Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Type 2 vestlandet

Startet av Harlex, søndag 17. november 2013, klokken 17:51

« forrige - neste »

Anew

Sitat fra: Harlex på lørdag 09. november 2013, klokken 19:13
Sitat fra: Anew på lørdag 09. november 2013, klokken 18:42
FWIW så har jeg lest på Teslas forum at Tesla planlegger å distribuere en "offisiell" skjøteledning til alle europeiske eiere pga. dette problemet.
Den e god.... Håpe de kommer med en lang en også då... Jeg vurderer det adapter-kitet som tilbys her på forumet... Ser for meg at hytteturer til vinteren kan ende med at det er behov for en skjøteledning på 10-20 meter med tanke på at man ikke rekker helt frem til hytteveggen.....
Det er nok mer snakk om 50cm er jeg redd - bare for å få UMC til å funke med låsbare ladestasjoner.

Har selv laget en 35m 2,5-kvadrat skjøteledning til hytta.
VIN 23765 finalized 21. august: In transit 4. januar, utlevert 19. februar.
Blå S60, mellombrunt, tech, rygge, pano, lys, lyd, vinter... og pakkehylle. Ikke superlader eller dobbeltlader, og lever veldig bra med det.

Harlex

Sitat fra: Anew på lørdag 09. november 2013, klokken 22:32
Sitat fra: Harlex på lørdag 09. november 2013, klokken 19:13
Sitat fra: Anew på lørdag 09. november 2013, klokken 18:42
FWIW så har jeg lest på Teslas forum at Tesla planlegger å distribuere en "offisiell" skjøteledning til alle europeiske eiere pga. dette problemet.
Den e god.... Håpe de kommer med en lang en også då... Jeg vurderer det adapter-kitet som tilbys her på forumet... Ser for meg at hytteturer til vinteren kan ende med at det er behov for en skjøteledning på 10-20 meter med tanke på at man ikke rekker helt frem til hytteveggen.....
Det er nok mer snakk om 50cm er jeg redd - bare for å få UMC til å funke med låsbare ladestasjoner.

Har selv laget en 35m 2,5-kvadrat skjøteledning til hytta.
Du antyder vel ikke her at Clas ohlson kabelen jeg kjøpte idag ikke er løsningen for låsbare ladestasjoner...? Den er 1 meter....
Model s 90D Hvit perlemor 2017
VW Golf GTE 2016
BMW 320 DAT BSR 2005
Suzuki GSX 1400 2008
Suzuki GSF 600 2003

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA