurvelys.
Tesla M3 Performance

Jærbuen

Ser at begge kurvelysene tennes når man rygger, andre som har opplevd dette?
Hvit 2012 Leaf  solgt
2014 TMS 85, sort med pano, 22" , techpakke, lydpakke, sort skinn ,twin-lader, lyspakke og luftfjæring. Solgt med 130' km :)
2015 Zoe 210 solgt
X75D solgt
Hvit 2019 TM3 Long Range AWD

cstromme

Sitat fra: P85_Norway på fredag 28. mars 2014, klokken 19:58

Ja i Tech-pakka, er det det eneste lyset som er igjen, LED kurvelys.

Ah, supert. De eneste to tingene jeg ergret meg over at bilen ikke hadde var kurvelys og adaptiv cruise control.
Tesla Model X 75
Tesla Model S 85 - Vin: 37234 (SOLGT)

Muffinman

Sitat fra: Jærbuen på fredag 28. mars 2014, klokken 21:00
Ser at begge kurvelysene tennes når man rygger, andre som har opplevd dette?
Alle, vil jeg tro.

janblund

Jag fikk tåke og led monterat, pris 11.500 kr

men jag tyckte det lyste alldeles för dåligt dom var inte brukbar som tåkelys  :(

när jag klagade hos Tesla fick jag erbjudandet att dom bytter tillbaka till dom gamla och jag får pengarna tillbaka.
P2879
P85 multirød
levererad 11 november

tSla

Hei,

Kan noen med disse lyktene (enten ettermontert eller levert nytt) ta noen fine bilder av bilen i dagslys og/eller skumring for å vise hvordan lyset ser ut? Både med kjørelys tent, og bare med DRL tent. Jeg husker meget godt hvordan det så ut på US spec biler med den lille LED-stripen nederst sammen med DRL. *sikle* Men er noe usikker på om jeg skal få ettermontert den europeiske varianten dersom tåkelyset er tent samtidig.. Har ennå ikke sett i levende live hvordan disse nye lyktene ser ut, og jeg har ca 6-7 timer til nærmeste Servicesenter så er vanskelig å droppe innom for å titte på.. Har avtalt time hos SC i begynnelsen av juni..Må snart bestemme meg om jeg vil ha ettermontert LED stripe og tåkelys.
Tesla Model S P85+

Høgis

Et bilde med led og tåkelys. Spurte på service om det var mulig og kun ha led tent, men det gikk ikke. Har vurdert og ta ut tåkelys-pæren.
P27864 Mørk grå P85, carbon,  mell.brunt int.  22" Vossen CV4, full pakke untatt dobbeltlader.
Solgt TMS til fordel for BMW 640i Grand coupe,  byttet til en BMW M6 Grand Coupè, AC Schnitzer. Nå ble det Porsche Taycan (tidlig April 2020)

2new

Er det to pærer (tåkelys og LED-stripen) ? Hvis ja, er det noen som har forsøkt å ta ut tåkelyspæren, slik at kun LED-stripen lyser ?
--
Mvh Tony

23.05.14   - S60
Nov. 2017 - S75

Li-Ion

Er det virkelig bare meg som har sovet i timen....er LED-stripa tilbake?
Var innom Tesla i dag, og der står alle med LED-stripe (de som har valgt Premium-pakken vel og merke) på rekke og rad klar for utlevering til nye eiere....

Morro - var ikke klar over at dette hadde dukka opp igjen - har ønska meg dette :)
Be afraid...

Havebigfun

LED- stripen har vært der hele tiden- den følger med tåkelysene. Disse er vel koblet til en pakke som velges av mange nå om dagen :)

Li-Ion

Sitat fra: Havebigfun på tirsdag 22. mars 2016, klokken 21:55
LED- stripen har vært der hele tiden- den følger med tåkelysene. Disse er vel koblet til en pakke som velges av mange nå om dagen :)
Tenkte det nok ja... Det var bare vi som fikk bil i 2013 som ble snytt for disse sikkert... ;)
Heldigvis skal jeg hente min nye MED stripe i morra da... :-)
Be afraid...

Øyvind.h

Neida. Jeg hadde dette på min fra august 2013. Men stripen aktiveres kun sammen med tåkelys. Ergo - jeg brukte dem ikke en eneste gang de to årene jeg eide bilen.

Det er altså ikke mulig å kjøre med nærys og stripen.
Mercedes EQC AMG 2020
Model Y Performance bestilt
x Tesla Model X90D 2016
x Kia eNiro 2019
x Tesla Model S 90D 2016
x Nissan Leaf mars 2012
x Model S aug 2013

Muffinman

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA