Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: LED Tåkelys

Startet av Henning76, tirsdag 19. november 2013, klokken 07:52

« forrige - neste »

Henning76

Er det noen som har noen informasjon om når og hvor Tesla Store Drammen skal åpne? Ser de fortsatt ser etter ganske mange folk til sjappa på FINN...

(f.eks. http://www.finn.no/finn/job/fulltime/object?finnkode=44326009)
Tesla Model S P85+ Pearl White  | 21" Sølv sommerdekk, 19" Nokian R2 (tror jeg) vinterdekk  |  Pianosvart dekor, Tan skinn interiør  |  Dobbeltlader, Techpakke, Sikkerhetspakke, Vinterpakke, Lyspakke, Luftfjæring, mm. Alt unntatt hattehylla.

Tesla Owners Club Norway Signaturmedlem

larsleik

Har avtalt levering på denne siden av nyttår i Drammen så forhåpenligvis er det i butikk og ikke under en mørt bro!
Grå metallic P85 19" m/luft, pano, tech, lyd, lys, dobbeltlader, barneseter. Matter og utendørstrekk levert fra USA og lengter etter bilen!

P85_Norway

Tesla ansatt på Alna sa at de overtar Bilia (Volvo og Ford) sine lokaler i Bjørnstjerne Bjørnsons gate 122 i Drammen fra nyttår.
Det blir et bra sted å ha butikk og servicesenter.
Tesla M3 Performance

Lille Lance

Noen som vet når Tesla Store Drammen åpner?
X75D med alt utstyr
TOCN medlem
Model S P85 mottatt februar 2014
Model X reservasjon 12. sept 2014 (kanselert)
Model 3 reservasjon 31. mars 2016 (kanselert)
Model S P85 solgt oktober 2018
Model X75D mottatt november 2018

maxmekker

Rundt 17/1 ble nevnt av en som arbeidet der. men det blir sikkert med noen  + + + bak den dato'n

TesLars

Jeg fikk inntrykk (etter å ha lest flere innlegg på forumet) av at Drammen-avdelingen skulle erstatte Alnabru. Men etter å ha snakket med flere på Alnabru fikk jeg beskjed om at de ikke hadde noen planer om å stenge ned avdelingen på Alnabru og at Drammen blir en helt separat avdeling.
Oslo
Black Model S

mecanica vergara

Dette ble sagt 29 november i Drammens Tidene.
http://dt.no/nyheter/apner-tesla-butikk-1.8187374

Skulle vært klart 6 desember, men.
Det så ikke helt klart ut når jeg kjørte forbi i romjulen. Men det er helt sikkert klart når jeg skal hente bilen min i mai :)
Sølv 75D hentet desember 2107
Sort 3SR+

maxmekker

De viktigste møbler er på plass i dag så jeg . En roadster og en Tesla S..

Amoss

"Your Model 3 was reserved on 31/03/2016."
ReservationId 364902

Cato76

Sitat fra: Amoss på tirsdag 07. januar 2014, klokken 11:05
Sitat fra: maxmekker på tirsdag 07. januar 2014, klokken 10:32

Men enda ingen deskla?

http://autos.yahoo.com/photos/tesla-model-s-office-desk-dubbed-deskla-slideshow/

;)

Kult, men de som designet denne burde vel latt 17" stå - som arbeidskjerm  8)
:+1: Tesla Model S P85 (2015) - Kjøpt Oktober 2017
8) Tesla Model S P85D - Kjøpt feb. 2016 (førstegang registrert feb 2015. Solgt februar 2017)
:'( Tesla Model S P85 (13. September 2013) -Solgt feb. 2016 med 71.000km på telleren

Amoss

Sitat fra: Cato76 på tirsdag 07. januar 2014, klokken 11:17
Kult, men de som designet denne burde vel latt 17" stå - som arbeidskjerm  8)

Hehe - det var min første tanke også ;)
"Your Model 3 was reserved on 31/03/2016."
ReservationId 364902

P85_Norway

Sitat fra: maxmekker på tirsdag 07. januar 2014, klokken 10:32
Det er vel snart åpning nå? Tok dette bilde i dag.
Tesla M3 Performance

Høgis

De flytter utlevering av nye biler fra Alnabru til Drammen. Fikk tlf. i dag og jeg henter min der i løpet av de nærmeste dagene.
P27864 Mørk grå P85, carbon,  mell.brunt int.  22" Vossen CV4, full pakke untatt dobbeltlader.
Solgt TMS til fordel for BMW 640i Grand coupe,  byttet til en BMW M6 Grand Coupè, AC Schnitzer. Nå ble det Porsche Taycan (tidlig April 2020)

Henning76

Kjører forbi den nye Tesla-butikken i Drammen hver dag, og det begynner definitivt å ligne på noe, ja. Regner med åpning ganske snart nå. Rimelig store verkstedlokaler der blant annet. Og MYE bedre plass enn på Alnabru.
Tesla Model S P85+ Pearl White  | 21" Sølv sommerdekk, 19" Nokian R2 (tror jeg) vinterdekk  |  Pianosvart dekor, Tan skinn interiør  |  Dobbeltlader, Techpakke, Sikkerhetspakke, Vinterpakke, Lyspakke, Luftfjæring, mm. Alt unntatt hattehylla.

Tesla Owners Club Norway Signaturmedlem

cairnz

Jeg må i alle fall hente min i Drammen en gang om 2-5 uker. Hvordan kommer man seg enklest mellom togstasjonen i Drammen til butikken?
Elbilist

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA