Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Reklame her OK?

Startet av TRM, søndag 17. november 2013, klokken 21:20

« forrige - neste »

Brede

Meringdal

Det er vel ikke lyd i browseren, men etterhvert så kommer det nok en egen knapp for apps - hvor det blir mulig å laste ned spotify direkte.

Trustno1

Ett problem med spotify i browseren er at den ikke støtter offline sync. Skal du spille av spotify i akseptabel kvalitet, så er det ikke så mange plasser i landet det fungerer å streame direkte fra nettet.

Men dersom man kunne fått spotify android appen direkte på skjermen så hadde jo dette vært det optimale. Dette er noe jeg også håper og tror det vil bli mulighet for på sikt. Mener bestemt at jeg leste ett sted at MTS skulle få en emulator som gjorde det mulig å bruke android apps, uten at jeg husker kilden for dette.

Cowboystrekk

Sitat fra: Hyperstress på lørdag 09. november 2013, klokken 23:19
Er ekstra barneseter verdt pengene?
Jeg pleier normalt å si at man bør bestille bilen med det man selv ønkser og ikke mtp eventuelle personer man senere skal selge den til, men når det gjelder barnesetene som riktignok stjeler litt plass så vil man ved et evt salg om noen år nå ut til en langt større brukergruppe samt at forsterka støtfanger bak ikke er å forakte. tech-pakka vil nok også settes pris på, med mindre det kommer bedre turn-by-turn i nettleseren, noe det ser ut som det etterhvert kan gjøre. Xenon og noen av de andre fordelene ble jo nylig standard. Hva står man igjen med da? Supercharger om man bestiller 60 kan jo aktivieres i ettertid. Luftfjæringa kan man vell vurdere, men ting som 21-tommere og +-pakka vil neppe gi deg enormt mye tilbake sammenligna med prisen du betaler.
Tesla Model S 2013 - SOLGT
Tesla Model 3 SR+ 2020 - >

Øyvind.h

Sitat fra: taraquin på torsdag 14. november 2013, klokken 15:36
samt at forsterka støtfanger bak ikke er å forakte.
For de som vil beholde mest mulig av enden av bilen som deformasjonssone er en ekstra avstiving der å forakte :) Ettersom jeg ikke skal ha passasjerer inntil støtfangeren bak vil jeg helt klart foretrekke å ikke redusere deformasjonssonen der!
Mercedes EQC AMG 2020
Model Y Performance bestilt
x Tesla Model X90D 2016
x Kia eNiro 2019
x Tesla Model S 90D 2016
x Nissan Leaf mars 2012
x Model S aug 2013

ebbrey

Prøvde med usb og spotify idag.. Fikk det ikke til å  virke. Eneste som kom opp var mappestruktur på tlf.
11/2013 - S85KW Sort/Sort 19" med alt u/barneseter

Hyperstress

Jeg pleier normalt å si at man bør bestille bilen med det man selv ønkser og ikke mtp eventuelle personer man senere skal selge den til, men når det gjelder barnesetene som riktignok stjeler litt plass så vil man ved et evt salg om noen år nå ut til en langt større brukergruppe samt at forsterka støtfanger bak ikke er å forakte. tech-pakka vil nok også settes pris på, med mindre det kommer bedre turn-by-turn i nettleseren, noe det ser ut som det etterhvert kan gjøre. Xenon og noen av de andre fordelene ble jo nylig standard. Hva står man igjen med da? Supercharger om man bestiller 60 kan jo aktivieres i ettertid. Luftfjæringa kan man vell vurdere, men ting som 21-tommere og +-pakka vil neppe gi deg enormt mye tilbake sammenligna med prisen du betaler.

Det var i utgangspunktet et retorisk spm fra min side, men ser at hele det innlegget mitt ikke gir mening lengre. Antar trådstarter endret sitt opprinnelige spørsmål.
Uansett, jeg skal ha lydpakke (og barneseter :) )
e-tron 50 2020
e-golf FL 2017
Tidligere VW e-Up! 2013, TMS85 2014, TMS85 2015

Cowboystrekk

Sitat fra: Hyperstress på torsdag 14. november 2013, klokken 19:25

Det var i utgangspunktet et retorisk spm fra min side, men ser at hele det innlegget mitt ikke gir mening lengre. Antar trådstarter endret sitt opprinnelige spørsmål.
Uansett, jeg skal ha lydpakke (og barneseter :) )
;)
Tesla Model S 2013 - SOLGT
Tesla Model 3 SR+ 2020 - >

Milzit

Sitat fra: ebbrey på torsdag 14. november 2013, klokken 17:51
Prøvde med usb og spotify idag.. Fikk det ikke til å  virke. Eneste som kom opp var mappestruktur på tlf.
Du må kjøre det over Blåtann.

ebbrey

Sitat fra: Milzit på torsdag 14. november 2013, klokken 21:13
Sitat fra: ebbrey på torsdag 14. november 2013, klokken 17:51
Du må kjøre det over Blåtann.

Ja har brukt over blåtann, prøvde for å få bedre kvalitet. Rimelig kjip lyd med blåtann..
11/2013 - S85KW Sort/Sort 19" med alt u/barneseter

OleJA

Har 'Lydstudio' pakke i bilen min og har inntil nå bare vært middels fornøyd med det. - dvs. helt greit, men heller ikke egnet til å frembringe den store godfølelsen.

Bestemte meg for å ta en full runde med reboot av begge skjermer, power off med åpen dør osv. ikveld for å forsøke å fikse diverse ladetrøbbel. Ikke sikker på om det hjalp på dette, men duverden for en effekt på lyden !!!!! ;D.

Nå har jeg plutselig en subwoofer som en virkelig føler på kroppen, og lydbildet har blitt mye rikere. Trodde ikke helt hva jeg hørte først, så måtte få konemor ut i garasjen for å få det bekreftet :-*

Forstår ikke helt hva som har skjedd. Vet ikke om det er forbedringer i siste firmware som ikke har blitt aktivert før jeg tok en reboot, eller om det er min lydpakke som aldri har vært aktiv. Uansett meget fornøyd nå, gleder meg til å kjøre på jobben imorgen.

Perlehvit P85, VIN P15981
Reservert 2 x Model Y

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA