Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Ladestasjoner. no / EV Power - "stor ripe i lakken"

Startet av Ellbil, mandag 18. november 2013, klokken 09:58

« forrige - neste »

Gliderman

Takk for tipset . Har sjekket og jeg har 4g10 PFXP ut til garasjen og 32A i skapet. Da får jeg sjekke om den må byttes etter at jeg har fått tak i en boks.
Endelig eksosfri!
Opel Ampera-e 2017
Hyundai ioniq Electric 2017
Har hatt Think Classic

elektrolux

Da er det gode nyheter:

Den nye leverandøren leverer som lovet, og trinnløst justerbare semiportable 32A ladere med 5 meters kabel og J1772 støpsel til Leaf og Ford Focus er nå på vei til Norge.

Disse kobles til en hvilken som helst 32A kurs, og forsynes med 1 fase eller 3 fase rød eller blå CEE støpsel etter kundens ønske. Adaptorkabler kan også lages for bruk på tur.

Må fin regne på pris, men håper å kunne selge disse for 7500 kr inkl moms.

Modeller med Mennekes stikk, eller med ledning og støpsel vil etterhvert også bli en del av sortimentet vårt.
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA