Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Dårlig varmeapparat?

Startet av Milzit, mandag 18. november 2013, klokken 15:48

« forrige - neste »

Li-Ion

Tesla bygger med rævva kvalitet. Punktum.
Det som irriterer meg mest er at jeg fortsatt gleder meg nå så inni granskauen til jeg får min om noen uker... :D
Be afraid...

Balrog

Dette har ingenting med xenon å gjøre. Min har halogenlys foran. Også i dag dugget det som fy i frontlyktene. Jeg vil tro det gir mangellapp.
Tesla S P85 fra 270913
Japanskprodusert Nissan Leaf importert fra USA i 2013 og derfor bannlyst av Nissan Norge.
Tesla Model 3 LR AWD solgt.
Tesla Model S 75D.
Zero SR elektrisk motorsykkel.

Milzit

Sitat fra: Elektriske_Jan på mandag 11. november 2013, klokken 21:35
Det som irriterer meg mest er at jeg fortsatt gleder meg nå så inni granskauen til jeg får min om noen uker... :D
Ta det med ro :)
Gleden overskygger både dukk på lyktene og alt annet ;D

Kallagtunet

Sitat fra: Milzit på mandag 11. november 2013, klokken 22:44

Det tviler jeg ikke på men det er utrolig at de ikke har underleverandører som kan levere dette. Det produseres jo noen milioner billykter i året...

Li-Ion

Sitat fra: Kallagtunet på mandag 11. november 2013, klokken 22:53
Sitat fra: Milzit på mandag 11. november 2013, klokken 22:44

Det tviler jeg ikke på men det er utrolig at de ikke har underleverandører som kan levere dette. Det produseres jo noen milioner billykter i året...

Det er et mysterium. Jeg husker jeg hadde dugg i den ene baklykta på min 1976 Volvo 242 L på midten av 80-tallet, men aldri på noen senere bil jeg har eiet... Dette burde være det enkleste å få til når en bygger en bil... Begynner faktisk å bli skeptisk - tenker med gru på hvordan bilen ser ut etter et par Norske vintre... Huff huff... Krysser fingre og tær for at jeg ikke har kjøpt katta i sekken...
Be afraid...

ebbrey

Sjekket mine lykter når jeg kom på jobben idag. Ingen dugg bak. Men frontlyktene derimot.. Heldekt av dugg på innsiden.
11/2013 - S85KW Sort/Sort 19" med alt u/barneseter

Havebigfun

Sten

Er det noen som kan bekrefte å hatt problem med dugg, men fått dette rettet opp av Tesla?? Eller har dem ingen løsning på det pr dags dato?

Nuvolari

Nordstrand, Oslo
Tesla P85+ mottatt 21.11.13
eGolf
Porsche Mission E reservert

Amper

Tesla har helt sikkert en fokus på dette duggproblemet og det vil nok løses om en "stund"  ::) problemet er nok mest logistikk-flaskehals-basert.. ørten lamper erstattes fordi en leverandør ikke har klart å levere på spec. og det tar tid.. nye lamper må produseres og testes ut.. evt. ny leverandør etableres slikt tar tid.. stoppe produksjon i mellomtiden vil hverken de eller vi heller ikke..  :o

forvent dugg og en reklamasjon-fix på sikt...
P85D :o)

ebbrey

Sitat fra: Amper på tirsdag 12. november 2013, klokken 23:15
Tesla har helt sikkert en fokus på dette duggproblemet og det vil nok løses om en "stund"  ::) problemet er nok mest logistikk-flaskehals-basert.. ørten lamper erstattes fordi en leverandør ikke har klart å levere på spec. og det tar tid.. nye lamper må produseres og testes ut.. evt. ny leverandør etableres slikt tar tid.. stoppe produksjon i mellomtiden vil hverken de eller vi heller ikke..  :o

forvent dugg og en reklamasjon-fix på sikt...

Har dere meldt inn dette til servicesenteret? Eller regner vi med en callback?
11/2013 - S85KW Sort/Sort 19" med alt u/barneseter

SimenT

Hadde superdugg på min 2008 Audi A4. Gikk bort plutselig. Brukte hårfønertrikset ved en anledning.
Tror det var ei fjær som holdt pæra som har litt løs eller noe. Ingen produsenter lager feilfrie biler
Depositum Model X
Bestilt P85D sent mars lev.

Sten

Er det ingen som har vært til Tesla å fått utbedret problemet med dugg i lyktene?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA